| AMCARFORUM.NO https://www.amcarforum.no/phpBB2/ |
|
| Trace Adkins - Chrome https://www.amcarforum.no/phpBB2/viewtopic.php?f=4&t=2050 |
Side 1 av 1 |
| Forfatter: | The Cowboy [ Lør 30. Jun 2007 02:44 ] |
| Innleggets emne: | Trace Adkins - Chrome |
detta er musikk videon for oss bil gutter fine biler, og finer damer!! og en tekst som får meg til å tenke amcar hvertfall.. hehe http://www.youtube.com/watch?v=Bm3ZbjKicLU&mode=related&search= |
|
| Forfatter: | Pappa Wolf [ Man 02. Jul 2007 00:46 ] |
| Innleggets emne: | |
cool, now that´s my kind of music! |
|
| Forfatter: | Mr.Malibu [ Ons 04. Jul 2007 01:45 ] |
| Innleggets emne: | |
Haha.. fy faen! |
|
| Forfatter: | The Cowboy [ Ons 04. Jul 2007 16:00 ] |
| Innleggets emne: | |
Malibu74 skrev: Haha.. fy faen!
var det bra eller dårlig ment? hehe |
|
| Forfatter: | Mr.Malibu [ Tor 05. Jul 2007 02:16 ] |
| Innleggets emne: | |
Det var nok negativt cowboy. Jeg kjører amerikaner, jeg går med cowboyhatt og naturligvis så liker jeg kvinnfolk.. men helvete.. den sangen der var for jævlig.. dessuten så hater jeg bikere! Skinnvestbøllene har ingenting med amcar å gjøre. Men ellers så var det bra
|
|
| Forfatter: | Mr.Malibu [ Tor 05. Jul 2007 02:19 ] |
| Innleggets emne: | |
Regner også med at jeg nå kan stå i fare for å bli verbalt voldtatt av et eller annet medlem som faktisk liker mc men det får så være - ytringsfriheten seirer! |
|
| Forfatter: | The Cowboy [ Tor 05. Jul 2007 12:13 ] |
| Innleggets emne: | |
1. jeg syns sangen er kul jeg.. 2. liker mc og.. 3. enig med deg i at noen biker dudes ser ut som rævhål ja.. hehe 4. slapp av, skakke voldta deg.. hverken fysisk eller psykisk.. hehe alle har vi rett til vår egen mening.. ingen skal slaktes for det! (såframt den meningen ikke er helt på jorde da.. av typs "jeg hater heeeeele usa, pga at bush er dum!", det fortjener en liten hallo i luken respons.. heh) |
|
| Forfatter: | Mr.Malibu [ Tor 05. Jul 2007 12:21 ] |
| Innleggets emne: | |
eller.. vel.. mc er vel egentlig greit i og for seg det men det er vel egentlig holdningen og rasshøl-stilen til de som holder på som gir meg helt avsmak.. |
|
| Forfatter: | The Cowboy [ Tor 05. Jul 2007 15:36 ] |
| Innleggets emne: | |
den holdningen har jeg jaggu sett her inne på forumet og så.. hehe sånne folk er over alt.. kankke dra en hel "rase" over en kam pga 3 svarte får |
|
| Forfatter: | Mr.Malibu [ Tor 05. Jul 2007 16:32 ] |
| Innleggets emne: | |
Ja sant nok. Men du skal vel ikke komme ned til stavanger å kjøpe deg Malibu da? |
|
| Forfatter: | The Cowboy [ Tor 05. Jul 2007 16:35 ] |
| Innleggets emne: | |
hehe.. lyst ja.. penger nei pluss, utfra hva jeg leste, så var det vist ennå litt monterings jobb på den!! og jeg har heller ikke noen garasje den kan stå i, og ikke så mye tid til å få den ferdig!! ei heller kunskaper.. hehe |
|
| Forfatter: | mach1frh [ Fre 06. Jul 2007 07:48 ] |
| Innleggets emne: | |
Eksos, blinklys og lufting av bremser er jo en relativt smal sak da Bilen taper seg nok ikke i verdi vet du Cowboy, så om bu bruker en helg på å få den på veien, kan du kanskje selge den eu-godkjent med god fortjeneste når sommeren er over Men-men, er i samme bås selv, så jeg skal ikke si noe |
|
| Forfatter: | The Cowboy [ Fre 06. Jul 2007 12:50 ] |
| Innleggets emne: | |
hadde jeg fått kvitta meg med det japanske vraket jeg har nå, så hadde saken hvert lett.. da skulle jeg fint lukta på muligheten.. hehe men siden den desverre ikke ryker med sånn helt denne helgen.. så må jeg nok vente.. |
|
| Forfatter: | Mr.Malibu [ Fre 06. Jul 2007 20:33 ] |
| Innleggets emne: | |
Bilen gikk nå for 25.000 fordi jeg må ha den vekk før torsdag, ikke akkurat rare prisen nei. |
|
| Side 1 av 1 | Tidssone UTC + 1 time [ DST ] |
| Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group https://www.phpbb.com/ |
|