| AMCARFORUM.NO https://www.amcarforum.no/phpBB2/ |
|
| Ljusdal cruising 16 juni https://www.amcarforum.no/phpBB2/viewtopic.php?f=4&t=1996 |
Side 1 av 1 |
| Forfatter: | kustomchry [ Ons 20. Jun 2007 10:23 ] |
| Innleggets emne: | Ljusdal cruising 16 juni |
Her er bilder fra treffet og cruisingen i ljusdal i sverige.
Resten finns her http://public.fotki.com/torivarbarthold ... uising-07/ |
|
| Forfatter: | pontchief [ Ons 20. Jun 2007 11:09 ] |
| Innleggets emne: | |
Det var mye fine biler der, så det ut for.
|
|
| Forfatter: | kustomchry [ Ons 20. Jun 2007 11:36 ] |
| Innleggets emne: | |
Jo det var mye fine biler der, hele byen "kokte" av folk og biler. Gikk desverre tom for strøm på kameraet litt for tidlig! |
|
| Forfatter: | pontchief [ Ons 20. Jun 2007 12:08 ] |
| Innleggets emne: | |
kustomchry skrev: Jo det var mye fine biler der, hele byen "kokte" av folk og biler.
Gikk desverre tom for strøm på kameraet litt for tidlig! Hei Hva gjør du så langt sør i landet. For dette er vel langt sør i Sverige. |
|
| Forfatter: | kustomchry [ Ons 20. Jun 2007 23:22 ] |
| Innleggets emne: | |
Er en bit sørover ja, ca 135 mil fra alta. Fruen kommer herfra. |
|
| Forfatter: | 57belair [ Ons 20. Jun 2007 23:36 ] |
| Innleggets emne: | |
Fine bilder! |
|
| Forfatter: | Modi53 [ Lør 21. Jul 2007 02:49 ] |
| Innleggets emne: | |
kustomchry skrev: Er en bit sørover ja, ca 135 mil fra alta. Fruen kommer herfra.
Og jeg måtte være hjemme.. i år også Men NESTE år... Tobben |
|
| Side 1 av 1 | Tidssone UTC + 1 time [ DST ] |
| Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group https://www.phpbb.com/ |
|