AMCARFORUM.NO
https://www.amcarforum.no/phpBB2/

Ljusdal cruising 16 juni
https://www.amcarforum.no/phpBB2/viewtopic.php?f=4&t=1996
Side 1 av 1

Forfatter:  kustomchry [ Ons 20. Jun 2007 10:23 ]
Innleggets emne:  Ljusdal cruising 16 juni

Her er bilder fra treffet og cruisingen i ljusdal i sverige.

Bilde

Bilde

Bilde

Resten finns her
http://public.fotki.com/torivarbarthold ... uising-07/

Forfatter:  pontchief [ Ons 20. Jun 2007 11:09 ]
Innleggets emne: 

Det var mye fine biler der, så det ut for. 8)
Bilde

Forfatter:  kustomchry [ Ons 20. Jun 2007 11:36 ]
Innleggets emne: 

Jo det var mye fine biler der, hele byen "kokte" av folk og biler.
Gikk desverre tom for strøm på kameraet litt for tidlig!

Forfatter:  pontchief [ Ons 20. Jun 2007 12:08 ]
Innleggets emne: 

kustomchry skrev:
Jo det var mye fine biler der, hele byen "kokte" av folk og biler.
Gikk desverre tom for strøm på kameraet litt for tidlig!


Hei
Hva gjør du så langt sør i landet. :wink:

For dette er vel langt sør i Sverige.

Forfatter:  kustomchry [ Ons 20. Jun 2007 23:22 ]
Innleggets emne: 

Er en bit sørover ja, ca 135 mil fra alta. Fruen kommer herfra.

Forfatter:  57belair [ Ons 20. Jun 2007 23:36 ]
Innleggets emne: 

Fine bilder! :D

Forfatter:  Modi53 [ Lør 21. Jul 2007 02:49 ]
Innleggets emne: 

kustomchry skrev:
Er en bit sørover ja, ca 135 mil fra alta. Fruen kommer herfra.


Og jeg måtte være hjemme.. i år også :lol:
Men NESTE år... :twisted:

Tobben

Side 1 av 1 Tidssone UTC + 1 time [ DST ]
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
https://www.phpbb.com/