| AMCARFORUM.NO https://www.amcarforum.no/phpBB2/ |
|
| Hobbykjøretøyenes Dag Sandefjord, Torp 2007 https://www.amcarforum.no/phpBB2/viewtopic.php?f=4&t=1981 |
Side 1 av 1 |
| Forfatter: | Infected Mushroom [ Søn 17. Jun 2007 13:51 ] |
| Innleggets emne: | Hobbykjøretøyenes Dag Sandefjord, Torp 2007 |
Noen bilder her. |
|
| Forfatter: | pontchief [ Søn 17. Jun 2007 14:38 ] |
| Innleggets emne: | |
Fine bilder. jeg hadde sansen for den fiolette Charger R/T. |
|
| Forfatter: | challenger [ Søn 17. Jun 2007 16:16 ] |
| Innleggets emne: | |
pontchief skrev: Fine bilder.
jeg hadde sansen for den fiolette Charger R/T. Full støtte på den |
|
| Forfatter: | New guy [ Søn 17. Jun 2007 22:05 ] |
| Innleggets emne: | |
Min favoritt var nok en av de to røde charger'ne tøffe biler. |
|
| Forfatter: | ban1 [ Tir 19. Jun 2007 11:56 ] |
| Innleggets emne: | |
jeg skulle dit jeg også, men bilen ble ikke helt ferdig. Ble ferdig til Cruisinga, men da hørte jeg at den ble avlyst ? |
|
| Forfatter: | tomask [ Ons 20. Jun 2007 11:02 ] |
| Innleggets emne: | |
Synes jeg ser litt tjukk ut på siste bildet der.. |
|
| Forfatter: | pontchief [ Ons 20. Jun 2007 11:19 ] | ||
| Innleggets emne: | |||
challenger skrev: pontchief skrev: Fine bilder. jeg hadde sansen for den fiolette Charger R/T. Full støtte på den Er det noen som har noen flere bilder av den?
|
|||
| Forfatter: | The Cowboy [ Tor 21. Jun 2007 20:38 ] |
| Innleggets emne: | |
var mange flotte biler der ja.. synd mobilen er på rep.. ellers hadde det blit mange bilder fra meg og.. hehe jeg kom i den røde pug 206 cc som var der |
|
| Side 1 av 1 | Tidssone UTC + 1 time [ DST ] |
| Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group https://www.phpbb.com/ |
|