AMCARFORUM.NO
https://www.amcarforum.no/phpBB2/

Hobbykjøretøyenes Dag Sandefjord, Torp 2007
https://www.amcarforum.no/phpBB2/viewtopic.php?f=4&t=1981
Side 1 av 1

Forfatter:  Infected Mushroom [ Søn 17. Jun 2007 13:51 ]
Innleggets emne:  Hobbykjøretøyenes Dag Sandefjord, Torp 2007

Noen bilder her.

Forfatter:  pontchief [ Søn 17. Jun 2007 14:38 ]
Innleggets emne: 

Fine bilder.
jeg hadde sansen for den fiolette Charger R/T.

Forfatter:  challenger [ Søn 17. Jun 2007 16:16 ]
Innleggets emne: 

pontchief skrev:
Fine bilder.
jeg hadde sansen for den fiolette Charger R/T.


Full støtte på den 8)

Forfatter:  New guy [ Søn 17. Jun 2007 22:05 ]
Innleggets emne: 

Min favoritt var nok en av de to røde charger'ne tøffe biler.

Forfatter:  ban1 [ Tir 19. Jun 2007 11:56 ]
Innleggets emne: 

jeg skulle dit jeg også, men bilen ble ikke helt ferdig.
Ble ferdig til Cruisinga, men da hørte jeg at den ble avlyst ?

Forfatter:  tomask [ Ons 20. Jun 2007 11:02 ]
Innleggets emne: 

Synes jeg ser litt tjukk ut på siste bildet der.. :P

Forfatter:  pontchief [ Ons 20. Jun 2007 11:19 ]
Innleggets emne: 

challenger skrev:
pontchief skrev:
Fine bilder.
jeg hadde sansen for den fiolette Charger R/T.


Full støtte på den 8)


Er det noen som har noen flere bilder av den?

Vedlegg:
chargeren.jpg
chargeren.jpg [ 78.63 KiB | Vist 4048 ganger ]

Forfatter:  The Cowboy [ Tor 21. Jun 2007 20:38 ]
Innleggets emne: 

var mange flotte biler der ja.. synd mobilen er på rep.. ellers hadde det blit mange bilder fra meg og.. hehe

jeg kom i den røde pug 206 cc som var der :oops: sto sidnav camaroen som var til salgs

Side 1 av 1 Tidssone UTC + 1 time [ DST ]
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
https://www.phpbb.com/