| AMCARFORUM.NO https://www.amcarforum.no/phpBB2/ |
|
| Amcar treff i Olesno Polen https://www.amcarforum.no/phpBB2/viewtopic.php?f=4&t=1914 |
Side 1 av 2 |
| Forfatter: | pontchief [ Tir 05. Jun 2007 23:37 ] |
| Innleggets emne: | Amcar treff i Olesno Polen |
Hei Har akkurat kommet hjem etter å ha vært på det største Amcar treffet i Polen. Jeg kjørte alene 180 mil for å komme dit og ble utrolig godt motatt. veldig trivelige folk, de solgte halvlitere med øl for 2 kr pr stk og på lørdagskvelden serverte de helstekt gris. Ble kjent med masse trivelige folk, blant annet en god del folk fra Tsjekkia. Så neste år drar jeg anntakelig på deres treff i tsjekkia. Vant faktisk første prisen på treffet for 55 Pontiacen. Ble også interjuet av en Polsk motor tv kanal. Her er treff plassen.
Burning sto blant annet på menyen.
Presentasjon av bilene.
Flere bilder her. http://www.flamingwheels.pl/forum/viewtopic.php?t=3910&postdays=0&postorder=asc&start=240 http://www.youngtimer.pl/wydarzenia/23/297.html?PHPSESSID=e868e04d6640d40a90bef1c24d743f0c http://picasaweb.google.com/M.Sc.Kowalski/Olesno2007 http://forum.amcar.com.pl/viewtopic.php?t=640&start=0 |
|
| Forfatter: | st-remy [ Ons 06. Jun 2007 00:54 ] |
| Innleggets emne: | |
| Forfatter: | pontchief [ Ons 06. Jun 2007 09:55 ] |
| Innleggets emne: | |
st-remy skrev: 8)
Det var en utrolig opplevelse, overalt jeg stoppet i Polen, ble det snart en masse folk som kom for å se på bilen. Det er veldig få amerikanske biler der. Men de hadde diverse skikker, som ikke vi er vant med. Når vi hadde cruising, lå de mere eller mindre på hornet hele tiden, antageligvis for å trekke oppmerksomhet. Også har de jo nesten gratis øl, helstekt gris, bikini car wash, striptease osv. Og de elsket å sitte i bilene og ruse motoren. Det var en veldig spesiell ombygd Suburban der. El døråpning, custom front og bakende,custom interiør og stort stereoannlegg. Noen bilder her, men jeg skal legge ut egne bilder senere.
|
|
| Forfatter: | Mr.Malibu [ Ons 06. Jun 2007 18:57 ] |
| Innleggets emne: | |
Høres ut som du har hatt en flott opplevelse i Polen, har lyst til å dra på en sånn tur selv men er desverre litt redd for at drivstoff regningen blir litt vel drøy. Hva måtte du ut med tur/retur? |
|
| Forfatter: | pontchief [ Ons 06. Jun 2007 20:37 ] |
| Innleggets emne: | |
Pontiac'en gikk på 1,2 på mila, ikke så gærnt, men 4 trinns automat gjør nok at den går såpass billig. |
|
| Forfatter: | Mr.Malibu [ Ons 06. Jun 2007 21:38 ] |
| Innleggets emne: | |
Ca. kr. 2500,- da. Ikke galt i det heletatt! |
|
| Forfatter: | pontchief [ Ons 06. Jun 2007 21:46 ] |
| Innleggets emne: | |
I tillegg koster det ca 3000 kr med ferja nyneshamn-gdansk, med bil og lugar begge veier. Men det er en flott tur med ferja, den går 18.00 og er framme 12.00 neste dag. Men for din del ville det være bedre å dra over fra Ystad, tar ca 8 timer med ferja og er billigere. |
|
| Forfatter: | Mr.Malibu [ Ons 06. Jun 2007 23:19 ] |
| Innleggets emne: | |
Hadde vært trivelig å dratt sammen med en Norsk gjeng til neste år. Satser på bedre økonomi til da. Tar med dama til Kroatsia denne sommeren. Skal godt gjøres at malibuen holder ut ned til Polen slik den er nå. |
|
| Forfatter: | pontchief [ Ons 13. Jun 2007 18:06 ] |
| Innleggets emne: | |
Hei Har lagt ut mine bilder i fra treffet her. http://s36.photobucket.com/albums/e35/pontchief/Olesno%20Poland%202007/ Synes denne var stilig lakkert.
Denne Suburban'en var mye ombygd og påkostet.
|
|
| Forfatter: | 57belair [ Ons 13. Jun 2007 23:52 ] |
| Innleggets emne: | |
Den Suburban'n var jo.. øh.. annerledels.. men smaken er jo forskjellig. Uansett, artig med bilder fra andre steder |
|
| Forfatter: | st-remy [ Tor 14. Jun 2007 00:02 ] |
| Innleggets emne: | |
pontchief skrev: Hei
Har lagt ut mine bilder i fra treffet her. http://s36.photobucket.com/albums/e35/pontchief/Olesno%20Poland%202007/ Synes denne var stilig lakkert. ![]() Denne Suburban'en var mye ombygd og påkostet. ![]() ![]() ![]() |
|
| Forfatter: | pontchief [ Tor 14. Jun 2007 00:17 ] |
| Innleggets emne: | |
Suburban'en var helt klart et spesiellt bygge, men det lå mange arbeidstimer bak. Eieren var en steike trivelig kar, og han gjorde sitt beste med å sjenk meg under bordet med vodka shots på fredags kvelden. Og han va ikke langt unna å lykkes med det. |
|
| Forfatter: | st-remy [ Tor 14. Jun 2007 00:23 ] |
| Innleggets emne: | |
pontchief skrev: Suburban'en var helt klart et spesiellt bygge, men det lå mange arbeidstimer bak.
Eieren var en steike trivelig kar, og han gjorde sitt beste med å sjenk meg under bordet med vodka shots på fredags kvelden. Og han va ikke langt unna å lykkes med det. |
|
| Forfatter: | pontchief [ Tor 14. Jun 2007 08:56 ] |
| Innleggets emne: | |
st-remy skrev: pontchief skrev: Suburban'en var helt klart et spesiellt bygge, men det lå mange arbeidstimer bak. Eieren var en steike trivelig kar, og han gjorde sitt beste med å sjenk meg under bordet med vodka shots på fredags kvelden. Og han va ikke langt unna å lykkes med det. Om fredagskvelden,skulle jeg gå meg en runde, for å prate med folk. Folk satt ved bilene/teltene, men jeg kom aldri lenger enn til det 3 bordet før det vart kveld. Så jeg lærte at man skal ikke prøve å drikke vodka , omkapp med disse guttene. De blander den aldri ut og tar den bestandig på styrten og tar en liten muns etterpå med juice eller brus. Og så snart det var tomt i glasset, så ble det fylt opp igjen. Men så syntes det de nok at det va artig å gjær litt ekstra stas på en langveis farende nordmann. |
|
| Forfatter: | pontchief [ Tor 14. Jun 2007 10:08 ] |
| Innleggets emne: | |
Tv programmet fra Polsk TV er lagt ut på nettet. Jeg er inntervjuet på den filmbiten på 20,4 MB. De hadde ikke helt fått med seg namnet mitt. Ser de kaller meg Peer Omerson. http://www.motokibic.tv/?s=wideo&g=anpol&klip=2 |
|
| Side 1 av 2 | Tidssone UTC + 1 time [ DST ] |
| Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group https://www.phpbb.com/ |
|