| AMCARFORUM.NO https://www.amcarforum.no/phpBB2/ |
|
| Årets første tur https://www.amcarforum.no/phpBB2/viewtopic.php?f=4&t=18686 |
Side 1 av 2 |
| Forfatter: | Joonny [ Søn 29. Jan 2012 15:33 ] | ||||||
| Innleggets emne: | Årets første tur | ||||||
|
|||||||
| Forfatter: | robinlintho [ Søn 29. Jan 2012 15:40 ] |
| Innleggets emne: | Re: Årets første tur |
|
|
| Forfatter: | grogei [ Søn 29. Jan 2012 15:41 ] |
| Innleggets emne: | Re: Årets første tur |
Steike for ei lekker vogn. e chromen i så bra stand som det ser ut som? va iværtfall rått med slitt lakk og speilblank chrome |
|
| Forfatter: | Joonny [ Søn 29. Jan 2012 15:49 ] | ||
| Innleggets emne: | Re: Årets første tur | ||
Chromen er veldig bra til å vare orginal chromen
|
|||
| Forfatter: | grogei [ Søn 29. Jan 2012 15:59 ] |
| Innleggets emne: | Re: Årets første tur |
Lite grovrust på bilen ? klarer du å se om det er sola som har tatt knekken på lakken. Kvor kommer bilen fra? se jo ut som et kjempe bra prosjekt. |
|
| Forfatter: | gMcnut [ Søn 29. Jan 2012 16:04 ] |
| Innleggets emne: | Re: Årets første tur |
"Prosjekt"? Den var litt nesevis syns jeg Caddyn er kjempeflott som den er den, alt den trenger er et åljeskift i ny og ne, og litt fett i ledda |
|
| Forfatter: | challenger [ Søn 29. Jan 2012 16:05 ] |
| Innleggets emne: | Re: Årets første tur |
Lekkert! Tenker nok at du koste deg ute i dag |
|
| Forfatter: | grogei [ Søn 29. Jan 2012 16:13 ] |
| Innleggets emne: | Re: Årets første tur |
gMcnut skrev: "Prosjekt"? Den var litt nesevis syns jeg Caddyn er kjempeflott som den er den, alt den trenger er et åljeskift i ny og ne, og litt fett i ledda Ventet nesten at den kom |
|
| Forfatter: | Joonny [ Søn 29. Jan 2012 18:22 ] |
| Innleggets emne: | Re: Årets første tur |
Hehe.. Har håp om det blir flott sommer så den får vare der den høre hjemme.. på veien Den SKAL være solbrent... og det er ikke noe gravrust på den |
|
| Forfatter: | blazerteam [ Søn 29. Jan 2012 22:11 ] |
| Innleggets emne: | Re: Årets første tur |
Kjempeflotte bilder av en skikkelig stilig bil..thumbs up for at du tok den ut i snøen .Og er det noen som mener den skulle vært nylakka,så har de ikke skjønt det |
|
| Forfatter: | kristian s [ Søn 29. Jan 2012 23:21 ] |
| Innleggets emne: | Re: Årets første tur |
Nydelig finish. Strøken lakk er kjipt i forhold. |
|
| Forfatter: | Sigurd Thøring Viken [ Man 30. Jan 2012 11:50 ] |
| Innleggets emne: | Re: Årets første tur |
Sier meg enig der, bilen var rå med den lakken |
|
| Forfatter: | D.D.Wernberg [ Man 30. Jan 2012 15:13 ] |
| Innleggets emne: | Re: Årets første tur |
Genial patina! |
|
| Forfatter: | bowtietwister [ Man 30. Jan 2012 19:57 ] |
| Innleggets emne: | Re: Årets første tur |
Kunna vel bortimot ofra lillefinger'n for å fått samme patina på Buick'en Går å få fram no tillsvarende hvis man jobbe med det. |
|
| Forfatter: | Pappa Wolf [ Tir 31. Jan 2012 14:29 ] |
| Innleggets emne: | Re: Årets første tur |
bowtietwister skrev: Kunna vel bortimot ofra lillefinger'n for å fått samme patina på Buick'en Går å få fram no tillsvarende hvis man jobbe med det. krever kun jobb!! http://www.powerblocktv.com/player/show ... =TK2009-22 men er litt cool! hehe |
|
| Side 1 av 2 | Tidssone UTC + 1 time [ DST ] |
| Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group https://www.phpbb.com/ |
|