AMCARFORUM.NO
https://www.amcarforum.no/phpBB2/

Årets første tur
https://www.amcarforum.no/phpBB2/viewtopic.php?f=4&t=18686
Side 1 av 2

Forfatter:  Joonny [ Søn 29. Jan 2012 15:33 ]
Innleggets emne:  Årets første tur

8) Da var det på tide ut å lufte Cadillac`en litt, men den den ville inn igjen :o .. for kaldt på fotan.. :D

Vedlegg:
2012_01_29_2329.jpg
2012_01_29_2329.jpg [ 127.34 KiB | Vist 7070 ganger ]
2012_01_29_2338.jpg
2012_01_29_2338.jpg [ 149.08 KiB | Vist 7070 ganger ]
2012_01_29_2452.jpg
2012_01_29_2452.jpg [ 151.88 KiB | Vist 7070 ganger ]
2012_01_29_2456.jpg
2012_01_29_2456.jpg [ 117.45 KiB | Vist 7070 ganger ]
2012_01_29_2460.jpg
2012_01_29_2460.jpg [ 152.58 KiB | Vist 7070 ganger ]

Forfatter:  robinlintho [ Søn 29. Jan 2012 15:40 ]
Innleggets emne:  Re: Årets første tur

=D> :D

Forfatter:  grogei [ Søn 29. Jan 2012 15:41 ]
Innleggets emne:  Re: Årets første tur

Steike for ei lekker vogn. e chromen i så bra stand som det ser ut som? va iværtfall rått med slitt lakk og speilblank chrome

Forfatter:  Joonny [ Søn 29. Jan 2012 15:49 ]
Innleggets emne:  Re: Årets første tur

Chromen er veldig bra til å vare orginal chromen :D

Vedlegg:
2012_01_29_2455.jpg
2012_01_29_2455.jpg [ 99.29 KiB | Vist 7066 ganger ]

Forfatter:  grogei [ Søn 29. Jan 2012 15:59 ]
Innleggets emne:  Re: Årets første tur

Lite grovrust på bilen ? klarer du å se om det er sola som har tatt knekken på lakken.
Kvor kommer bilen fra? se jo ut som et kjempe bra prosjekt.

Forfatter:  gMcnut [ Søn 29. Jan 2012 16:04 ]
Innleggets emne:  Re: Årets første tur

"Prosjekt"? Den var litt nesevis syns jeg [-X Caddyn er kjempeflott som den er den, alt den trenger er et åljeskift i ny og ne, og litt fett i ledda :D

Forfatter:  challenger [ Søn 29. Jan 2012 16:05 ]
Innleggets emne:  Re: Årets første tur

Lekkert! Tenker nok at du koste deg ute i dag :)

Forfatter:  grogei [ Søn 29. Jan 2012 16:13 ]
Innleggets emne:  Re: Årets første tur

gMcnut skrev:
"Prosjekt"? Den var litt nesevis syns jeg [-X Caddyn er kjempeflott som den er den, alt den trenger er et åljeskift i ny og ne, og litt fett i ledda :D


Ventet nesten at den kom :) men som du ser over synes jeg at det var rått, men enkelte som kjøper slike biler drømmer om en strøken slik. derfor skrev jeg at det så ut som et kjempe bra prosjekt. med kun slitt lakk og meget bra chrome

Forfatter:  Joonny [ Søn 29. Jan 2012 18:22 ]
Innleggets emne:  Re: Årets første tur

Hehe.. :lol: selvsakt har det vært mye gjort med den.. montert skivebremser framme og 2 krets bremse og ellers alt av slitedeler nytt så no er det kun å Cruise ned i solnedgangen.
Har håp om det blir flott sommer så den får vare der den høre hjemme.. på veien 8)
Den SKAL være solbrent... og det er ikke noe gravrust på den :D

Forfatter:  blazerteam [ Søn 29. Jan 2012 22:11 ]
Innleggets emne:  Re: Årets første tur

Kjempeflotte bilder av en skikkelig stilig bil..thumbs up for at du tok den ut i snøen =D> .Og er det noen som mener den skulle vært nylakka,så har de ikke skjønt det :wink:

Forfatter:  kristian s [ Søn 29. Jan 2012 23:21 ]
Innleggets emne:  Re: Årets første tur

Nydelig finish. Strøken lakk er kjipt i forhold.

Forfatter:  Sigurd Thøring Viken [ Man 30. Jan 2012 11:50 ]
Innleggets emne:  Re: Årets første tur

Sier meg enig der, bilen var rå med den lakken :twisted:

Forfatter:  D.D.Wernberg [ Man 30. Jan 2012 15:13 ]
Innleggets emne:  Re: Årets første tur

Genial patina! 8)

Forfatter:  bowtietwister [ Man 30. Jan 2012 19:57 ]
Innleggets emne:  Re: Årets første tur

Kunna vel bortimot ofra lillefinger'n for å fått samme patina på Buick'en :D
Går å få fram no tillsvarende hvis man jobbe med det.

Forfatter:  Pappa Wolf [ Tir 31. Jan 2012 14:29 ]
Innleggets emne:  Re: Årets første tur

bowtietwister skrev:
Kunna vel bortimot ofra lillefinger'n for å fått samme patina på Buick'en :D
Går å få fram no tillsvarende hvis man jobbe med det.


krever kun jobb!!

http://www.powerblocktv.com/player/show ... =TK2009-22

men er litt cool! hehe

Side 1 av 2 Tidssone UTC + 1 time [ DST ]
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
https://www.phpbb.com/