| AMCARFORUM.NO https://www.amcarforum.no/phpBB2/ |
|
| Uvanlig Alan Jackson sang... https://www.amcarforum.no/phpBB2/viewtopic.php?f=4&t=18664 |
Side 1 av 1 |
| Forfatter: | NOVAUNGEN [ Tor 26. Jan 2012 19:08 ] |
| Innleggets emne: | Uvanlig Alan Jackson sang... |
En litt uvanlig Alan Jackson sang, Jambalaya. (blanda tysk og amerikansk) http://www.youtube.com/watch?v=9-ZKXxwy ... fle=214824 |
|
| Forfatter: | D.D.Wernberg [ Fre 27. Jan 2012 01:20 ] |
| Innleggets emne: | Re: Uvanlig Alan Jackson sang... |
ikkje bra! Haha
|
|
| Side 1 av 1 | Tidssone UTC + 1 time [ DST ] |
| Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group https://www.phpbb.com/ |
|