AMCARFORUM.NO
https://www.amcarforum.no/phpBB2/

Uvanlig Alan Jackson sang...
https://www.amcarforum.no/phpBB2/viewtopic.php?f=4&t=18664
Side 1 av 1

Forfatter:  NOVAUNGEN [ Tor 26. Jan 2012 19:08 ]
Innleggets emne:  Uvanlig Alan Jackson sang...

En litt uvanlig Alan Jackson sang, Jambalaya. (blanda tysk og amerikansk)

http://www.youtube.com/watch?v=9-ZKXxwy ... fle=214824

Forfatter:  D.D.Wernberg [ Fre 27. Jan 2012 01:20 ]
Innleggets emne:  Re: Uvanlig Alan Jackson sang...

ikkje bra! Haha #-o

Side 1 av 1 Tidssone UTC + 1 time [ DST ]
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
https://www.phpbb.com/