AMCARFORUM.NO

Forum for Amerikansk bil
Dato/klokkeslett: Ons 24. Jun 2026 17:36

Tidssone UTC + 1 time [ DST ]




Opprett et nytt emne Svar på emnet  [ 4 innlegg ] 
Forfatter Melding
InnleggSkrevet: Søn 27. Mai 2007 19:22 
Avlogget
Rookie
Rookie

Registrert: Tir 13. Mar 2007 23:30
Innlegg: 34
Bosted: Narvik
Lørdag 26. mai 2007.

Her er noen bilder :D


Vedlegg:
2007_0526uscc_0038.JPG
2007_0526uscc_0038.JPG [ 80.41 KiB | Vist 2746 ganger ]
2007_0526uscc_0039.JPG
2007_0526uscc_0039.JPG [ 151.03 KiB | Vist 2746 ganger ]
2007_0526uscc_0064.JPG
2007_0526uscc_0064.JPG [ 84.56 KiB | Vist 2746 ganger ]
2007_0526uscc_0044.JPG
2007_0526uscc_0044.JPG [ 158.81 KiB | Vist 2746 ganger ]
2007_0526uscc_0045.JPG
2007_0526uscc_0045.JPG [ 110.86 KiB | Vist 2746 ganger ]
Topp
 Profil  
Svar med sitat  
 Innleggets emne:
InnleggSkrevet: Søn 27. Mai 2007 19:27 
Avlogget
Rookie
Rookie

Registrert: Tir 13. Mar 2007 23:30
Innlegg: 34
Bosted: Narvik
Fler bilder:


Vedlegg:
2007_0526uscc_0041.JPG
2007_0526uscc_0041.JPG [ 90.25 KiB | Vist 2737 ganger ]
2007_0526uscc_0040.JPG
2007_0526uscc_0040.JPG [ 98.47 KiB | Vist 2737 ganger ]
2007_0526uscc_0050.JPG
2007_0526uscc_0050.JPG [ 94.33 KiB | Vist 2737 ganger ]
2007_0526uscc_0051.JPG
2007_0526uscc_0051.JPG [ 125.67 KiB | Vist 2737 ganger ]
2007_0526uscc_0053.JPG
2007_0526uscc_0053.JPG [ 71.87 KiB | Vist 2737 ganger ]
Topp
 Profil  
Svar med sitat  
 Innleggets emne:
InnleggSkrevet: Søn 27. Mai 2007 19:30 
Avlogget
Rookie
Rookie

Registrert: Tir 13. Mar 2007 23:30
Innlegg: 34
Bosted: Narvik
Flere:


Vedlegg:
2007_0526uscc_0055.JPG
2007_0526uscc_0055.JPG [ 117.13 KiB | Vist 2729 ganger ]
2007_0526uscc_0058.JPG
2007_0526uscc_0058.JPG [ 156.37 KiB | Vist 2729 ganger ]
2007_0526uscc_0057.JPG
2007_0526uscc_0057.JPG [ 77.55 KiB | Vist 2729 ganger ]
2007_0526uscc_0046.JPG
2007_0526uscc_0046.JPG [ 116.14 KiB | Vist 2729 ganger ]
2007_0526uscc_0048.JPG
2007_0526uscc_0048.JPG [ 137.69 KiB | Vist 2729 ganger ]
Topp
 Profil  
Svar med sitat  
 Innleggets emne:
InnleggSkrevet: Søn 27. Mai 2007 21:48 
Avlogget
Get going
Get going
Brukerens avatar

Registrert: Søn 19. Mar 2006 14:51
Innlegg: 262
Bosted: Alta
Flott med litt bilder fra det som sjer i nord også :)
Den blå rodden hører den til i Narvik nå eller???
Den flammelakka Chevellen såg bra ut, Elcaminon også 8)

_________________
Tor Ivar
http://public.fotki.com/TorIvarBartholdsen/


Topp
 Profil  
Svar med sitat  
Vis innlegg fra forrige:  Sorter etter  
Opprett et nytt emne Svar på emnet  [ 4 innlegg ] 

Tidssone UTC + 1 time [ DST ]



Hvem er i forumet

Brukere som leser i dette forumet: Ingen registrerte brukere og 3 gjester


Du kan ikke opprette nye emner i dette forumet
Du kan ikke skrive innlegg i dette forumet
Du kan ikke redigere dine egne innlegg i dette forumet
Du kan ikke slette dine egne innlegg i dette forumet
Du kan ikke laste opp vedlegg til dette forumet

Søk etter:
Gå til forum:  
Drevet av phpBB® Forum Software © phpBB Group
phpBB.no - Norsk phpBB-support