Infected Mushroom skrev:
Har fått oppdatert med flere bilder nå
Som arrangør av treffet så hadde jeg jo håpet at dette ikke skulle fremstå som et rent Mustangtreff

. Jeg synes det er hyggelig at så mange "hester" tar turen, men til de "få" som ikke var der, så var det faktisk også mange andre bilmerker der også. Men at det er en stor andel av verdens mest etterspurte veteranbil, det er riktig. Takk for flotte bilder "Mushroom".

Du kan få bli med en tur i Cadillacen i løpet av sommeren om du vil, så du får utvidet din horisont noe mer
www.biltreff.com
_________________
Jone
www.biltreff.com
Proud member of Dreams on Wheels. Arrangør av : Biltreff Classic.