AMCARFORUM.NO
https://www.amcarforum.no/phpBB2/

en liten oppstart av min -68 camaro
https://www.amcarforum.no/phpBB2/viewtopic.php?f=4&t=18313
Side 1 av 1

Forfatter:  Ghosterix [ Søn 18. Des 2011 22:03 ]
Innleggets emne:  en liten oppstart av min -68 camaro

Måtte bare ta en liten oppstart i helgen for å høre på godlyden.
Og det måtte jo dokumenteres :mrgreen:


Forfatter:  Crazy Horse [ Man 19. Des 2011 00:01 ]
Innleggets emne:  Re: en liten oppstart av min -68 camaro

hæærlig :)

Side 1 av 1 Tidssone UTC + 1 time [ DST ]
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
https://www.phpbb.com/