| AMCARFORUM.NO https://www.amcarforum.no/phpBB2/ |
|
| Ingen ville ha Arvids rosa bil https://www.amcarforum.no/phpBB2/viewtopic.php?f=4&t=18178 |
Side 1 av 1 |
| Forfatter: | AW-100 [ Lør 03. Des 2011 00:04 ] |
| Innleggets emne: | Ingen ville ha Arvids rosa bil |
http://mobil.tv2.no/nyheter/innenriks/i ... 51730.html Likevel fikk de solgt denne for 75 papp...
|
|
| Forfatter: | Letmolie [ Lør 03. Des 2011 01:17 ] |
| Innleggets emne: | Re: Ingen ville ha Arvids rosa bil |
Kan ikke fordra når folk absolutt skal skrive om ting de har null peiling på. "Bilen bruker mellom fem og seks liter på mila" Vet ikke om jeg skal le eller gråte.. |
|
| Forfatter: | The Cowboy [ Lør 03. Des 2011 01:30 ] |
| Innleggets emne: | Re: Ingen ville ha Arvids rosa bil |
Letmolie skrev: Kan ikke fordra når folk absolutt skal skrive om ting de har null peiling på. "Bilen bruker mellom fem og seks liter på mila" Vet ikke om jeg skal le eller gråte.. Den gjør sikkert det.. Men nok trykk på pedalen!! hehe |
|
| Forfatter: | v8power [ Lør 03. Des 2011 14:52 ] |
| Innleggets emne: | Re: Ingen ville ha Arvids rosa bil |
Blir også skikelig irritert når journalister sprer slikt viss vass. |
|
| Forfatter: | Roar [ Lør 03. Des 2011 15:32 ] |
| Innleggets emne: | Re: Ingen ville ha Arvids rosa bil |
AW-100 skrev: http://mobil.tv2.no/nyheter/innenriks/ingen-ville-ha-arvids-rosa-bil-3651730.html Likevel fikk de solgt denne for 75 papp... ![]() Den ble vel ikke solgt for 75k for han som ga det ville ikke ha den, de 75k var nok mere en gave. |
|
| Forfatter: | AW-100 [ Lør 03. Des 2011 21:00 ] |
| Innleggets emne: | Re: Ingen ville ha Arvids rosa bil |
v8power skrev: Blir også skikelig irritert når journalister sprer slikt viss vass. Etter å ha lest endel avisartikler om fagfelt som jeg kan mye om så innser jeg at jeg kan ikke stole på NOE som står i avisene. Hvis journalister har like lite peiling på alt de skriver om så er det best å la vær å lese sakene.
|
|
| Forfatter: | Hakkannen [ Man 05. Des 2011 16:36 ] |
| Innleggets emne: | Re: Ingen ville ha Arvids rosa bil |
Fantastisk kul slede det der |
|
| Side 1 av 1 | Tidssone UTC + 1 time [ DST ] |
| Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group https://www.phpbb.com/ |
|