AMCARFORUM.NO
https://www.amcarforum.no/phpBB2/

Ingen ville ha Arvids rosa bil
https://www.amcarforum.no/phpBB2/viewtopic.php?f=4&t=18178
Side 1 av 1

Forfatter:  AW-100 [ Lør 03. Des 2011 00:04 ]
Innleggets emne:  Ingen ville ha Arvids rosa bil

http://mobil.tv2.no/nyheter/innenriks/i ... 51730.html
Likevel fikk de solgt denne for 75 papp... :^o :^o :^o

Forfatter:  Letmolie [ Lør 03. Des 2011 01:17 ]
Innleggets emne:  Re: Ingen ville ha Arvids rosa bil

Kan ikke fordra når folk absolutt skal skrive om ting de har null peiling på.
"Bilen bruker mellom fem og seks liter på mila" Vet ikke om jeg skal le eller gråte..

Forfatter:  The Cowboy [ Lør 03. Des 2011 01:30 ]
Innleggets emne:  Re: Ingen ville ha Arvids rosa bil

Letmolie skrev:
Kan ikke fordra når folk absolutt skal skrive om ting de har null peiling på.
"Bilen bruker mellom fem og seks liter på mila" Vet ikke om jeg skal le eller gråte..


Den gjør sikkert det.. Men nok trykk på pedalen!! hehe :D

Forfatter:  v8power [ Lør 03. Des 2011 14:52 ]
Innleggets emne:  Re: Ingen ville ha Arvids rosa bil

Blir også skikelig irritert når journalister sprer slikt viss vass.

Forfatter:  Roar [ Lør 03. Des 2011 15:32 ]
Innleggets emne:  Re: Ingen ville ha Arvids rosa bil

AW-100 skrev:
http://mobil.tv2.no/nyheter/innenriks/ingen-ville-ha-arvids-rosa-bil-3651730.html
Likevel fikk de solgt denne for 75 papp... :^o :^o :^o

Den ble vel ikke solgt for 75k for han som ga det ville ikke ha den, de 75k var nok mere en gave.

Forfatter:  AW-100 [ Lør 03. Des 2011 21:00 ]
Innleggets emne:  Re: Ingen ville ha Arvids rosa bil

v8power skrev:
Blir også skikelig irritert når journalister sprer slikt viss vass.

Etter å ha lest endel avisartikler om fagfelt som jeg kan mye om så innser jeg at jeg kan ikke stole på NOE som står i avisene. Hvis journalister har like lite peiling på alt de skriver om så er det best å la vær å lese sakene. #-o

Forfatter:  Hakkannen [ Man 05. Des 2011 16:36 ]
Innleggets emne:  Re: Ingen ville ha Arvids rosa bil

Fantastisk kul slede det der :mrgreen: Traff på "Bjarne" (som det sto i artikkelen, han er flink å skifte navn på direkten) da han tanket på den lokale Statoilstasjonen i går kveld. Ja, bilen er stylet opp til de grader, men å se den in real life kan kalles en opplevelse. For et svært flak! Horna på taket gjorde hele bilen hakket kvassere, ble nesten en smule avensjuk der jeg sto :wink: Bruker ikke 5-6 liter på mila nei, men er ikke billig i drift. Dau motor i følge eieren. Motoren er en 351 såvidt jeg forsto. Nå har i alle fall "Bjarne" en bil å kose seg med på glatta i vinter. Dessverre spørst det om den kommer gjennom EU-kontrollen, er litt å ta tak i ifølge den nye eieren.

Side 1 av 1 Tidssone UTC + 1 time [ DST ]
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
https://www.phpbb.com/