| AMCARFORUM.NO https://www.amcarforum.no/phpBB2/ |
|
| Mai treffet - Sandnes https://www.amcarforum.no/phpBB2/viewtopic.php?f=4&t=1802 |
Side 1 av 1 |
| Forfatter: | Mr.Malibu [ Fre 18. Mai 2007 02:20 ] |
| Innleggets emne: | Mai treffet - Sandnes |
Flere bilder fra 1.mai treffet på Sandnes. Som sagt ikke verdens beste kvalitet men det duger.
|
|
| Forfatter: | Mr.Malibu [ Fre 18. Mai 2007 02:25 ] |
| Innleggets emne: | |
|
|
| Forfatter: | Mr.Malibu [ Fre 18. Mai 2007 02:29 ] |
| Innleggets emne: | |
|
|
| Forfatter: | Mr.Malibu [ Fre 18. Mai 2007 02:34 ] |
| Innleggets emne: | |
|
|
| Forfatter: | challenger [ Fre 18. Mai 2007 21:20 ] |
| Innleggets emne: | |
Takk for bildene! Mange flotte vogner eg ikkje har sett før! |
|
| Forfatter: | Mr.Malibu [ Lør 19. Mai 2007 19:17 ] |
| Innleggets emne: | |
Her er en mustang som står i nabolaget
|
|
| Forfatter: | Mr.Malibu [ Lør 19. Mai 2007 19:22 ] |
| Innleggets emne: | |
Bilder jeg tok i fylla på vei til byen, eieren er forøvrig en av moparkameratene fra amcar nummer 4.
|
|
| Side 1 av 1 | Tidssone UTC + 1 time [ DST ] |
| Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group https://www.phpbb.com/ |
|