AMCARFORUM.NO
https://www.amcarforum.no/phpBB2/

Mai treffet - Sandnes
https://www.amcarforum.no/phpBB2/viewtopic.php?f=4&t=1802
Side 1 av 1

Forfatter:  Mr.Malibu [ Fre 18. Mai 2007 02:20 ]
Innleggets emne:  Mai treffet - Sandnes

Flere bilder fra 1.mai treffet på Sandnes. Som sagt ikke verdens beste
kvalitet men det duger.

Bilde

Bilde

Bilde

Bilde

Bilde

Bilde

Bilde

Bilde

Bilde

Bilde

Bilde

Forfatter:  Mr.Malibu [ Fre 18. Mai 2007 02:25 ]
Innleggets emne: 

Bilde

Bilde

Bilde

Bilde

Bilde

Bilde

Bilde

Bilde

Bilde

Forfatter:  Mr.Malibu [ Fre 18. Mai 2007 02:29 ]
Innleggets emne: 

Bilde

Bilde

Bilde

Bilde

Bilde

Bilde

Bilde

Bilde

Bilde

Bilde

Bilde

Bilde

Forfatter:  Mr.Malibu [ Fre 18. Mai 2007 02:34 ]
Innleggets emne: 

Bilde

Bilde

Bilde

Bilde

Bilde

Bilde

Bilde

Bilde

Bilde

Bilde

Bilde

Forfatter:  challenger [ Fre 18. Mai 2007 21:20 ]
Innleggets emne: 

Takk for bildene! :D
Mange flotte vogner eg ikkje har sett før! 8)

Forfatter:  Mr.Malibu [ Lør 19. Mai 2007 19:17 ]
Innleggets emne: 

Her er en mustang som står i nabolaget

Bilde

Forfatter:  Mr.Malibu [ Lør 19. Mai 2007 19:22 ]
Innleggets emne: 

Bilder jeg tok i fylla på vei til byen, eieren er forøvrig en
av moparkameratene fra amcar nummer 4.

Bilde

Bilde

Side 1 av 1 Tidssone UTC + 1 time [ DST ]
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
https://www.phpbb.com/