| AMCARFORUM.NO https://www.amcarforum.no/phpBB2/ |
|
| bergen amcarclub (bacc) på norge rundt fredag 27/4 https://www.amcarforum.no/phpBB2/viewtopic.php?f=4&t=1709 |
Side 1 av 1 |
| Forfatter: | madmax [ Tor 26. Apr 2007 19:24 ] |
| Innleggets emne: | bergen amcarclub (bacc) på norge rundt fredag 27/4 |
fikk akkurat informasjo om att norgerundt redaksjonen har tilegnet ett helt program med temaet amcar,der har de valgt ut gubbeklubben grei(bacc) sine biler dette ble spilt inn no på tirsdag,og det vil bli vist på norge rundt fredag 27/4 klokken 1930 for de som ikke har tid og anledning vil det bli mulig og få det med seg på nrk nett tv....kan og si att vår gode formann kjetil lea er redd for og bli mobbet i mangen år frammover....men følg med følg med eg kan love dere mangen fine biler på skjermen halvtimen mellom klokken 1930 og 20....og kansje en liten cruising(i øsende pøsende regn antakelig |
|
| Forfatter: | THE DVDMAN [ Tor 17. Mai 2007 17:48 ] |
| Innleggets emne: | |
...er det mulig å laste ned dette programmet nå ?? |
|
| Forfatter: | fox-body [ Tor 17. Mai 2007 20:07 ] |
| Innleggets emne: | |
Vet ikke om det er mulig å laste ned, men her er en link til programmet: http://www1.nrk.no/nett-tv/klipp/249245 |
|
| Forfatter: | THE DVDMAN [ Tir 12. Jun 2007 20:52 ] |
| Innleggets emne: | |
Fikk omsider sett programmet via linken og det var et fint program med fine biler mm.........bortsett fra sauer og litt andre Norge Rundt innslag hihi... Kanskje administrator kunne legge linken på temaet Amcar audio/video her i forumet ? |
|
| Side 1 av 1 | Tidssone UTC + 1 time [ DST ] |
| Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group https://www.phpbb.com/ |
|