AMCARFORUM.NO
https://www.amcarforum.no/phpBB2/

Snap Shots & Rides, Amcar Actions in Moss 07 - oppdatert
https://www.amcarforum.no/phpBB2/viewtopic.php?f=4&t=1646
Side 1 av 2

Forfatter:  Morten Braarud [ Lør 14. Apr 2007 13:17 ]
Innleggets emne:  Snap Shots & Rides, Amcar Actions in Moss 07 - oppdatert

Hei folkens.

Fra og med i dag vil vi løpende følge opp med snap shots fra amcaraktiviteter i Moss og legge inn bilder på denne tråden. Nå er det ingen tvil. Våren er her, bilene er ute og vi skal sette byen på amcarkartet. Lover masse bilder fremover.

See you around og sist men ikke minst Cars & Rock'N Roll i slutten av mai

Vedlegg:
Filkommentar: Vi har parkert på Esso'n. Himmelen er i baksetet på en Buick
S3010001.JPG
S3010001.JPG [ 20.47 KiB | Vist 6371 ganger ]
Filkommentar: 61 Chevrolet, en skikkelig ølbrakke som har funnet sin eier i Moss
S3010002.JPG
S3010002.JPG [ 23.17 KiB | Vist 6371 ganger ]
Filkommentar: 71 Cuda. Helt nydelig og rockemusa er sjåfør. Helt konge
S3010003.JPG
S3010003.JPG [ 25.21 KiB | Vist 6371 ganger ]
Filkommentar: Hvilken samlig på Esson
S3010004.JPG
S3010004.JPG [ 26.95 KiB | Vist 6371 ganger ]
Filkommentar: Kanskje en av de cooleste cars in Town???
S3010006.JPG
S3010006.JPG [ 27.8 KiB | Vist 6371 ganger ]

Forfatter:  Morten Braarud [ Lør 14. Apr 2007 13:22 ]
Innleggets emne:  Cruiing in Moss Town 13 april 07

Må jo ha med alle bildene. Her er noen fra langfredag

Vedlegg:
Filkommentar: Samling på Esson, On the Run
S3010005.JPG
S3010005.JPG [ 30.78 KiB | Vist 6365 ganger ]
Filkommentar: Hva er Moss uten en skikkelig Rod. Grattis Brandstrup
S3010030.JPG
S3010030.JPG [ 56.46 KiB | Vist 6365 ganger ]
Filkommentar: Rallyruth har kommet til byen. Velkommen skal du være
S3010007.JPG
S3010007.JPG [ 63.02 KiB | Vist 6365 ganger ]
Filkommentar: Vakkert syn. Så mange fine hekker på en langfredag. Howdy
S3010009.JPG
S3010009.JPG [ 56.46 KiB | Vist 6365 ganger ]

Forfatter:  Morten Braarud [ Lør 14. Apr 2007 13:27 ]
Innleggets emne:  Litt PR da?

Måtte jo bare da

Bilde

Forfatter:  Morten Braarud [ Lør 14. Apr 2007 18:41 ]
Innleggets emne:  Moss afternoon 14'th of April 07

Utrolig hva som finnes i Moss og omegn.

Vedlegg:
Filkommentar: Klubbens maskot med plakaten og Cudaen
S3010017.JPG
S3010017.JPG [ 56.33 KiB | Vist 6328 ganger ]
Filkommentar: New car in Town. Cheva 69 m/396.
S3010018.JPG
S3010018.JPG [ 73.39 KiB | Vist 6328 ganger ]
Filkommentar: Sjefsbil
S3010020.JPG
S3010020.JPG [ 54.06 KiB | Vist 6328 ganger ]
Filkommentar: Amundsen med sin 69 Pace Car. Nydelig
S3010009.JPG
S3010009.JPG [ 65.77 KiB | Vist 6328 ganger ]
Filkommentar: Utrolig hva finner i bakgården
S3010005.JPG
S3010005.JPG [ 74.26 KiB | Vist 6328 ganger ]

Forfatter:  Morten Braarud [ Lør 14. Apr 2007 18:45 ]
Innleggets emne:  More pis the same day

Her følger flere

Vedlegg:
Filkommentar: Pontiac med cheva dash
S3010004.JPG
S3010004.JPG [ 65.08 KiB | Vist 6327 ganger ]
Filkommentar: Karlsen Imperial klar til lufting
S3010001.JPG
S3010001.JPG [ 62.49 KiB | Vist 6327 ganger ]
Filkommentar: Nice stuk
S3010003.JPG
S3010003.JPG [ 75.67 KiB | Vist 6327 ganger ]
Filkommentar: Pers Corvette
S3010014.JPG
S3010014.JPG [ 84.58 KiB | Vist 6327 ganger ]
Filkommentar: Pacens "behind"
S3010011.JPG
S3010011.JPG [ 60.08 KiB | Vist 6327 ganger ]

Forfatter:  Morten Braarud [ Søn 15. Apr 2007 01:43 ]
Innleggets emne:  Moss by Night, Saturday the 14'th of April

Den som sier at det ikke skjer mye i Moss, må nok ta en tur selv. Her er kveldens fangst

Vedlegg:
Filkommentar: Nydelig Buickhekk
S3010001.JPG
S3010001.JPG [ 35.68 KiB | Vist 6293 ganger ]
Filkommentar: To par Chevys
S3010006.JPG
S3010006.JPG [ 25.67 KiB | Vist 6293 ganger ]
Filkommentar: Ekte ræggar
S3010008.JPG
S3010008.JPG [ 39.53 KiB | Vist 6293 ganger ]
Filkommentar: 50'ths the best
S3010011.JPG
S3010011.JPG [ 34.28 KiB | Vist 6293 ganger ]
Filkommentar: White rider in the night
S3010014.JPG
S3010014.JPG [ 31.47 KiB | Vist 6293 ganger ]

Forfatter:  Morten Braarud [ Søn 15. Apr 2007 18:18 ]
Innleggets emne:  Søndag 150407

Knipset litt på søndag i det fine været, pluss jobba litt med egen bil

Vedlegg:
Filkommentar: Corvetten på Såner
S3010012.JPG
S3010012.JPG [ 71.71 KiB | Vist 6256 ganger ]
Filkommentar: Den gjør seg i sola
S3010014.JPG
S3010014.JPG [ 68.98 KiB | Vist 6256 ganger ]
Filkommentar: Den eneste lufteturen i år. Rengjøring av motorrommet før sliping
S3010001.JPG
S3010001.JPG [ 62.65 KiB | Vist 6256 ganger ]
Filkommentar: Nice ass
S3010007.JPG
S3010007.JPG [ 72.38 KiB | Vist 6256 ganger ]
Filkommentar: Nå er også begge lokkene klare
S3010008.JPG
S3010008.JPG [ 51.76 KiB | Vist 6256 ganger ]

Forfatter:  Morten Braarud [ Ons 18. Apr 2007 12:12 ]
Innleggets emne:  PÅ "ræggen" kvelder

Vi prøver nå i vår og sommersesongen å lage noe faste holdepunkt i løpet av uken. Det første vi nå prøver på er å møtes på klubben fra 1900 og utover på fredager. I løpet av kvelden legges det opp til å "rægge" litt rundt i byen. Bilder vil det bli tatt og lagt ut på denne tråden og vi håper så mange som mulig finner veien til klubblokalet på fredager. Alle med yankee kjerrer er velkomne og vi finner sikkert plass i noen bakseter også for de oss som ennå ikke har kommet på veien

Oppmøtested: Osloveien 151/Kambo. Kommer du senere så finner du oss glidende rundt i byen

Forfatter:  Morten Braarud [ Fre 20. Apr 2007 07:35 ]
Innleggets emne: 

IKKE GLEM FREDAGSRÆGGEN I MOSS. PÅ TIDE Å SVI LITT GUMMI, ET PAR KALDE PILS SÅ FÅR VI SE HVA SOM SKJER. VI VENTER MANGE NYE SNAP SHOTS I KVELD. :D

TA MED KJERRA, VENNER OG DET SOM MÅ TIL AV HUMØR. REGNER MED AT VI MØTES PÅ KLUBBEN UT PÅ KVELDEN. FINNER DU IKKE OSS HER SÅ SER DU OSS SIKKERT I BY'N

Forfatter:  Morten Braarud [ Lør 21. Apr 2007 17:18 ]
Innleggets emne:  Ræggebillder fra frdag 20 april

Det er bare helt utrolig hva som er i ferd med å skje i Moss. Vi startet crusingen ca 2100 og vi kom i seng kl. 10.00 dagen etter. Må jo ha vært bra. Nyt bildene. Da er det bare å vente til neste fredag så er vi i gang igjen

Vedlegg:
Filkommentar: Karl Frediks Camaro klar for avfart
S3010026.JPG
S3010026.JPG [ 108.71 KiB | Vist 6091 ganger ]
Filkommentar: Caddien til Eva og Robert. Nydelig bil
S3010023.JPG
S3010023.JPG [ 105.61 KiB | Vist 6091 ganger ]
Filkommentar: Jon Einar bak spakene. Kanskje en da de flotteste bilene på turen denne gangen
S3010041.JPG
S3010041.JPG [ 60.55 KiB | Vist 6091 ganger ]
Filkommentar: Rallyruth. Mista bremsene senere på kvelden
S3010031.JPG
S3010031.JPG [ 52.35 KiB | Vist 6091 ganger ]
Filkommentar: Denne Mercuryen er helt utrolig.
S3010030.JPG
S3010030.JPG [ 43.47 KiB | Vist 6091 ganger ]

Forfatter:  Morten Braarud [ Lør 21. Apr 2007 17:23 ]
Innleggets emne: 

Noen bilde til

Vedlegg:
Filkommentar: Før eller etter ræggen. Husker ikke men artig var det
S3010035.JPG
S3010035.JPG [ 66.9 KiB | Vist 6083 ganger ]
Filkommentar: På Esson. Vakkert syn
S3010039.JPG
S3010039.JPG [ 42.31 KiB | Vist 6083 ganger ]
Filkommentar: Motorama. Flott rodd mens selve motorama var bare plastikk og corgy toys
S3010014.JPG
S3010014.JPG [ 52.35 KiB | Vist 6083 ganger ]
Filkommentar: HEMI pickup
S3010018.JPG
S3010018.JPG [ 54.25 KiB | Vist 6083 ganger ]
Filkommentar: Flytter seg nok denne her ja
S3010011.JPG
S3010011.JPG [ 48.46 KiB | Vist 6083 ganger ]

Forfatter:  Morten Braarud [ Lør 05. Mai 2007 08:44 ]
Innleggets emne:  Fredagsræggen 4 mai

Da har vi vært i farta igjen. Her følger noen nye bilder. Flere biler kom etterhvert men da gikk jeg selvfølgelig tom for strøm i kameraet. Regner med at RallyRuth har flere.

Vedlegg:
Filkommentar: Foran det nye klubbehuset
S3010010.JPG
S3010010.JPG [ 29.49 KiB | Vist 5915 ganger ]
Filkommentar: Foran det nye klubbhuset
S3010011.JPG
S3010011.JPG [ 24.29 KiB | Vist 5915 ganger ]
Filkommentar: Fredagskvelden foran det nye klubbhuset i sentrum av Moss
S3010012.JPG
S3010012.JPG [ 27.34 KiB | Vist 5915 ganger ]
Filkommentar: 57 Cheva og 58 Dodge etter hverandre
S3010008.JPG
S3010008.JPG [ 49.89 KiB | Vist 5915 ganger ]

Forfatter:  pontchief [ Lør 05. Mai 2007 09:07 ]
Innleggets emne: 

Hei
Noen som har noe mere info eller bilder av denne 59 Pontiacen?
Spesielt bygge,hvis det da ikke er en original begravelsesbil.
Bilde

Forfatter:  Morten Braarud [ Lør 05. Mai 2007 09:16 ]
Innleggets emne: 

Den består av litt hvert. Bl.a er dashen av type Impala 59. Bilen har gått i England i sin tid (høyreratt). Har hørt rykter om at den en gang var en stasjonsvogn. Egentlig en artig variant. Vet ikke hvilke planer eiern har men det hadde jo vært morsomt å se den på veien en dag :)

Forfatter:  otto [ Lør 05. Mai 2007 10:57 ]
Innleggets emne: 

:D Flott at dere lager litt liv i miljøet,fin 71 cuda forresten .ser ut som at en berre må om moss til sensommern ,når en skal mot søta bror i øst.

Side 1 av 2 Tidssone UTC + 1 time [ DST ]
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
https://www.phpbb.com/