| AMCARFORUM.NO https://www.amcarforum.no/phpBB2/ |
|
| Snap Shots & Rides, Amcar Actions in Moss 07 - oppdatert https://www.amcarforum.no/phpBB2/viewtopic.php?f=4&t=1646 |
Side 1 av 2 |
| Forfatter: | Morten Braarud [ Lør 14. Apr 2007 13:17 ] | ||||||
| Innleggets emne: | Snap Shots & Rides, Amcar Actions in Moss 07 - oppdatert | ||||||
Hei folkens. Fra og med i dag vil vi løpende følge opp med snap shots fra amcaraktiviteter i Moss og legge inn bilder på denne tråden. Nå er det ingen tvil. Våren er her, bilene er ute og vi skal sette byen på amcarkartet. Lover masse bilder fremover. See you around og sist men ikke minst Cars & Rock'N Roll i slutten av mai
|
|||||||
| Forfatter: | Morten Braarud [ Lør 14. Apr 2007 13:22 ] | |||||
| Innleggets emne: | Cruiing in Moss Town 13 april 07 | |||||
Må jo ha med alle bildene. Her er noen fra langfredag
|
||||||
| Forfatter: | Morten Braarud [ Lør 14. Apr 2007 13:27 ] |
| Innleggets emne: | Litt PR da? |
Måtte jo bare da
|
|
| Forfatter: | Morten Braarud [ Lør 14. Apr 2007 18:41 ] | ||||||
| Innleggets emne: | Moss afternoon 14'th of April 07 | ||||||
Utrolig hva som finnes i Moss og omegn.
|
|||||||
| Forfatter: | Morten Braarud [ Lør 14. Apr 2007 18:45 ] | ||||||
| Innleggets emne: | More pis the same day | ||||||
Her følger flere
|
|||||||
| Forfatter: | Morten Braarud [ Søn 15. Apr 2007 01:43 ] | ||||||
| Innleggets emne: | Moss by Night, Saturday the 14'th of April | ||||||
Den som sier at det ikke skjer mye i Moss, må nok ta en tur selv. Her er kveldens fangst
|
|||||||
| Forfatter: | Morten Braarud [ Søn 15. Apr 2007 18:18 ] | ||||||
| Innleggets emne: | Søndag 150407 | ||||||
Knipset litt på søndag i det fine været, pluss jobba litt med egen bil
|
|||||||
| Forfatter: | Morten Braarud [ Ons 18. Apr 2007 12:12 ] |
| Innleggets emne: | PÅ "ræggen" kvelder |
Vi prøver nå i vår og sommersesongen å lage noe faste holdepunkt i løpet av uken. Det første vi nå prøver på er å møtes på klubben fra 1900 og utover på fredager. I løpet av kvelden legges det opp til å "rægge" litt rundt i byen. Bilder vil det bli tatt og lagt ut på denne tråden og vi håper så mange som mulig finner veien til klubblokalet på fredager. Alle med yankee kjerrer er velkomne og vi finner sikkert plass i noen bakseter også for de oss som ennå ikke har kommet på veien Oppmøtested: Osloveien 151/Kambo. Kommer du senere så finner du oss glidende rundt i byen |
|
| Forfatter: | Morten Braarud [ Fre 20. Apr 2007 07:35 ] |
| Innleggets emne: | |
IKKE GLEM FREDAGSRÆGGEN I MOSS. PÅ TIDE Å SVI LITT GUMMI, ET PAR KALDE PILS SÅ FÅR VI SE HVA SOM SKJER. VI VENTER MANGE NYE SNAP SHOTS I KVELD. TA MED KJERRA, VENNER OG DET SOM MÅ TIL AV HUMØR. REGNER MED AT VI MØTES PÅ KLUBBEN UT PÅ KVELDEN. FINNER DU IKKE OSS HER SÅ SER DU OSS SIKKERT I BY'N |
|
| Forfatter: | Morten Braarud [ Lør 21. Apr 2007 17:18 ] | ||||||
| Innleggets emne: | Ræggebillder fra frdag 20 april | ||||||
Det er bare helt utrolig hva som er i ferd med å skje i Moss. Vi startet crusingen ca 2100 og vi kom i seng kl. 10.00 dagen etter. Må jo ha vært bra. Nyt bildene. Da er det bare å vente til neste fredag så er vi i gang igjen
|
|||||||
| Forfatter: | Morten Braarud [ Lør 21. Apr 2007 17:23 ] | ||||||
| Innleggets emne: | |||||||
Noen bilde til
|
|||||||
| Forfatter: | Morten Braarud [ Lør 05. Mai 2007 08:44 ] | |||||
| Innleggets emne: | Fredagsræggen 4 mai | |||||
Da har vi vært i farta igjen. Her følger noen nye bilder. Flere biler kom etterhvert men da gikk jeg selvfølgelig tom for strøm i kameraet. Regner med at RallyRuth har flere.
|
||||||
| Forfatter: | pontchief [ Lør 05. Mai 2007 09:07 ] |
| Innleggets emne: | |
Hei Noen som har noe mere info eller bilder av denne 59 Pontiacen? Spesielt bygge,hvis det da ikke er en original begravelsesbil.
|
|
| Forfatter: | Morten Braarud [ Lør 05. Mai 2007 09:16 ] |
| Innleggets emne: | |
Den består av litt hvert. Bl.a er dashen av type Impala 59. Bilen har gått i England i sin tid (høyreratt). Har hørt rykter om at den en gang var en stasjonsvogn. Egentlig en artig variant. Vet ikke hvilke planer eiern har men det hadde jo vært morsomt å se den på veien en dag |
|
| Forfatter: | otto [ Lør 05. Mai 2007 10:57 ] |
| Innleggets emne: | |
| Side 1 av 2 | Tidssone UTC + 1 time [ DST ] |
| Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group https://www.phpbb.com/ |
|