AMCARFORUM.NO

Forum for Amerikansk bil
Dato/klokkeslett: Ons 24. Jun 2026 15:54

Tidssone UTC + 1 time [ DST ]




Opprett et nytt emne Svar på emnet  [ 9 innlegg ] 
Forfatter Melding
 Innleggets emne: Arizona i november :)
InnleggSkrevet: Lør 10. Des 2011 15:47 
Avlogget
Rookie
Rookie

Registrert: Lør 07. Mai 2011 23:11
Innlegg: 7
arizona i november


Vedlegg:
IMG_4674.JPG
IMG_4674.JPG [ 25.03 KiB | Vist 4505 ganger ]
IMG_4675.JPG
IMG_4675.JPG [ 26.28 KiB | Vist 4505 ganger ]
IMG_4676.JPG
IMG_4676.JPG [ 26.24 KiB | Vist 4505 ganger ]
IMG_4677.JPG
IMG_4677.JPG [ 24.52 KiB | Vist 4505 ganger ]
IMG_4678.JPG
IMG_4678.JPG [ 29.18 KiB | Vist 4505 ganger ]
Topp
 Profil  
Svar med sitat  
 Innleggets emne: Re: Arizona i november :)
InnleggSkrevet: Lør 10. Des 2011 15:49 
Avlogget
Rookie
Rookie

Registrert: Lør 07. Mai 2011 23:11
Innlegg: 7
:)


Vedlegg:
IMG_4679.JPG
IMG_4679.JPG [ 27.5 KiB | Vist 4503 ganger ]
IMG_4680.JPG
IMG_4680.JPG [ 28.83 KiB | Vist 4503 ganger ]
IMG_4681.JPG
IMG_4681.JPG [ 24 KiB | Vist 4503 ganger ]
IMG_4682.JPG
IMG_4682.JPG [ 23.24 KiB | Vist 4503 ganger ]
IMG_4683.JPG
IMG_4683.JPG [ 25.3 KiB | Vist 4503 ganger ]
Topp
 Profil  
Svar med sitat  
 Innleggets emne: Re: Arizona i november :)
InnleggSkrevet: Lør 10. Des 2011 15:50 
Avlogget
Rookie
Rookie

Registrert: Lør 07. Mai 2011 23:11
Innlegg: 7
.)


Vedlegg:
IMG_4684.JPG
IMG_4684.JPG [ 26.48 KiB | Vist 4503 ganger ]
IMG_4685.JPG
IMG_4685.JPG [ 24.86 KiB | Vist 4503 ganger ]
IMG_4686.JPG
IMG_4686.JPG [ 26.36 KiB | Vist 4503 ganger ]
IMG_4688.JPG
IMG_4688.JPG [ 26.19 KiB | Vist 4503 ganger ]
IMG_4689.JPG
IMG_4689.JPG [ 28.85 KiB | Vist 4503 ganger ]
Topp
 Profil  
Svar med sitat  
 Innleggets emne: Re: Arizona i november :)
InnleggSkrevet: Lør 10. Des 2011 15:52 
Avlogget
Rookie
Rookie

Registrert: Lør 07. Mai 2011 23:11
Innlegg: 7
:shock:


Vedlegg:
IMG_4690.JPG
IMG_4690.JPG [ 25.5 KiB | Vist 4503 ganger ]
IMG_4691.JPG
IMG_4691.JPG [ 27.65 KiB | Vist 4503 ganger ]
IMG_4692.JPG
IMG_4692.JPG [ 31.25 KiB | Vist 4503 ganger ]
IMG_4693.JPG
IMG_4693.JPG [ 31.24 KiB | Vist 4503 ganger ]
IMG_4694.JPG
IMG_4694.JPG [ 24.2 KiB | Vist 4503 ganger ]
Topp
 Profil  
Svar med sitat  
 Innleggets emne: Re: Arizona i november :)
InnleggSkrevet: Lør 10. Des 2011 15:54 
Avlogget
Rookie
Rookie

Registrert: Lør 07. Mai 2011 23:11
Innlegg: 7
:D


Vedlegg:
IMG_4689.JPG
IMG_4689.JPG [ 28.85 KiB | Vist 4503 ganger ]
IMG_4698.JPG
IMG_4698.JPG [ 26.24 KiB | Vist 4503 ganger ]
IMG_4697.JPG
IMG_4697.JPG [ 25.06 KiB | Vist 4503 ganger ]
IMG_4695.JPG
IMG_4695.JPG [ 23.81 KiB | Vist 4503 ganger ]
IMG_4696.JPG
IMG_4696.JPG [ 23.46 KiB | Vist 4503 ganger ]
Topp
 Profil  
Svar med sitat  
 Innleggets emne: Re: Arizona i november :)
InnleggSkrevet: Lør 10. Des 2011 15:55 
Avlogget
Rookie
Rookie

Registrert: Lør 07. Mai 2011 23:11
Innlegg: 7
:P


Vedlegg:
mach 4 2.jpg
mach 4 2.jpg [ 96.62 KiB | Vist 4503 ganger ]
mach 4.jpg
mach 4.jpg [ 70.77 KiB | Vist 4503 ganger ]
Topp
 Profil  
Svar med sitat  
 Innleggets emne: Re: Arizona i november :)
InnleggSkrevet: Søn 11. Des 2011 13:20 
Avlogget
Amcar pro
Amcar pro
Brukerens avatar

Registrert: Man 14. Jan 2008 21:06
Innlegg: 1513
Bosted: Midland (Tr.heim)
Mye fint her ja.

Den Mustangen med 4 motorer: Hva slags skaping er dette? Er den kjørbar?

_________________
69 Chevy Camaro X11, LS1 6-speed (project Stealth)

69 Chevy Camaro X44, LT1 (ex)
68 Plymouth Valiant, 383 Magnum(ex)
74 Ford Maverick, 302 (ex)
88 Chevy Astro (ex)

Non
Athletic
Sport
Created
Around
Rednecks


Topp
 Profil  
Svar med sitat  
 Innleggets emne: Re: Arizona i november :)
InnleggSkrevet: Søn 11. Des 2011 14:09 
Avlogget
Soon a pro
Soon a pro
Brukerens avatar

Registrert: Ons 10. Mai 2006 13:58
Innlegg: 570
Bosted: Ved siden av naboen
Nitro66 skrev:
Mye fint her ja.

Den Mustangen med 4 motorer: Hva slags skaping er dette? Er den kjørbar?


Er en 69 mod dragster, og kjørbar ja, bare å søke på Mustang Mach IV så finner du info på den

_________________
'68 Cougar XR7

MyGallery


Topp
 Profil  
Svar med sitat  
 Innleggets emne: Re: Arizona i november :)
InnleggSkrevet: Søn 11. Des 2011 14:14 
Avlogget
Amcar pro
Amcar pro
Brukerens avatar

Registrert: Lør 12. Sep 2009 11:19
Innlegg: 2935
Bosted: Stavanger
Trur den var 4x4 (4 motorer og trekk på 4 hjul) men tviler på at det var 1 motor til hvert hjul :) men ikke så kjempe mye brukt :D

_________________
1965/2004 Mustang mach1
1970 Plymouth GTX 440 6 Pack
1970 plymouth GTX 440
1982 Opel manta 2.0i 16v
2013 citroen berlingo
2008 peugeot 408 Gass/bensin
VW sharan 2003 1.8 Turbo. 190 hk. 300Nm Brukt bilen fra helvete.


Topp
 Profil  
Svar med sitat  
Vis innlegg fra forrige:  Sorter etter  
Opprett et nytt emne Svar på emnet  [ 9 innlegg ] 

Tidssone UTC + 1 time [ DST ]



Hvem er i forumet

Brukere som leser i dette forumet: Ingen registrerte brukere og 8 gjester


Du kan ikke opprette nye emner i dette forumet
Du kan ikke skrive innlegg i dette forumet
Du kan ikke redigere dine egne innlegg i dette forumet
Du kan ikke slette dine egne innlegg i dette forumet
Du kan ikke laste opp vedlegg til dette forumet

Søk etter:
Gå til forum:  
Drevet av phpBB® Forum Software © phpBB Group
phpBB.no - Norsk phpBB-support