| AMCARFORUM.NO https://www.amcarforum.no/phpBB2/ |
|
| Noen med bilde av nova'n min? https://www.amcarforum.no/phpBB2/viewtopic.php?f=4&t=14350 |
Side 1 av 1 |
| Forfatter: | NOVAUNGEN [ Tir 11. Jan 2011 21:41 ] |
| Innleggets emne: | Noen med bilde av nova'n min? |
Det er en 1968 chevrolet nova 4 dørs, med reg: RA 14156 eller RA 15146 noe i den slengen. Førstegangs registrert i Flekkefjord. Hadde vært mange farger på denne bilen oppover årene. Bilder på denne lenken hadde jeg vært høyt takknemlig for! (Om du ikke er sikker, kan det være den(den var en periode en pilsbrakke) Takknemlig for alle bilder av en 1968-72 chevrolet nova 4 dørs i NORGE.
|
|
| Forfatter: | jesuslever [ Ons 12. Jan 2011 01:37 ] |
| Innleggets emne: | Re: Noen med bilde av nova'n min? |
Tja...nå vet ikke jeg hvor du har kjøpt Nova`n din, men jeg vet at det sto en 68-70 4 dørs sheriff Nova på Frosta (Nord trøndelag) ikke så langt unna bensinstasjonen i sentrum der for ca. 2 år siden. Den var vel til salgs og.. Har desverre ingen bilder av den. Hadde jo vært artig å laget en egen tråd der vi fikk samlet bilder av alle Nova som er i Norge Beklager at d ble litt off topic på slutten der.. |
|
| Forfatter: | pogona [ Tor 13. Jan 2011 18:12 ] |
| Innleggets emne: | Re: Noen med bilde av nova'n min? |
SMS "regnr " til 2282 hadde vert morro med eit chevrolet nova album ja. |
|
| Forfatter: | nova [ Tor 13. Jan 2011 19:32 ] |
| Innleggets emne: | Re: Noen med bilde av nova'n min? |
Riktig reg nummer er ra15146 |
|
| Forfatter: | NOVAUNGEN [ Søn 25. Des 2011 23:35 ] |
| Innleggets emne: | Re: Noen med bilde av nova'n min? |
bilen gikk i vanse kommune(post n:4560) i cirka 16-18 år(fra 1969 til 1988*) før den gikk sør over til kristiansand og kysten der. er takknemlig for all information. |
|
| Forfatter: | dodge1969 [ Man 26. Des 2011 12:07 ] |
| Innleggets emne: | Re: Noen med bilde av nova'n min? |
er ikke sikker på om det kan være en av dem men,jeg husker 2stk. 4dørs novaer som var i Aust-Agder på slutten av 80 tallet og begynnelsen av 90-tallet.den ene var Blå met.og den andre var Rød med 6er motor.den andre v8motor.har desverre ingen bilde av dem. |
|
| Forfatter: | NOVAUNGEN [ Tir 27. Des 2011 00:19 ] |
| Innleggets emne: | Re: Noen med bilde av nova'n min? |
takk for informasjonen! den røde er den nærmeste vel, fordi under den blåe primeren er det samme rødfarge som dørene og bilen var original sekser bil. og jeg har en blå met. skjerm(tilhører 1970-72 nova). |
|
| Side 1 av 1 | Tidssone UTC + 1 time [ DST ] |
| Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group https://www.phpbb.com/ |
|