grogei skrev:
Ho ho trekker på smilebandet jeg
Regner med du er lakkerer og vil værne om jobben din

klart du skal få lov til det.
Jeg har nok aldri sakt at dem i polen er like nøye og flink som deg, men kansje 1/4 billigere.
Men når jeg tenker meg om, så har jo du jobbet i lag med polakker og regner med årsaken til at du har jobbet i lag med dem, er for at du/dere ikke hadde rå til å ansette en Norsk lakker, så da er jo vi/sjefen din egentlig like penge grisk

Du vil nok ikke merke noen nedgang på jobbene dine fordet om jeg har funnet noen jeg stoler på i polen, for jeg har ikke kommet med noe firma navn og det er langt ned dit, så er ikke mange som tar turen til polen.
Tja noen av dei var ansatt på lakk avdelingen, dog ikke som lakkerere, og noen var på karosseri avdelingen, og dei hadde også lik lønn med både norske arbeidere, og folk fra andre land i samme stilling og ansienitet, så der ble ikke gjort noen forskjell på nasjonaliteten på arbeiderene ang lønn, så at sjefen var penge grisk, eller ikke hadde råd til å ansette norske folk stemmer nok ikke i dette tilfellet, og jeg kan ærligt si at folk fra bl.a. latvia, litauen, russland har mye bedre arbeidsmoral, effektivitet og nøyaktighet i forhold til dei som var i fra polen