| AMCARFORUM.NO https://www.amcarforum.no/phpBB2/ |
|
| 70 og 80-tals stuk https://www.amcarforum.no/phpBB2/viewtopic.php?f=4&t=1336 |
Side 1 av 2 |
| Forfatter: | challenger [ Man 12. Feb 2007 21:00 ] |
| Innleggets emne: | 70 og 80-tals stuk |
Savner du det originale 70- og 80-tals stuket? Sjekk denne linken, ligger ein mengde tidsriktige bilder av amcars m.m. i england!! http://forum.surreymodified.com/viewtopic.php?t=20509 NB: undertegnede går ikkje god for språkbruk og kommentarer i tråden/linken her
|
|
| Forfatter: | pontchief [ Man 12. Feb 2007 22:18 ] |
| Innleggets emne: | |
Mye nostalgiske bilder der. |
|
| Forfatter: | widing [ Man 12. Feb 2007 23:13 ] |
| Innleggets emne: | |
Mye kule bilder her ja |
|
| Forfatter: | Scottsdale [ Tir 13. Feb 2007 22:12 ] |
| Innleggets emne: | |
Nice. Mye lekkert der. Lyst på en bil med det stuket en gang. |
|
| Forfatter: | pontchief [ Tir 13. Feb 2007 22:26 ] |
| Innleggets emne: | |
Noen bilder fra min hjemmeside av biler i 70-80 talls stil.
|
|
| Forfatter: | challenger [ Tir 13. Feb 2007 22:30 ] |
| Innleggets emne: | |
Hårete bilder, Pontchief!! Har brukt litt tid på all historien og kulturen du har samla på sidene dine. Godt jobba! |
|
| Forfatter: | pontchief [ Tir 13. Feb 2007 22:39 ] |
| Innleggets emne: | |
Hei Har desverre ikke oppdater den siden i høst. Men det skal bli mere etterhvert. |
|
| Forfatter: | enClave [ Tir 20. Mar 2007 20:24 ] |
| Innleggets emne: | |
Utrolig mye rått å se her Blir nokk 80-tals stuk på Camaron, synes det er argest |
|
| Forfatter: | fox-body [ Tir 20. Mar 2007 21:58 ] |
| Innleggets emne: | |
Noen bilder tatt i 90 og 91, av biler med en snev av 80 talls stuk.
|
|
| Forfatter: | pontchief [ Tir 20. Mar 2007 22:04 ] |
| Innleggets emne: | |
Denne var jo i en del blader i sin tid. Hadde vært artig å vite hvordan den er i dag, om den ser likedan ut ennå...
|
|
| Forfatter: | Infected Mushroom [ Tir 20. Mar 2007 23:05 ] | ||||
| Innleggets emne: | |||||
Slik så min ut på 70-tallet (bildet over og i midten.) Bildet under er fra 80-tallet.
|
|||||
| Forfatter: | Letmolie [ Tir 20. Mar 2007 23:07 ] | ||
| Innleggets emne: | |||
Hvis ikke jeg husker helt feil har denne vært betraktelig "verre" enn dette. Tror dette er den samme bilen som var blå og motivlakkert på syttitallet. En av norges første motivlakkerte biler. Lakkert av Einar Valsjø og utstilt på Motorama i 75. Presentert i Amcar i en av de første utgavene. Arrester meg hvis jeg tar feil...
|
|||
| Forfatter: | Galaxie [ Tor 22. Mar 2007 12:41 ] | ||||
| Innleggets emne: | |||||
denne gikk i vestfold på 70 tallet. den hadde 392 Hemi motor, og ble derfor kalt Hemi Forden. gikk visstnok som et uvær! den hadde også flippfront. Før disse bildene, var bakakselen montert under bladfjørene. da var den virkelig høy i ræva! sjekk hjulbuer
|
|||||
| Forfatter: | blazerteam [ Tor 22. Mar 2007 15:58 ] |
| Innleggets emne: | |
Virker som mellomakslingene var vanskelig å korte på den tia,slik at de flytta bakakselen istedet |
|
| Forfatter: | percy [ Fre 23. Mar 2007 00:36 ] |
| Innleggets emne: | |
pontchief skrev: Denne var jo i en del blader i sin tid.
Hadde vært artig å vite hvordan den er i dag, om den ser likedan ut ennå... ![]() Den er vel i Blaker/ Sørum |
|
| Side 1 av 2 | Tidssone UTC + 1 time [ DST ] |
| Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group https://www.phpbb.com/ |
|