AMCARFORUM.NO
https://www.amcarforum.no/phpBB2/

70 og 80-tals stuk
https://www.amcarforum.no/phpBB2/viewtopic.php?f=4&t=1336
Side 1 av 2

Forfatter:  challenger [ Man 12. Feb 2007 21:00 ]
Innleggets emne:  70 og 80-tals stuk

Savner du det originale 70- og 80-tals stuket? Sjekk denne linken, ligger ein mengde tidsriktige bilder av amcars m.m. i england!!

http://forum.surreymodified.com/viewtopic.php?t=20509

NB: undertegnede går ikkje god for språkbruk og kommentarer i tråden/linken her :?

Bilde

Forfatter:  pontchief [ Man 12. Feb 2007 22:18 ]
Innleggets emne: 

Mye nostalgiske bilder der. 8)

Forfatter:  widing [ Man 12. Feb 2007 23:13 ]
Innleggets emne: 

Mye kule bilder her ja :)

Forfatter:  Scottsdale [ Tir 13. Feb 2007 22:12 ]
Innleggets emne: 

Nice. Mye lekkert der. Lyst på en bil med det stuket en gang.

Forfatter:  pontchief [ Tir 13. Feb 2007 22:26 ]
Innleggets emne: 

Noen bilder fra min hjemmeside av biler i 70-80 talls stil.
Bilde
Bilde
Bilde
Bilde
Bilde
Bilde
Bilde
Bilde
Bilde
Bilde
Bilde
Bilde

Forfatter:  challenger [ Tir 13. Feb 2007 22:30 ]
Innleggets emne: 

Hårete bilder, Pontchief!! Har brukt litt tid på all historien og kulturen du har samla på sidene dine. Godt jobba! :thumbsup:

Forfatter:  pontchief [ Tir 13. Feb 2007 22:39 ]
Innleggets emne: 

Hei
Har desverre ikke oppdater den siden i høst.
Men det skal bli mere etterhvert.

Forfatter:  enClave [ Tir 20. Mar 2007 20:24 ]
Innleggets emne: 

Utrolig mye rått å se her 8)

Blir nokk 80-tals stuk på Camaron, synes det er argest :twisted:

Forfatter:  fox-body [ Tir 20. Mar 2007 21:58 ]
Innleggets emne: 

Noen bilder tatt i 90 og 91, av biler med en snev av 80 talls stuk.

Bilde

Bilde

Bilde

Forfatter:  pontchief [ Tir 20. Mar 2007 22:04 ]
Innleggets emne: 

Denne var jo i en del blader i sin tid.
Hadde vært artig å vite hvordan den er i dag, om den ser likedan ut ennå...

Bilde

Forfatter:  Infected Mushroom [ Tir 20. Mar 2007 23:05 ]
Innleggets emne: 

Slik så min ut på 70-tallet (bildet over og i midten.)

Bildet under er fra 80-tallet.

Vedlegg:
66_mustang_thorud3_1_2.jpg
66_mustang_thorud3_1_2.jpg [ 126.01 KiB | Vist 8387 ganger ]
Lorang1_2.jpg
Lorang1_2.jpg [ 173.32 KiB | Vist 8390 ganger ]
lorang 72-74.jpg
lorang 72-74.jpg [ 137.34 KiB | Vist 8391 ganger ]

Forfatter:  Letmolie [ Tir 20. Mar 2007 23:07 ]
Innleggets emne: 

Hvis ikke jeg husker helt feil har denne vært betraktelig "verre" enn dette.
Tror dette er den samme bilen som var blå og motivlakkert på syttitallet. En av norges første motivlakkerte biler. Lakkert av Einar Valsjø og utstilt på Motorama i 75. Presentert i Amcar i en av de første utgavene.
Arrester meg hvis jeg tar feil...

Vedlegg:
gml120.jpg
gml120.jpg [ 119.2 KiB | Vist 8387 ganger ]

Forfatter:  Galaxie [ Tor 22. Mar 2007 12:41 ]
Innleggets emne: 

denne gikk i vestfold på 70 tallet. den hadde 392 Hemi motor, og ble derfor kalt Hemi Forden. gikk visstnok som et uvær! den hadde også flippfront. Før disse bildene, var bakakselen montert under bladfjørene. da var den virkelig høy i ræva!
sjekk hjulbuer :?

Vedlegg:
554_Layer 1.jpg
554_Layer 1.jpg [ 90.13 KiB | Vist 8318 ganger ]
553_Layer 1.jpg
553_Layer 1.jpg [ 90.46 KiB | Vist 8319 ganger ]
55_Layer 1.jpg
55_Layer 1.jpg [ 86.19 KiB | Vist 8318 ganger ]

Forfatter:  blazerteam [ Tor 22. Mar 2007 15:58 ]
Innleggets emne: 

Virker som mellomakslingene var vanskelig å korte på den tia,slik at de flytta bakakselen istedet :D

Forfatter:  percy [ Fre 23. Mar 2007 00:36 ]
Innleggets emne: 

pontchief skrev:
Denne var jo i en del blader i sin tid.
Hadde vært artig å vite hvordan den er i dag, om den ser likedan ut ennå...

Bilde


Den er vel i Blaker/ Sørum :!: Ikke helt sikker ! :wink: sist jeg så den var den lik :roll:

Side 1 av 2 Tidssone UTC + 1 time [ DST ]
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
https://www.phpbb.com/