| AMCARFORUM.NO https://www.amcarforum.no/phpBB2/ |
|
| Norske Buicker. https://www.amcarforum.no/phpBB2/viewtopic.php?f=4&t=127 |
Side 1 av 3 |
| Forfatter: | pontchief [ Ons 15. Feb 2006 00:56 ] |
| Innleggets emne: | Norske Buicker. |
Må vel gjøre mitt for å holde litt aktivitet her på forumet. Drar i gang en tråd med Norske Buicker.
Min 76 Electra Limited.
En 54 Buick som gikk på Helgeland tidligere. Og noen andre jeg har fotografert på treff.
Gammel kongebil.
|
|
| Forfatter: | gtcs [ Ons 15. Feb 2006 20:58 ] | |||||
| Innleggets emne: | ||||||
Buick fra 05 treff sesongen
|
||||||
| Forfatter: | Martin [ Ons 15. Feb 2006 23:17 ] |
| Innleggets emne: | |
Her er min 69 skylark tatt inn fra USA i 2003
|
|
| Forfatter: | pontchief [ Tor 23. Feb 2006 00:13 ] |
| Innleggets emne: | |
Hunderfossen ca 1986
|
|
| Forfatter: | Lincoln [ Fre 24. Feb 2006 18:58 ] | ||
| Innleggets emne: | |||
Jo Astad sin 68 Riviera
|
|||
| Forfatter: | TommyV8 [ Fre 24. Feb 2006 19:25 ] |
| Innleggets emne: | |
Lincoln skrev: Jo Astad sin 68 Riviera
Likte den siste bilen der godt... Har du fler bilder av den?
|
|
| Forfatter: | fox-body [ Fre 24. Feb 2006 19:57 ] |
| Innleggets emne: | |
En nydelig 1957 Roadmaster.
|
|
| Forfatter: | gtcs [ Fre 24. Feb 2006 22:59 ] | ||
| Innleggets emne: | Et par virkelige pensjonister.... | ||
Ikke akkurat strømlinjeformet, men har sin sjarm....
|
|||
| Forfatter: | gtcs [ Fre 24. Feb 2006 23:27 ] | ||
| Innleggets emne: | |||
En til...
|
|||
| Forfatter: | gtcs [ Fre 24. Feb 2006 23:30 ] | |||
| Innleggets emne: | ||||
Riviera
|
||||
| Forfatter: | pontchief [ Lør 25. Feb 2006 12:13 ] |
| Innleggets emne: | |
|
|
| Forfatter: | pontchief [ Man 27. Feb 2006 10:07 ] |
| Innleggets emne: | |
|
|
| Forfatter: | Capriceman [ Tor 02. Mar 2006 00:42 ] | |||
| Innleggets emne: | ||||
56 Buick som har vært i "daglig bruk" i Kr.sund inntil nylig. Eid av en dame oppe i åra, men ble muligens solgt til en annen person i fjor. Står nå etter sigende lagret på Tustna etter at parkeringsetaten i by'n sørget for inntauing....
|
||||
| Forfatter: | Capriceman [ Tor 02. Mar 2006 00:50 ] | ||
| Innleggets emne: | |||
1963 Buick Electra 225 conv
|
|||
| Forfatter: | moon man [ Fre 17. Mar 2006 17:49 ] |
| Innleggets emne: | buick |
hei den brune buicken på helgeland er solgt til brumunddal den nå pen bil |
|
| Side 1 av 3 | Tidssone UTC + 1 time [ DST ] |
| Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group https://www.phpbb.com/ |
|