| AMCARFORUM.NO https://www.amcarforum.no/phpBB2/ |
|
| Nova sleeper https://www.amcarforum.no/phpBB2/viewtopic.php?f=4&t=1225 |
Side 1 av 1 |
| Forfatter: | pontchief [ Tor 25. Jan 2007 23:26 ] |
| Innleggets emne: | Nova sleeper |
En skikkelig Nova sleeper. Flott bygge. http://www.w2wpowertrain.com/t-novabuild-2.aspx
|
|
| Forfatter: | mach1frh [ Fre 26. Jan 2007 12:40 ] |
| Innleggets emne: | |
Steintøft bygge dette ja. Sku vært kjekt å ta denne med på et plastikkbil-treff |
|
| Forfatter: | elcamino [ Fre 26. Jan 2007 12:47 ] |
| Innleggets emne: | |
Så den på sema jeg |
|
| Side 1 av 1 | Tidssone UTC + 1 time [ DST ] |
| Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group https://www.phpbb.com/ |
|