AMCARFORUM.NO
https://www.amcarforum.no/phpBB2/

Nova sleeper
https://www.amcarforum.no/phpBB2/viewtopic.php?f=4&t=1225
Side 1 av 1

Forfatter:  pontchief [ Tor 25. Jan 2007 23:26 ]
Innleggets emne:  Nova sleeper

En skikkelig Nova sleeper.8)
Flott bygge.Bilde

http://www.w2wpowertrain.com/t-novabuild-2.aspx
Bilde

Forfatter:  mach1frh [ Fre 26. Jan 2007 12:40 ]
Innleggets emne: 

Steintøft bygge dette ja. Sku vært kjekt å ta denne med på et plastikkbil-treff :lol: . Føler meg ganske sikker på at en hadde fått mange rare blikk da ja :lol:

Forfatter:  elcamino [ Fre 26. Jan 2007 12:47 ]
Innleggets emne: 

Så den på sema jeg :lol: knall tøff bil

Side 1 av 1 Tidssone UTC + 1 time [ DST ]
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
https://www.phpbb.com/