| AMCARFORUM.NO https://www.amcarforum.no/phpBB2/ |
|
| Hot Rod Nisse,s Bilder o länkar ! https://www.amcarforum.no/phpBB2/viewtopic.php?f=4&t=12082 |
Side 1 av 4 |
| Forfatter: | Hot Rod Nisse [ Man 24. Mai 2010 14:55 ] |
| Innleggets emne: | Hot Rod Nisse,s Bilder o länkar ! |
Hejsan !! På länkarna här hittar ni mina bilder, dom är ca 5.000 stycken, fotade mellan åren 1977 till 2010, allt är inte gammalt och amerikanskt, även nytt skit finns med det finns heller inget förbud till att använda mina bilder, hittar ni bilder på eran bil, för det finns ju lite norska bilar bland bilderna, eller hittar ni någon bild som ni vill använda på en hemsida eller nått, så ta för er bara !! http://www.cardatabase.net/search/searc ... %20Clausen http://photo.qip.ru/users/gazv8/ ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]()
|
|
| Forfatter: | Hot Rod Nisse [ Man 24. Mai 2010 15:18 ] |
| Innleggets emne: | Re: Hot Rod Nisse,s Bilder o länkar ! |
Till mina Photoshop !! http://veteranohobbyfordon.egetforum.se ... p-f41.html http://photo.qip.ru/users/gazv8/96047952/ ![]() ![]() ![]()
|
|
| Forfatter: | Hot Rod Nisse [ Søn 13. Jun 2010 20:36 ] |
| Innleggets emne: | Re: Hot Rod Nisse,s Bilder o länkar ! |
Drag Racing 201m i Karlstad 2010-06-12. "Däckbolaget Open" http://www.shrakarlstad.se/ Fler bilder på länken ! http://photofile.ru/users/gaz_v8/96059460/?page=13 ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]()
|
|
| Forfatter: | Crazy Horse [ Søn 13. Jun 2010 21:33 ] |
| Innleggets emne: | Re: Hot Rod Nisse,s Bilder o länkar ! |
her var mye kuule bilder |
|
| Forfatter: | st-remy [ Søn 13. Jun 2010 21:45 ] |
| Innleggets emne: | Re: Hot Rod Nisse,s Bilder o länkar ! |
| Forfatter: | Hot Rod Nisse [ Lør 03. Jul 2010 09:33 ] |
| Innleggets emne: | Re: Hot Rod Nisse,s Bilder o länkar ! |
Pontiac 1939 "Photoshop" http://veteranohobbyfordon.egensajt.se/ ... t1927.html Orginalbilden ![]()
|
|
| Forfatter: | Pappa Wolf [ Lør 03. Jul 2010 10:29 ] |
| Innleggets emne: | Re: Hot Rod Nisse,s Bilder o länkar ! |
hehe, den var cool! |
|
| Forfatter: | Hot Rod Nisse [ Tir 06. Jul 2010 10:37 ] |
| Innleggets emne: | Re: Hot Rod Nisse,s Bilder o länkar ! |
Får jag presentera rysslands Coolaste Cheva Bel Air 54 Kustom, Chevan är privatimporterad till ryssland på 50-talet, det var bara ryssar som var anställda på olika länders ambasader som fick tillstånd att ta in utländska bilmärken till ryssland under det kalla krigets dagar !! startsidan http://www.zz-rod.com projekttråden till chevan http://www.zz-rod.com/phpbb3/topic126.html Jag har även gjort reklam för AMCARFORUM.NO !! http://www.zz-rod.com/phpbb3/topic348-90.html |
|
| Forfatter: | Galaxie [ Tir 06. Jul 2010 19:46 ] |
| Innleggets emne: | Re: Hot Rod Nisse,s Bilder o länkar ! |
Cool 54` ja Mye fine bilder i denne tråden |
|
| Forfatter: | Hot Rod Nisse [ Lør 10. Jul 2010 19:09 ] |
| Innleggets emne: | Re: Hot Rod Nisse,s Bilder o länkar ! |
Dodge Challenger Patrol Car fler bilder finns på en av länkarna ! http://www.policemag.com/Channel/Vehicl ... l-Car.aspx http://www.policemag.com/Blog/Vehicles/ ... l-Car.aspx ![]() ![]() ![]()
|
|
| Forfatter: | Hot Rod Nisse [ Fre 10. Des 2010 10:12 ] |
| Innleggets emne: | Re: Hot Rod Nisse,s Bilder o länkar ! |
Till min nya hemsida !! http://www.hotrodnisse.n.nu/ länktips till en mycket intressant sida från Litauen ! http://oldtimer.ten.lt/ Länktips 2... Ryskt RAT ROD bygge på en rysk militärlastbil med rysk V8 ! http://radicallowcars.ru/forum/viewtopic.php?f=2&t=1226 ![]()
|
|
| Forfatter: | challenger [ Fre 10. Des 2010 12:06 ] |
| Innleggets emne: | Re: Hot Rod Nisse,s Bilder o länkar ! |
Challenger politibilen du postet i sommer var grom |
|
| Forfatter: | Hot Rod Nisse [ Søn 23. Jan 2011 23:15 ] |
| Innleggets emne: | Re: Hot Rod Nisse,s Bilder o länkar ! |
http://www.hotrodrevue.co.nz/forum/index.php ![]() - http://www.zz-rod.com/phpbb3/topic1207.html ![]() - |
|
| Forfatter: | Hot Rod Nisse [ Søn 23. Jan 2011 23:19 ] |
| Innleggets emne: | Re: Hot Rod Nisse,s Bilder o länkar ! |
challenger skrev: Challenger politibilen du postet i sommer var grom Ja den är läcker !! |
|
| Forfatter: | JohnB [ Søn 23. Jan 2011 23:57 ] |
| Innleggets emne: | Re: Hot Rod Nisse,s Bilder o länkar ! |
Cool ![]() Litt grovsmedarbeide, men rått alikevel. JohnB |
|
| Side 1 av 4 | Tidssone UTC + 1 time [ DST ] |
| Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group https://www.phpbb.com/ |
|