AMCARFORUM.NO
https://www.amcarforum.no/phpBB2/

Vista Cruiser`s
https://www.amcarforum.no/phpBB2/viewtopic.php?f=4&t=118
Side 1 av 1

Forfatter:  Blackbird [ Søn 12. Feb 2006 14:31 ]
Innleggets emne:  Vista Cruiser`s

Bilde

Bilde

Bilde


Har du sett en slik i Norge?

Jeg har funnet 6 stk 70-72 :mrgreen:
Kun 1 er registrert. Noen som kjenner til noen slike?



Bilde

Forfatter:  Grey [ Søn 12. Feb 2006 16:57 ]
Innleggets emne: 

Hm...jeg mener det sto en til salgs hos Vinstra Karosseri?!? Tøff bil. Lurer på hvordan det er å få tak i nye sånne "takvinduer" i tilfelle noen er defekte?

Forfatter:  Blackbird [ Søn 12. Feb 2006 17:21 ]
Innleggets emne: 

Grey skrev:
Hm...jeg mener det sto en til salgs hos Vinstra Karosseri?!? Tøff bil. Lurer på hvordan det er å få tak i nye sånne "takvinduer" i tilfelle noen er defekte?


Det er en Buick Sport Wagon.
Er en "skywagon" det og men jeg synest desse er tøffere.

Er jo endel som har blitt hogget av desse så Vinduer tror jeg er noenlunde greit å få tak i.
Hørte snakk om at de ble reprodusert i Finland og. Men det er ikke bekreftet.

Side 1 av 1 Tidssone UTC + 1 time [ DST ]
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
https://www.phpbb.com/