AMCARFORUM.NO
https://www.amcarforum.no/phpBB2/

Er det interesse for gamle amcarbilder fra Nordnorge?
https://www.amcarforum.no/phpBB2/viewtopic.php?f=4&t=10425
Side 1 av 8

Forfatter:  moparstuff [ Fre 01. Jan 2010 15:32 ]
Innleggets emne:  Er det interesse for gamle amcarbilder fra Nordnorge?

Har funnet frem bilder i jula og lurer på om det er noen som vil se bilder fa 80 tallet og opp.

Forfatter:  the stig [ Fre 01. Jan 2010 15:56 ]
Innleggets emne:  Re: Er det interesse for gamle amcarbilder fra Nordnorge?

ja de hadde vor kjekkt de legg dem ut

Forfatter:  pontchief [ Fre 01. Jan 2010 16:03 ]
Innleggets emne:  Re: Er det interesse for gamle amcarbilder fra Nordnorge?

Det er vi veldig inntresert i :wink: :D

Forfatter:  elcamino [ Fre 01. Jan 2010 16:13 ]
Innleggets emne:  Re: Er det interesse for gamle amcarbilder fra Nordnorge?

Gamle bilder er alltid artig :D

Forfatter:  moparman [ Fre 01. Jan 2010 16:20 ]
Innleggets emne:  Re: Er det interesse for gamle amcarbilder fra Nordnorge?

JAAAAAAA vi vil gjerne ha bilder :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:

Forfatter:  moparstuff [ Fre 01. Jan 2010 16:35 ]
Innleggets emne:  Re: Er det interesse for gamle amcarbilder fra Nordnorge?

først bilder fra Harstad og målselv fra 84-88

Vedlegg:
CCI00006.jpg
CCI00006.jpg [ 32.17 KiB | Vist 20966 ganger ]
CCI00005.jpg
CCI00005.jpg [ 32.1 KiB | Vist 20966 ganger ]
charger.jpg
charger.jpg [ 26.51 KiB | Vist 20966 ganger ]
CCI00008.jpg
CCI00008.jpg [ 28.06 KiB | Vist 20966 ganger ]
transam soltak.jpg
transam soltak.jpg [ 32.13 KiB | Vist 20966 ganger ]

Forfatter:  1942 [ Fre 01. Jan 2010 16:41 ]
Innleggets emne:  Re: Er det interesse for gamle amcarbilder fra Nordnorge?

Morro med gammle bilder.. Pøs på :P

Forfatter:  Galaxie [ Fre 01. Jan 2010 17:00 ]
Innleggets emne:  Re: Er det interesse for gamle amcarbilder fra Nordnorge?

Gamle bilder er alltid moro, så kjør på om du har fler :)
Husker den troll-van fra treff "sørpå" :wink:

Forfatter:  moparstuff [ Fre 01. Jan 2010 17:32 ]
Innleggets emne:  Re: Er det interesse for gamle amcarbilder fra Nordnorge?

det kommer mange bilder .bruker bare litt tid på å lagre og komprimere

Vedlegg:
CCI00009.jpg
CCI00009.jpg [ 33.44 KiB | Vist 20940 ganger ]
CCI00011.jpg
CCI00011.jpg [ 21.87 KiB | Vist 20940 ganger ]
CCI00012.jpg
CCI00012.jpg [ 25.44 KiB | Vist 20940 ganger ]
CCI00013.jpg
CCI00013.jpg [ 31.99 KiB | Vist 20940 ganger ]
CCI00014.jpg
CCI00014.jpg [ 30.02 KiB | Vist 20940 ganger ]

Forfatter:  moparstuff [ Fre 01. Jan 2010 18:19 ]
Innleggets emne:  Re: Er det interesse for gamle amcarbilder fra Nordnorge?

mere bilder

Vedlegg:
CCI00001.jpg
CCI00001.jpg [ 34.37 KiB | Vist 20922 ganger ]
CCI00015.jpg
CCI00015.jpg [ 19.14 KiB | Vist 20922 ganger ]
CCI00018.jpg
CCI00018.jpg [ 34.95 KiB | Vist 20922 ganger ]
CCI00019.jpg
CCI00019.jpg [ 31.62 KiB | Vist 20922 ganger ]

Forfatter:  moparstuff [ Fre 01. Jan 2010 18:23 ]
Innleggets emne:  Re: Er det interesse for gamle amcarbilder fra Nordnorge?

bilder har mange flere også fra sør .bare si ifra hvis det er spesiele biler dere leter etter kanskje jeg har bilde

Vedlegg:
CCI00023.jpg
CCI00023.jpg [ 32.91 KiB | Vist 20920 ganger ]
CCI00032.jpg
CCI00032.jpg [ 24.22 KiB | Vist 20920 ganger ]
CCI00031.jpg
CCI00031.jpg [ 34.91 KiB | Vist 20920 ganger ]
CCI00030.jpg
CCI00030.jpg [ 26.89 KiB | Vist 20920 ganger ]

Forfatter:  challenger [ Fre 01. Jan 2010 20:13 ]
Innleggets emne:  Re: Er det interesse for gamle amcarbilder fra Nordnorge?

modelcars1 skrev:
bilder har mange flere også fra sør .bare si ifra hvis det er spesiele biler dere leter etter kanskje jeg har bilde



Ser gjerne fleire bilder :D

Challengeren i venstre bildekant, har den tilfeldigvis Vadsøskilter? Altså ZP-ett-eller-ant?

Bilde

Forfatter:  moparstuff [ Fre 01. Jan 2010 21:21 ]
Innleggets emne:  Re: Er det interesse for gamle amcarbilder fra Nordnorge?

bilder

Vedlegg:
CCI00027.jpg
CCI00027.jpg [ 28.08 KiB | Vist 20867 ganger ]
CCI00028.jpg
CCI00028.jpg [ 34.03 KiB | Vist 20867 ganger ]
CCI00038.jpg
CCI00038.jpg [ 31.79 KiB | Vist 20867 ganger ]
CCI00040.jpg
CCI00040.jpg [ 33.69 KiB | Vist 20867 ganger ]
CCI00043.jpg
CCI00043.jpg [ 29.31 KiB | Vist 20867 ganger ]

Forfatter:  moparstuff [ Fre 01. Jan 2010 21:26 ]
Innleggets emne:  Re: Er det interesse for gamle amcarbilder fra Nordnorge?

bilder

Vedlegg:
CCI00045.jpg
CCI00045.jpg [ 30.07 KiB | Vist 20862 ganger ]
CCI00047.jpg
CCI00047.jpg [ 27.32 KiB | Vist 20862 ganger ]
CCI00048.jpg
CCI00048.jpg [ 32.71 KiB | Vist 20862 ganger ]
CCI00049.jpg
CCI00049.jpg [ 30.23 KiB | Vist 20862 ganger ]
CCI00050.jpg
CCI00050.jpg [ 34.94 KiB | Vist 20862 ganger ]

Forfatter:  moparstuff [ Fre 01. Jan 2010 21:33 ]
Innleggets emne:  Re: Er det interesse for gamle amcarbilder fra Nordnorge?

Av mopar bilder som er lagt ut nå er fra hellerudsletta før omblater på skilt kom.

Vedlegg:
CCI00033.jpg
CCI00033.jpg [ 34.34 KiB | Vist 20857 ganger ]
CCI00034.jpg
CCI00034.jpg [ 35.83 KiB | Vist 20857 ganger ]

Side 1 av 8 Tidssone UTC + 1 time [ DST ]
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
https://www.phpbb.com/