| AMCARFORUM.NO https://www.amcarforum.no/phpBB2/ |
|
| Er det interesse for gamle amcarbilder fra Nordnorge? https://www.amcarforum.no/phpBB2/viewtopic.php?f=4&t=10425 |
Side 1 av 8 |
| Forfatter: | moparstuff [ Fre 01. Jan 2010 15:32 ] |
| Innleggets emne: | Er det interesse for gamle amcarbilder fra Nordnorge? |
Har funnet frem bilder i jula og lurer på om det er noen som vil se bilder fa 80 tallet og opp. |
|
| Forfatter: | the stig [ Fre 01. Jan 2010 15:56 ] |
| Innleggets emne: | Re: Er det interesse for gamle amcarbilder fra Nordnorge? |
ja de hadde vor kjekkt de legg dem ut |
|
| Forfatter: | pontchief [ Fre 01. Jan 2010 16:03 ] |
| Innleggets emne: | Re: Er det interesse for gamle amcarbilder fra Nordnorge? |
Det er vi veldig inntresert i |
|
| Forfatter: | elcamino [ Fre 01. Jan 2010 16:13 ] |
| Innleggets emne: | Re: Er det interesse for gamle amcarbilder fra Nordnorge? |
Gamle bilder er alltid artig |
|
| Forfatter: | moparman [ Fre 01. Jan 2010 16:20 ] |
| Innleggets emne: | Re: Er det interesse for gamle amcarbilder fra Nordnorge? |
JAAAAAAA vi vil gjerne ha bilder |
|
| Forfatter: | moparstuff [ Fre 01. Jan 2010 16:35 ] | ||||||
| Innleggets emne: | Re: Er det interesse for gamle amcarbilder fra Nordnorge? | ||||||
først bilder fra Harstad og målselv fra 84-88
|
|||||||
| Forfatter: | 1942 [ Fre 01. Jan 2010 16:41 ] |
| Innleggets emne: | Re: Er det interesse for gamle amcarbilder fra Nordnorge? |
Morro med gammle bilder.. Pøs på |
|
| Forfatter: | Galaxie [ Fre 01. Jan 2010 17:00 ] |
| Innleggets emne: | Re: Er det interesse for gamle amcarbilder fra Nordnorge? |
Gamle bilder er alltid moro, så kjør på om du har fler Husker den troll-van fra treff "sørpå" |
|
| Forfatter: | moparstuff [ Fre 01. Jan 2010 17:32 ] | ||||||
| Innleggets emne: | Re: Er det interesse for gamle amcarbilder fra Nordnorge? | ||||||
det kommer mange bilder .bruker bare litt tid på å lagre og komprimere
|
|||||||
| Forfatter: | moparstuff [ Fre 01. Jan 2010 18:19 ] | |||||
| Innleggets emne: | Re: Er det interesse for gamle amcarbilder fra Nordnorge? | |||||
mere bilder
|
||||||
| Forfatter: | moparstuff [ Fre 01. Jan 2010 18:23 ] | |||||
| Innleggets emne: | Re: Er det interesse for gamle amcarbilder fra Nordnorge? | |||||
bilder har mange flere også fra sør .bare si ifra hvis det er spesiele biler dere leter etter kanskje jeg har bilde
|
||||||
| Forfatter: | challenger [ Fre 01. Jan 2010 20:13 ] |
| Innleggets emne: | Re: Er det interesse for gamle amcarbilder fra Nordnorge? |
modelcars1 skrev: bilder har mange flere også fra sør .bare si ifra hvis det er spesiele biler dere leter etter kanskje jeg har bilde Ser gjerne fleire bilder Challengeren i venstre bildekant, har den tilfeldigvis Vadsøskilter? Altså ZP-ett-eller-ant? |
|
| Forfatter: | moparstuff [ Fre 01. Jan 2010 21:21 ] | ||||||
| Innleggets emne: | Re: Er det interesse for gamle amcarbilder fra Nordnorge? | ||||||
bilder
|
|||||||
| Forfatter: | moparstuff [ Fre 01. Jan 2010 21:26 ] | ||||||
| Innleggets emne: | Re: Er det interesse for gamle amcarbilder fra Nordnorge? | ||||||
bilder
|
|||||||
| Forfatter: | moparstuff [ Fre 01. Jan 2010 21:33 ] | |||
| Innleggets emne: | Re: Er det interesse for gamle amcarbilder fra Nordnorge? | |||
Av mopar bilder som er lagt ut nå er fra hellerudsletta før omblater på skilt kom.
|
||||
| Side 1 av 8 | Tidssone UTC + 1 time [ DST ] |
| Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group https://www.phpbb.com/ |
|