| AMCARFORUM.NO https://www.amcarforum.no/phpBB2/ |
|
| 70 Charger reklame https://www.amcarforum.no/phpBB2/viewtopic.php?f=4&t=1004 |
Side 1 av 1 |
| Forfatter: | 70mach [ Søn 26. Nov 2006 12:05 ] |
| Innleggets emne: | 70 Charger reklame |
En liten reklamesnutt for 70 charger http://www.vwho.net/player.php?VE_Path= ... KH5O1rgZ5k |
|
| Forfatter: | widing [ Søn 26. Nov 2006 13:40 ] |
| Innleggets emne: | |
jævlig kul den reklamen der |
|
| Forfatter: | challenger [ Søn 26. Nov 2006 22:15 ] |
| Innleggets emne: | |
HeHe, artig Tru om den hadde passert rødstrømpeligaen og blondinetilsynet her på berget |
|
| Forfatter: | Mr.Malibu [ Søn 03. Jun 2007 21:04 ] |
| Innleggets emne: | |
Haha! Bra film, pussig at bilen har samme effekt 37år senere |
|
| Side 1 av 1 | Tidssone UTC + 1 time [ DST ] |
| Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group https://www.phpbb.com/ |
|