AMCARFORUM.NO
https://www.amcarforum.no/phpBB2/

70 Charger reklame
https://www.amcarforum.no/phpBB2/viewtopic.php?f=4&t=1004
Side 1 av 1

Forfatter:  70mach [ Søn 26. Nov 2006 12:05 ]
Innleggets emne:  70 Charger reklame

En liten reklamesnutt for 70 charger

http://www.vwho.net/player.php?VE_Path= ... KH5O1rgZ5k

Forfatter:  widing [ Søn 26. Nov 2006 13:40 ]
Innleggets emne: 

jævlig kul den reklamen der :)

Forfatter:  challenger [ Søn 26. Nov 2006 22:15 ]
Innleggets emne: 

HeHe, artig :D

Tru om den hadde passert rødstrømpeligaen og blondinetilsynet her på berget :?

Forfatter:  Mr.Malibu [ Søn 03. Jun 2007 21:04 ]
Innleggets emne: 

Haha! Bra film, pussig at bilen har samme effekt 37år senere :D

Side 1 av 1 Tidssone UTC + 1 time [ DST ]
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
https://www.phpbb.com/