AMCARFORUM.NO

Forum for Amerikansk bil
Dato/klokkeslett: Ons 24. Jun 2026 15:55

Tidssone UTC + 1 time [ DST ]




Opprett et nytt emne Svar på emnet  [ 173 innlegg ]  Gå til side Forrige  1 ... 4, 5, 6, 7, 8, 9, 10 ... 12  Neste
Forfatter Melding
 Innleggets emne:
InnleggSkrevet: Søn 24. Feb 2008 23:06 
Avlogget
Soon a pro
Soon a pro
Brukerens avatar

Registrert: Fre 25. Jan 2008 19:09
Innlegg: 645
Bosted: Kirkenes, Finnmark
Disse tre ble spottet i Alta sist jeg var der. Nå sto de ikke i skogen da :D men legger de ut allikevel

:D


Vedlegg:
DSCN0032.JPG
DSCN0032.JPG [ 136.32 KiB | Vist 6364 ganger ]
DSCN0036.JPG
DSCN0036.JPG [ 76.62 KiB | Vist 6363 ganger ]
DSCN0037.JPG
DSCN0037.JPG [ 115.98 KiB | Vist 6363 ganger ]

_________________
Jeg heter Åge. Har ingen Amcar for øyeblikket. Sukk!!!
http://public.fotki.com/AageHallonen/
Bilde
Topp
 Profil  
Svar med sitat  
 Innleggets emne:
InnleggSkrevet: Søn 24. Feb 2008 23:14 
Avlogget
Get going
Get going
Brukerens avatar

Registrert: Søn 19. Mar 2006 14:51
Innlegg: 262
Bosted: Alta
Har sett dem ja, har stått her en stund...........

_________________
Tor Ivar
http://public.fotki.com/TorIvarBartholdsen/


Topp
 Profil  
Svar med sitat  
 Innleggets emne:
InnleggSkrevet: Søn 24. Feb 2008 23:19 
Avlogget
Soon a pro
Soon a pro

Registrert: Tor 22. Jun 2006 23:58
Innlegg: 620
Bosted: Porsgrunn
'63 Plymouth er det jo ikke ofte man ser... Synd den har endt opp slik. :(
Så ikke veldig rusten ut heller..

_________________
Chevrolet USA#1


Topp
 Profil  
Svar med sitat  
 Innleggets emne:
InnleggSkrevet: Man 25. Feb 2008 01:47 
Avlogget
Rookie
Rookie
Brukerens avatar

Registrert: Tor 06. Apr 2006 10:54
Innlegg: 23
Bosted: Alta - Norway
Det står faktisk flere lekkerbisker rundt om i Alta men dessverre eies de av personer (drømmere) som "en dag" skal starte på restaureringen og derfor er de ikke til salgs. :wasted:
Årene går og på en stille kveld kan man høre hvordan rusten fråtser i seg siste rest av godt gammelt Yankee stål... :crybaby:

Går meg en tur ut i garasjen og gir bilen min en nattaklem. :))

_________________
Tobben
http://www.cardomain.com/ride/3109303


Topp
 Profil  
Svar med sitat  
 Innleggets emne:
InnleggSkrevet: Man 25. Feb 2008 12:56 
Avlogget
Soon a pro
Soon a pro
Brukerens avatar

Registrert: Fre 25. Jan 2008 19:09
Innlegg: 645
Bosted: Kirkenes, Finnmark
Raggarn skrev:
'63 Plymouth er det jo ikke ofte man ser... Synd den har endt opp slik. :(
Så ikke veldig rusten ut heller..


Den er så og si bunnløs. Gresset vokser opp. Den er det intet håp for. Det står en 6er i den. Da var den grønne lastbilen et bedre ogjekt, men den er solgt. Vet ikke hvem som kjøpte den.

:D

_________________
Jeg heter Åge. Har ingen Amcar for øyeblikket. Sukk!!!
http://public.fotki.com/AageHallonen/
Bilde


Topp
 Profil  
Svar med sitat  
 Innleggets emne: Skogsvrak.
InnleggSkrevet: Fre 07. Mar 2008 18:52 
Avlogget
Get going
Get going
Brukerens avatar

Registrert: Man 01. Mai 2006 01:34
Innlegg: 154
Bosted: Sandefjord
Ikke akkurat skogsvrak, men ..............


Vedlegg:
Kopi av HPIM1161.JPG
Kopi av HPIM1161.JPG [ 73.47 KiB | Vist 6169 ganger ]

_________________
68`Chevy Camaro (prosjekt)
Topp
 Profil  
Svar med sitat  
 Innleggets emne: 63 savoy.
InnleggSkrevet: Søn 09. Mar 2008 00:09 
Avlogget
Rookie
Rookie

Registrert: Søn 09. Mar 2008 00:03
Innlegg: 1
Å du store min!
Jeg har en slik savoy stående i bergen!! Trenger sårt deler!
Kan noen formidle kontakt med eieren av 63`plymoutht èn.Evt. et tlfnr.så jeg kan få tak i eier.Please!!

_________________
alt og ingenting


Topp
 Profil  
Svar med sitat  
 Innleggets emne:
InnleggSkrevet: Man 02. Jun 2008 03:32 
Avlogget
Get going
Get going
Brukerens avatar

Registrert: Søn 29. Apr 2007 01:41
Innlegg: 147
Bosted: Albany, New York & Særsjborr
Tok disse hos en lokal 'junkyard' et par helger siden. Regner med aa faa med meg 'Pontchief' hit naar vi faar'n paa besoek om ei uke. Han kommer vel til aa ville kjoepe med seg det meste hjem, LOL.


Vedlegg:
DSCF5765.jpg
DSCF5765.jpg [ 86.68 KiB | Vist 5876 ganger ]
DSCF5766.jpg
DSCF5766.jpg [ 48.2 KiB | Vist 5876 ganger ]
DSCF5642.jpg
DSCF5642.jpg [ 66.62 KiB | Vist 5877 ganger ]
DSCF5699.jpg
DSCF5699.jpg [ 61.51 KiB | Vist 5876 ganger ]
DSCF5695.jpg
DSCF5695.jpg [ 60.2 KiB | Vist 5877 ganger ]

_________________
Altfor mye lyst. Altfor lite penger. Men biler nok.
Topp
 Profil  
Svar med sitat  
 Innleggets emne:
InnleggSkrevet: Man 02. Jun 2008 03:37 
Avlogget
Get going
Get going
Brukerens avatar

Registrert: Søn 29. Apr 2007 01:41
Innlegg: 147
Bosted: Albany, New York & Særsjborr
Flere....


Vedlegg:
Filkommentar: Dodge Phoenix
DSCF5691.jpg
DSCF5691.jpg [ 74.53 KiB | Vist 5872 ganger ]
Filkommentar: En eller annen Mercury
DSCF5686.jpg
DSCF5686.jpg [ 81.38 KiB | Vist 5872 ganger ]
Filkommentar: 196__? Thunderbird
DSCF5680.jpg
DSCF5680.jpg [ 72.99 KiB | Vist 5873 ganger ]
Filkommentar: 1960? Thunderbird
DSCF5681.jpg
DSCF5681.jpg [ 72.16 KiB | Vist 5874 ganger ]
Filkommentar: Thunderbird gjeng
DSCF5679.jpg
DSCF5679.jpg [ 75.46 KiB | Vist 5874 ganger ]

_________________
Altfor mye lyst. Altfor lite penger. Men biler nok.
Topp
 Profil  
Svar med sitat  
 Innleggets emne:
InnleggSkrevet: Man 02. Jun 2008 03:44 
Avlogget
Get going
Get going
Brukerens avatar

Registrert: Søn 29. Apr 2007 01:41
Innlegg: 147
Bosted: Albany, New York & Særsjborr
Ennaa flere...


Vedlegg:
Filkommentar: Mustang
DSCF5678.jpg
DSCF5678.jpg [ 78.11 KiB | Vist 5865 ganger ]
Filkommentar: 197__? Firebird
DSCF5675.jpg
DSCF5675.jpg [ 75.27 KiB | Vist 5865 ganger ]
Filkommentar: 1969? Camaro
DSCF5674.jpg
DSCF5674.jpg [ 72.07 KiB | Vist 5864 ganger ]
Filkommentar: 70-talls Firebird
DSCF5673.jpg
DSCF5673.jpg [ 63.62 KiB | Vist 5864 ganger ]
Filkommentar: 197__? Camaro (RS?)
DSCF5672.jpg
DSCF5672.jpg [ 69.55 KiB | Vist 5863 ganger ]

_________________
Altfor mye lyst. Altfor lite penger. Men biler nok.
Topp
 Profil  
Svar med sitat  
 Innleggets emne:
InnleggSkrevet: Man 02. Jun 2008 03:52 
Avlogget
Get going
Get going
Brukerens avatar

Registrert: Søn 29. Apr 2007 01:41
Innlegg: 147
Bosted: Albany, New York & Særsjborr
En gruppe til foer jeg maa ta kvelden.. .


Vedlegg:
Filkommentar: '63 Plymouth. Artig aa se den maken i Nord-Norge!
DSCF5669.jpg
DSCF5669.jpg [ 58.78 KiB | Vist 5857 ganger ]
Filkommentar: '62 Dodge, rar denne grillen. Jaja, hele bilen er rar.
DSCF5665.jpg
DSCF5665.jpg [ 70.14 KiB | Vist 5859 ganger ]
Filkommentar: Eldre saker.
DSCF5664.jpg
DSCF5664.jpg [ 87.81 KiB | Vist 5858 ganger ]
Filkommentar: 195__ Ford?
DSCF5663.jpg
DSCF5663.jpg [ 80.47 KiB | Vist 5857 ganger ]
Filkommentar: Trucks er det ogsaa aa finne..
DSCF5658.jpg
DSCF5658.jpg [ 86.19 KiB | Vist 5857 ganger ]

_________________
Altfor mye lyst. Altfor lite penger. Men biler nok.
Topp
 Profil  
Svar med sitat  
 Innleggets emne:
InnleggSkrevet: Man 02. Jun 2008 03:55 
Avlogget
Get going
Get going
Brukerens avatar

Registrert: Søn 29. Apr 2007 01:41
Innlegg: 147
Bosted: Albany, New York & Særsjborr
Maatte bare inkludere denne her Buick'en... Herlige linjer... er det '49 modell?


Vedlegg:
Filkommentar: 1949?
DSCF5652.jpg
DSCF5652.jpg [ 71.66 KiB | Vist 5855 ganger ]
DSCF5650.jpg
DSCF5650.jpg [ 68.48 KiB | Vist 5853 ganger ]

_________________
Altfor mye lyst. Altfor lite penger. Men biler nok.
Topp
 Profil  
Svar med sitat  
 Innleggets emne:
InnleggSkrevet: Man 02. Jun 2008 11:13 
Avlogget
Soon a pro
Soon a pro
Brukerens avatar

Registrert: Man 02. Okt 2006 12:04
Innlegg: 1031
Bosted: Holmestrand, Vestfold
Er nok ikke 49 modell.
Lik front som en 41`ihvertfall :wink:
Uansett en lekker bil :)


Topp
 Profil  
Svar med sitat  
 Innleggets emne:
InnleggSkrevet: Lør 19. Jul 2008 11:16 
Avlogget
Get going
Get going
Brukerens avatar

Registrert: Ons 10. Jan 2007 01:43
Innlegg: 471
Bosted: Vestvågøy
Legger ut noen bilder av en power wagon som står i nærheten av der jeg bor....


Vedlegg:
fargo1.jpg
fargo1.jpg [ 179.69 KiB | Vist 5705 ganger ]
fargo2.jpg
fargo2.jpg [ 168.52 KiB | Vist 5705 ganger ]
fargo3.jpg
fargo3.jpg [ 182.87 KiB | Vist 5705 ganger ]
fargo4.jpg
fargo4.jpg [ 213.09 KiB | Vist 5706 ganger ]
fargo5.jpg
fargo5.jpg [ 175.05 KiB | Vist 5707 ganger ]

_________________
79 Ford LTD
86 Thunderbird
93 Econoline
96 Jeep cherokee
68 vw boble US importutgave
72 MB 240D
01 Mondeo V6
Topp
 Profil  
Svar med sitat  
 Innleggets emne:
InnleggSkrevet: Lør 19. Jul 2008 11:36 
Avlogget
Amcar pro
Amcar pro
Brukerens avatar

Registrert: Fre 17. Nov 2006 20:37
Innlegg: 3915
Bosted: Nordmøre
79 ford LTD skrev:
Legger ut noen bilder av en power wagon som står i nærheten av der jeg bor....



Går vell å berge denna enda da 8)

_________________
---------------------------------------------------
Restaurer Chevrolet Imperial Landau Convertible 1929
Bygger Pontiac Firebird 1972 ls3 L99 6L80E IFS/IRS
Gmc ext 1500 6,5 diesel pickup 1994 4L80E Bruksbil
Chevrolet starcraft G301991 mod 4L80E


Topp
 Profil  
Svar med sitat  
Vis innlegg fra forrige:  Sorter etter  
Opprett et nytt emne Svar på emnet  [ 173 innlegg ]  Gå til side Forrige  1 ... 4, 5, 6, 7, 8, 9, 10 ... 12  Neste

Tidssone UTC + 1 time [ DST ]



Hvem er i forumet

Brukere som leser i dette forumet: Ingen registrerte brukere og 9 gjester


Du kan ikke opprette nye emner i dette forumet
Du kan ikke skrive innlegg i dette forumet
Du kan ikke redigere dine egne innlegg i dette forumet
Du kan ikke slette dine egne innlegg i dette forumet
Du kan ikke laste opp vedlegg til dette forumet

Søk etter:
Gå til forum:  
Drevet av phpBB® Forum Software © phpBB Group
phpBB.no - Norsk phpBB-support