AMCARFORUM.NO

Forum for Amerikansk bil
Dato/klokkeslett: Ons 24. Jun 2026 12:31

Tidssone UTC + 1 time [ DST ]




Opprett et nytt emne Svar på emnet  [ 88 innlegg ]  Gå til side Forrige  1, 2, 3, 4, 5, 6
Forfatter Melding
 Innleggets emne: Re: motivlakk og gamle vans
InnleggSkrevet: Søn 23. Jan 2011 11:54 
Avlogget
Soon a pro
Soon a pro
Brukerens avatar

Registrert: Søn 05. Feb 2006 22:45
Innlegg: 959
Bosted: telemark
Mr Fox skrev:
Er det noken som har bilder av "Dracula" vanen :?:
Dodge shortvan som artisten Jannicke fekk oppbygd tidlig på 1980 tallet.
Kompis av meg eigde den på mitten av 1990 tallet.

Den byttet jeg og en kompis motor i. For mange år siden.
Mener og ha hørt at den forsvant til vestlandet,til en samler :roll: :roll:

_________________
moparman.
DODGE RAM 2500 SLT 99.
Dodge charger 68. 440cid
Dodge trandesman B 200 74.
Prosjekt dodge dart 69 bad boy
prosjekt dodge maxi van B200 big block 76
1986 Le baron cab

Massively Over Powered And Respected
http://www.chargernorway.com


Topp
 Profil  
Svar med sitat  
 Innleggets emne: Re: motivlakk og gamle vans
InnleggSkrevet: Tir 08. Mar 2011 23:19 
Avlogget
Rookie
Rookie
Brukerens avatar

Registrert: Fre 10. Apr 2009 23:00
Innlegg: 26
Bosted: sotra
Beauville eg hadde på 80-tallet :D flere bilder på http://vans.all-up.com/t114-min-forste-van
Bilde


Topp
 Profil  
Svar med sitat  
 Innleggets emne: Re: motivlakk og gamle vans
InnleggSkrevet: Ons 20. Apr 2011 15:38 
Avlogget
Rookie
Rookie

Registrert: Tor 03. Feb 2011 14:37
Innlegg: 12
Bosted: vestfold
hva med Glenn Andersens boggie van med x antall dioder i.

_________________
http://www.myspace.com/shotgunwhalers/music


Topp
 Profil  
Svar med sitat  
 Innleggets emne: Re: motivlakk og gamle vans
InnleggSkrevet: Lør 30. Apr 2011 20:21 
Avlogget
Rookie
Rookie

Registrert: Lør 30. Apr 2011 20:12
Innlegg: 9
Bosted: saltrød, arendal ,austagder
Lønn skrev:
hva med Glenn Andersens boggie van med x antall dioder i.


glenn sin 6hjuling er det bilder og finne på http://www.glennandersen.com under my van der er det bilder fra når han begynte og dele og heilt fram til i dag.

Vedlegg:
207980_1708854800375_1208235203_1476187_806768_n.jpg
207980_1708854800375_1208235203_1476187_806768_n.jpg [ 110.49 KiB | Vist 9132 ganger ]


Vedlegg:
0853_Starcruiser%20custom%20van_1.jpg
0853_Starcruiser%20custom%20van_1.jpg [ 10.19 KiB | Vist 9132 ganger ]

_________________
glenn therkildsen


Topp
 Profil  
Svar med sitat  
 Innleggets emne: Re: motivlakk og gamle vans
InnleggSkrevet: Ons 04. Mai 2011 20:32 
Avlogget
Rookie
Rookie

Registrert: Tor 03. Feb 2011 14:37
Innlegg: 12
Bosted: vestfold
husker den godt fra treffet i hønefoss på begynnelsen av 90 tallet ja.

_________________
http://www.myspace.com/shotgunwhalers/music


Topp
 Profil  
Svar med sitat  
 Innleggets emne: Re: motivlakk og gamle vans
InnleggSkrevet: Man 08. Aug 2011 21:37 
Avlogget
Rookie
Rookie

Registrert: Man 08. Aug 2011 21:26
Innlegg: 1
heisann, beklager å poste i en gammel tråd her men stakk litt i magen når jeg såg bildet av en gammel dodge van moparman har postet.

var det du som hadde den 76`tradesmanen som var døpt "black tiger" ?

holdt på å kjøpe den som rep. objekt for ca 10år siden, den stod avskiltet i en hage på damsgård i Bergen i åresvis, og som guttunge så trakket jeg ofte bort bare for å kikke på den. var bare 16år da og hadde ingen plass å oppbevare den, desverre.

den var litt rusten, men motivene var hele og fine. grillen og mellomaksling skal ifølge daværende eier blitt sjålet av russ.

husker når jeg fikk titte inni denne vanen.. var gjort mye bra arbeid der som bare ba om å bli restaurert..

om jeg ikke husker feil så var det sidepipes på den den gang. har visst vert premiert, men ingen jeg spurte husket noe av det.

noen som vet hvor bilen er idag?

EDIT: søkte bilnr på sms tjenesten til statens vegvesen. bilen ble skrotet i 2008 :-#


Topp
 Profil  
Svar med sitat  
 Innleggets emne: Re: motivlakk og gamle vans
InnleggSkrevet: Søn 14. Aug 2011 10:10 
Avlogget
Soon a pro
Soon a pro
Brukerens avatar

Registrert: Søn 05. Feb 2006 22:45
Innlegg: 959
Bosted: telemark
schnellminken skrev:
heisann, beklager å poste i en gammel tråd her men stakk litt i magen når jeg såg bildet av en gammel dodge van moparman har postet.

var det du som hadde den 76`tradesmanen som var døpt "black tiger" ?

holdt på å kjøpe den som rep. objekt for ca 10år siden, den stod avskiltet i en hage på damsgård i Bergen i åresvis, og som guttunge så trakket jeg ofte bort bare for å kikke på den. var bare 16år da og hadde ingen plass å oppbevare den, desverre.

den var litt rusten, men motivene var hele og fine. grillen og mellomaksling skal ifølge daværende eier blitt sjålet av russ.

husker når jeg fikk titte inni denne vanen.. var gjort mye bra arbeid der som bare ba om å bli restaurert..

om jeg ikke husker feil så var det sidepipes på den den gang. har visst vert premiert, men ingen jeg spurte husket noe av det.

noen som vet hvor bilen er idag?

EDIT: søkte bilnr på sms tjenesten til statens vegvesen. bilen ble skrotet i 2008 :-#

?????????? Nei det er ikke hvert min. Gamle min kjøpte jeg tilbake restene av i fjord. Men er ikke sikker på hvem bil du mener. Er det bilde av den du mener her inne ? Her er det bilde av gamle min.


Vedlegg:
018.JPG
018.JPG [ 140.81 KiB | Vist 8868 ganger ]

_________________
moparman.
DODGE RAM 2500 SLT 99.
Dodge charger 68. 440cid
Dodge trandesman B 200 74.
Prosjekt dodge dart 69 bad boy
prosjekt dodge maxi van B200 big block 76
1986 Le baron cab

Massively Over Powered And Respected
http://www.chargernorway.com
Topp
 Profil  
Svar med sitat  
 Innleggets emne: Re: motivlakk og gamle vans
InnleggSkrevet: Lør 10. Sep 2011 23:25 
Avlogget
Rookie
Rookie

Registrert: Tor 16. Des 2010 17:46
Innlegg: 11
Finduz skrev:
Bernt sin Dodge maxivan :mrgreen:


mvh Finduz


Denne lever enda. den står bort gjemt i en falleferdig lager byggning her i rygge. van henger står der også. ser den har forfallt. men lurer veldig på hvem som eier den nå

_________________
98` Chrysler Stratus 2.0
94` Chevrolet Blazer 4.3 S10
88` Chevrolet Suburban 6.2


Topp
 Profil  
Svar med sitat  
 Innleggets emne: Re: motivlakk og gamle vans
InnleggSkrevet: Fre 02. Des 2011 08:54 
Avlogget
Rookie
Rookie

Registrert: Tor 01. Des 2011 15:52
Innlegg: 7
Sånn ser denne ut i dag.Bilde


Topp
 Profil  
Svar med sitat  
 Innleggets emne: Re: motivlakk og gamle vans
InnleggSkrevet: Fre 02. Des 2011 11:20 
Avlogget
Soon a pro
Soon a pro
Brukerens avatar

Registrert: Søn 12. Jul 2009 23:22
Innlegg: 953
Bosted: Oslo
Kult å se hvordan de så ut og hvordan de ser ut nå. De blir litt mere anonyme med tida.

Bilde

_________________
1980 Chevrolet C10 viewtopic.php?f=3&t=13130
1988 Volvo 245gl.
x1992 Volvo 245tic


Topp
 Profil  
Svar med sitat  
 Innleggets emne: Re: motivlakk og gamle vans
InnleggSkrevet: Søn 05. Jan 2014 01:05 
Avlogget
Get going
Get going

Registrert: Tir 13. Jan 2009 12:41
Innlegg: 328
Bosted: Tønsberg
må få lagt inn noe mere bilder her nå vel:)

_________________
Ludvig Hermansen

98 mod Chevrolet Tahoe 396 TD V8
74 mod Chevrolet C10 stepside 409 V8
80 mod Chevrolet G20 van 305 V8
03 mod Chevrolet 2500 Silverado 400 Duramax V8
10 mod Chevrolet 1500 Silverado 327 Flexfuel V8


Topp
 Profil  
Svar med sitat  
 Innleggets emne: Re: motivlakk og gamle vans
InnleggSkrevet: Tor 09. Jan 2014 09:14 
Avlogget
Get going
Get going

Registrert: Tir 13. Jan 2009 12:41
Innlegg: 328
Bosted: Tønsberg
Har kjøpt meg en van også da:) noen som har sett denne før?:) kommer flere bilder ettervært:)


Vedlegg:
Filkommentar: ny innkjøpt van:)
20140105_151641.jpg
20140105_151641.jpg [ 66.19 KiB | Vist 7983 ganger ]
Filkommentar: ny innkjøpt:)
20140105_151659.jpg
20140105_151659.jpg [ 82.52 KiB | Vist 7983 ganger ]
Filkommentar: vanen:)
20140105_151712.jpg
20140105_151712.jpg [ 79.31 KiB | Vist 7983 ganger ]

_________________
Ludvig Hermansen

98 mod Chevrolet Tahoe 396 TD V8
74 mod Chevrolet C10 stepside 409 V8
80 mod Chevrolet G20 van 305 V8
03 mod Chevrolet 2500 Silverado 400 Duramax V8
10 mod Chevrolet 1500 Silverado 327 Flexfuel V8
Topp
 Profil  
Svar med sitat  
 Innleggets emne: Re: motivlakk og gamle vans
InnleggSkrevet: Lør 11. Jan 2014 03:23 
Avlogget
Get going
Get going
Brukerens avatar

Registrert: Søn 29. Apr 2007 01:41
Innlegg: 147
Bosted: Albany, New York & Særsjborr
Mye fint dere har lagt ut..

Jeg fant disse to på denne siden av Atlanter'n ifjor sommer…

Denne sto parkert et par mil fra meg…
Bilde

Denne kom kjørende mot meg på et kjøpesenter i nærheten. Jeg fikk nesten ikke opp iPhone'n fort nok…
Bilde

_________________
Altfor mye lyst. Altfor lite penger. Men biler nok.


Topp
 Profil  
Svar med sitat  
Vis innlegg fra forrige:  Sorter etter  
Opprett et nytt emne Svar på emnet  [ 88 innlegg ]  Gå til side Forrige  1, 2, 3, 4, 5, 6

Tidssone UTC + 1 time [ DST ]



Hvem er i forumet

Brukere som leser i dette forumet: Ingen registrerte brukere og 2 gjester


Du kan ikke opprette nye emner i dette forumet
Du kan ikke skrive innlegg i dette forumet
Du kan ikke redigere dine egne innlegg i dette forumet
Du kan ikke slette dine egne innlegg i dette forumet
Du kan ikke laste opp vedlegg til dette forumet

Søk etter:
Gå til forum:  
Drevet av phpBB® Forum Software © phpBB Group
phpBB.no - Norsk phpBB-support