AMCARFORUM.NO

Forum for Amerikansk bil
Dato/klokkeslett: Ons 24. Jun 2026 14:17

Tidssone UTC + 1 time [ DST ]




Opprett et nytt emne Svar på emnet  [ 29 innlegg ]  Gå til side Forrige  1, 2
Forfatter Melding
 Innleggets emne:
InnleggSkrevet: Søn 20. Jan 2008 20:26 
Avlogget
Super Amcar pro
Super Amcar pro
Brukerens avatar

Registrert: Fre 27. Jan 2006 00:33
Innlegg: 5285
Bosted: Brønnøysund/Bosque County Tx
Hei
Tøff Falcon du har der.Bilde

Du får ta å presentere deg i presentasjons tråden. :)

_________________
Per Arne Sund

Bilde
67 F100 stepside*75 Buick LeSabre cab*72
Malibu 350 Tx*48 Hudson Tx*48 Pontiac Silver Streak Tx*
97 Lincoln Tx


Topp
 Profil  
Svar med sitat  
 Innleggets emne:
InnleggSkrevet: Man 21. Jan 2008 10:09 
Avlogget
Get going
Get going
Brukerens avatar

Registrert: Ons 15. Feb 2006 19:39
Innlegg: 144
Bosted: Egersund
Den rosa Falconen der har jeg selv studert flere ganger på lokale treff her i Rogaland, og den er skamtøff :wink:. Har noen bilder av den liggende hjemme som jeg kan legge ut senere om du vil :roll:

_________________
1972 Plymouth Duster 318 (prosjekt)
x - 1974 Plymouth Valiant 318 (Bruksbil)


Topp
 Profil  
Svar med sitat  
 Innleggets emne:
InnleggSkrevet: Man 21. Jan 2008 10:29 
Avlogget
Rookie
Rookie
Brukerens avatar

Registrert: Søn 11. Mar 2007 16:24
Innlegg: 85
Bosted: Andebu/Vestfold
jeg vet om en 60 mod falcon 4 dørs er plukka helt i deler men alt skal være der 140cid 6er og manuell det er en del rust i vanger foran og i gulv den står i vestfold og jeg tror han selger den for 3-4 lapper


Topp
 Profil  
Svar med sitat  
 Innleggets emne:
InnleggSkrevet: Man 21. Jan 2008 18:43 
Avlogget
Rookie
Rookie

Registrert: Søn 20. Jan 2008 19:27
Innlegg: 50
Bosted: Drammen
Det hadde vært ålreit det.. Har du noe bilder av bilen i aksjon?


Topp
 Profil  
Svar med sitat  
 Innleggets emne:
InnleggSkrevet: Tir 22. Jan 2008 01:24 
Avlogget
Get going
Get going
Brukerens avatar

Registrert: Ons 15. Feb 2006 19:39
Innlegg: 144
Bosted: Egersund
Nei, kun fra en vårmønstring, desverre :roll:

_________________
1972 Plymouth Duster 318 (prosjekt)
x - 1974 Plymouth Valiant 318 (Bruksbil)


Topp
 Profil  
Svar med sitat  
 Innleggets emne:
InnleggSkrevet: Tir 22. Jan 2008 08:48 
Avlogget
Soon a pro
Soon a pro
Brukerens avatar

Registrert: Lør 18. Aug 2007 19:09
Innlegg: 819
Bosted: jessheim
går en falcon på jessheim å, det eren dame somkjører den å

mener det er en 66


Topp
 Profil  
Svar med sitat  
InnleggSkrevet: Lør 04. Apr 2009 22:15 
Avlogget
Rookie
Rookie

Registrert: Lør 04. Apr 2009 22:01
Innlegg: 13
Bosted: mysen
her er min 65 4dr,høgde en 65 4dr futura for ikke så lenge sia også
Bilde

_________________
falcon vil aldri bli strøken men alltid være god :)
driver også med gamle motorsager,handler mest.
biler:
65 ford falcon
76 ford taunus 2.3
98 opæl astra.

har også hatt: 64 ford fairlane 500 sport coupe
64 rambler 770 classic og en 79 ford LTD stv.


Topp
 Profil  
Svar med sitat  
InnleggSkrevet: Søn 05. Apr 2009 01:01 
Avlogget
Get going
Get going
Brukerens avatar

Registrert: Ons 01. Okt 2008 18:44
Innlegg: 478
Bosted: notodden city
tøffe små biler d:)


Topp
 Profil  
Svar med sitat  
 Innleggets emne: Re:
InnleggSkrevet: Søn 05. Apr 2009 09:19 
Avlogget
Super Amcar pro
Super Amcar pro
Brukerens avatar

Registrert: Lør 27. Jan 2007 20:17
Innlegg: 7264
Bosted: Åsa
68pontiac skrev:
jeg vet om en 60 mod falcon 4 dørs er plukka helt i deler men alt skal være der 140cid 6er og manuell det er en del rust i vanger foran og i gulv den står i vestfold og jeg tror han selger den for 3-4 lapper


eksisterer den stadig?

_________________
1977 Dodge Aspen med 318 SBM og 904 kasse.
Bursdagsgaven fra min kone.


Topp
 Profil  
Svar med sitat  
InnleggSkrevet: Søn 05. Apr 2009 13:08 
Avlogget
Rookie
Rookie

Registrert: Lør 04. Apr 2009 22:01
Innlegg: 13
Bosted: mysen
han jeg kjøpte min av har også en gul 64mod med 454cbb,noe rå doning :shock:
falcon min var han i mandal å kjøpte i 07 eller var det tidlig 08?
så fikk han tak i en 65 4dr futura som vi høgde. det er vel det jeg vet om av falcon i indre østfold

_________________
falcon vil aldri bli strøken men alltid være god :)
driver også med gamle motorsager,handler mest.
biler:
65 ford falcon
76 ford taunus 2.3
98 opæl astra.

har også hatt: 64 ford fairlane 500 sport coupe
64 rambler 770 classic og en 79 ford LTD stv.


Topp
 Profil  
Svar med sitat  
InnleggSkrevet: Søn 05. Apr 2009 16:00 
Avlogget
Rookie
Rookie
Brukerens avatar

Registrert: Søn 11. Mar 2007 16:24
Innlegg: 85
Bosted: Andebu/Vestfold
Sitat:
68pontiac skrev:
jeg vet om en 60 mod falcon 4 dørs er plukka helt i deler men alt skal være der 140cid 6er og manuell det er en del rust i vanger foran og i gulv den står i vestfold og jeg tror han selger den for 3-4 lapper

pappawolf skrev:
eksisterer den stadig?


mener den forsvant nedover til sørlandet et sted skulle vel være delebil tror jeg skal se om jeg finner igjen noe bilde av den fra jeg hadde den


Topp
 Profil  
Svar med sitat  
InnleggSkrevet: Fre 11. Nov 2011 00:38 
Avlogget
Get going
Get going
Brukerens avatar

Registrert: Fre 11. Nov 2011 00:05
Innlegg: 180
Bosted: Finstad, Rendalen
Har masse Falcon bilder, har register på de fleste som er her i landet t.o.m. kan slenge inn en lenke.

_________________
'61 Ford Falcon =P~
'63 Ford Fairlane 500 8)
'68 Ford Escort/m 2L Turbo :twisted:
'77 Ford Granada 2.3 Coupe 8)
'77 Dodge Aspen Wagon #-o


Topp
 Profil  
Svar med sitat  
InnleggSkrevet: Fre 11. Nov 2011 00:49 
Avlogget
Get going
Get going
Brukerens avatar

Registrert: Fre 11. Nov 2011 00:05
Innlegg: 180
Bosted: Finstad, Rendalen
http://s1022.photobucket.com/albums/af3 ... gJ/Falcon/

_________________
'61 Ford Falcon =P~
'63 Ford Fairlane 500 8)
'68 Ford Escort/m 2L Turbo :twisted:
'77 Ford Granada 2.3 Coupe 8)
'77 Dodge Aspen Wagon #-o


Topp
 Profil  
Svar med sitat  
InnleggSkrevet: Søn 13. Nov 2011 20:11 
Avlogget
Rookie
Rookie
Brukerens avatar

Registrert: Man 28. Mai 2007 16:25
Innlegg: 63
Bosted: Oslo
En 64? Falcon jeg forograferte på Tøyen i Olso i fjor høst. Fin originalbil.

[url]Bilde[/url]

_________________
RocketMan

73 Corvette


Topp
 Profil  
Svar med sitat  
Vis innlegg fra forrige:  Sorter etter  
Opprett et nytt emne Svar på emnet  [ 29 innlegg ]  Gå til side Forrige  1, 2

Tidssone UTC + 1 time [ DST ]



Hvem er i forumet

Brukere som leser i dette forumet: Ingen registrerte brukere og 4 gjester


Du kan ikke opprette nye emner i dette forumet
Du kan ikke skrive innlegg i dette forumet
Du kan ikke redigere dine egne innlegg i dette forumet
Du kan ikke slette dine egne innlegg i dette forumet
Du kan ikke laste opp vedlegg til dette forumet

Søk etter:
Gå til forum:  
Drevet av phpBB® Forum Software © phpBB Group
phpBB.no - Norsk phpBB-support