AMCARFORUM.NO

Forum for Amerikansk bil
Dato/klokkeslett: Ons 24. Jun 2026 17:40

Tidssone UTC + 1 time [ DST ]




Opprett et nytt emne Svar på emnet  [ 25 innlegg ]  Gå til side Forrige  1, 2
Forfatter Melding
 Innleggets emne:
InnleggSkrevet: Lør 05. Mai 2007 11:52 
Avlogget
Get going
Get going
Brukerens avatar

Registrert: Lør 08. Apr 2006 07:00
Innlegg: 470
Bosted: Hobøl
Høres bra. Velkommen skal du være. Gi oss et hint når det nærmer seg din og eventuelt andres ankomst så skal vi ta i mot dere 8)


Topp
 Profil  
Svar med sitat  
 Innleggets emne:
InnleggSkrevet: Lør 05. Mai 2007 11:57 
Avlogget
Get going
Get going

Registrert: Ons 22. Mar 2006 00:20
Innlegg: 283
Bosted: bergen
mangen flotte biler her,men skjønner ikke vitsen med og legge inn de helt mørkeste bildene for det bare skaper irritasjon med og se litt av en tøff ting så er resten helt beksvart........juster kameraet så går det ann og få fine bilder i kveldsmørket og.....

_________________
one hot camaro man 70 camaro 65 cadillac fleetwood brougham 89 modell chevrolet g-20


Topp
 Profil  
Svar med sitat  
 Innleggets emne:
InnleggSkrevet: Søn 06. Mai 2007 00:33 
Avlogget
Get going
Get going
Brukerens avatar

Registrert: Ons 22. Mar 2006 22:37
Innlegg: 143
Bosted: Vadsø
Mye flott i Moss :) Det visste jeg ikke, vi lå der med "Polar King" i fjor, og jeg så ikke en eneste Amcar der untatt min egen da...

_________________
Ragtop_rat

- 1957 Chevrolet Bel Air, 555 Efi, TCi 6x
- 1978 Pontiac Trans Am, WS6
- 1980 GMC Sierra Classic C 3500 Big Dually


Topp
 Profil  
Svar med sitat  
 Innleggets emne:
InnleggSkrevet: Søn 06. Mai 2007 07:19 
Avlogget
Get going
Get going
Brukerens avatar

Registrert: Lør 08. Apr 2006 07:00
Innlegg: 470
Bosted: Hobøl
ragtop_rat skrev:
Mye flott i Moss :) Det visste jeg ikke, vi lå der med "Polar King" i fjor, og jeg så ikke en eneste Amcar der untatt min egen da...


Miljøet i Moss har ikke vært så veldig synelig av seg sett i forhold til andre steder bl.a. i Østfold. Det er det heldigvis gjordt noe med og antall biler i byen er økende. Vi opplever også en del nyrekruttering også, og det er jo positivt. Uansett, vi vil jobbe systematisk videre med å sette byen på amcarkartet. :D


Topp
 Profil  
Svar med sitat  
InnleggSkrevet: Søn 06. Mai 2007 08:03 
Avlogget
Get going
Get going
Brukerens avatar

Registrert: Lør 08. Apr 2006 07:00
Innlegg: 470
Bosted: Hobøl
En hærlig tur på alle måter. Dro ved 1200 til lørdagen og hjemme rundt 0600 morgenen etter 8) Vi har mellom 200 og 300 bilder og vil legge ut litt etter litt fram mot sommeren :D


Vedlegg:
Uddevalla 28.april-07 008.jpg
Uddevalla 28.april-07 008.jpg [ 84.53 KiB | Vist 3683 ganger ]
Uddevalla 28.april-07 009.jpg
Uddevalla 28.april-07 009.jpg [ 90.23 KiB | Vist 3683 ganger ]
Uddevalla 28.april-07 010.jpg
Uddevalla 28.april-07 010.jpg [ 85.02 KiB | Vist 3683 ganger ]
Uddevalla 28.april-07 012.jpg
Uddevalla 28.april-07 012.jpg [ 84.97 KiB | Vist 3683 ganger ]
Topp
 Profil  
Svar med sitat  
InnleggSkrevet: Tir 22. Mai 2007 17:33 
Avlogget
Get going
Get going
Brukerens avatar

Registrert: Lør 08. Apr 2006 07:00
Innlegg: 470
Bosted: Hobøl
Litt å glede seg over. Nydelig liten utstilling i byens største og nyeste senter

Ses på Tyrigrava og Moss i helgen


Vedlegg:
S3010001.JPG
S3010001.JPG [ 40.11 KiB | Vist 3601 ganger ]
S3010003.JPG
S3010003.JPG [ 67.02 KiB | Vist 3601 ganger ]
S3010005.JPG
S3010005.JPG [ 68.8 KiB | Vist 3601 ganger ]
S3010004.JPG
S3010004.JPG [ 62.27 KiB | Vist 3601 ganger ]
S3010009.JPG
S3010009.JPG [ 63.29 KiB | Vist 3601 ganger ]
Topp
 Profil  
Svar med sitat  
 Innleggets emne:
InnleggSkrevet: Tir 22. Mai 2007 17:36 
Avlogget
Get going
Get going
Brukerens avatar

Registrert: Lør 08. Apr 2006 07:00
Innlegg: 470
Bosted: Hobøl
Litt flere :D
Kos dere


Vedlegg:
S3010006.JPG
S3010006.JPG [ 45.86 KiB | Vist 3595 ganger ]
S3010010.JPG
S3010010.JPG [ 65.29 KiB | Vist 3595 ganger ]
S3010008.JPG
S3010008.JPG [ 47.72 KiB | Vist 3595 ganger ]
Topp
 Profil  
Svar med sitat  
InnleggSkrevet: Tir 22. Mai 2007 23:13 
Avlogget
Get going
Get going
Brukerens avatar

Registrert: Lør 08. Apr 2006 07:00
Innlegg: 470
Bosted: Hobøl
Mafian inntar Østfold. Skikkelig ølkjerrer. Håper det blir anledning til en tur i baksetet der en kveld. 8).

Alltid lurt å ha med kamera i bilen. Utrolig hva man kommer over


Vedlegg:
S3010001.JPG
S3010001.JPG [ 63.16 KiB | Vist 3569 ganger ]
S3010002.JPG
S3010002.JPG [ 53.67 KiB | Vist 3569 ganger ]
S3010003.JPG
S3010003.JPG [ 59.71 KiB | Vist 3569 ganger ]
S3010004.JPG
S3010004.JPG [ 23.71 KiB | Vist 3569 ganger ]
S3010005.JPG
S3010005.JPG [ 66.17 KiB | Vist 3569 ganger ]
Topp
 Profil  
Svar med sitat  
InnleggSkrevet: Man 04. Jun 2007 12:05 
Avlogget
Get going
Get going
Brukerens avatar

Registrert: Lør 08. Apr 2006 07:00
Innlegg: 470
Bosted: Hobøl
Må jo ha med litt herfra også. NB! Husk "siste natt med gjengen på Kambo 16 juni" Se egen tråd under arrangement. :D


Vedlegg:
S3010061.JPG
S3010061.JPG [ 111 KiB | Vist 3463 ganger ]
S3010041.JPG
S3010041.JPG [ 98.66 KiB | Vist 3463 ganger ]
S3010051.JPG
S3010051.JPG [ 92.12 KiB | Vist 3463 ganger ]
S3010073.JPG
S3010073.JPG [ 118.47 KiB | Vist 3463 ganger ]
S3010008.JPG
S3010008.JPG [ 83.62 KiB | Vist 3463 ganger ]
Topp
 Profil  
Svar med sitat  
 Innleggets emne:
InnleggSkrevet: Man 04. Jun 2007 16:47 
Avlogget
Get going
Get going
Brukerens avatar

Registrert: Lør 08. Apr 2006 07:00
Innlegg: 470
Bosted: Hobøl
Cars & Rock'n Roll 07 forts :D


Vedlegg:
S3010003.JPG
S3010003.JPG [ 105.15 KiB | Vist 3442 ganger ]
S3010015.JPG
S3010015.JPG [ 105.8 KiB | Vist 3442 ganger ]
S3010034.JPG
S3010034.JPG [ 73.5 KiB | Vist 3442 ganger ]
S3010028.JPG
S3010028.JPG [ 77.68 KiB | Vist 3442 ganger ]
S3010046.JPG
S3010046.JPG [ 103.98 KiB | Vist 3442 ganger ]
Topp
 Profil  
Svar med sitat  
Vis innlegg fra forrige:  Sorter etter  
Opprett et nytt emne Svar på emnet  [ 25 innlegg ]  Gå til side Forrige  1, 2

Tidssone UTC + 1 time [ DST ]



Hvem er i forumet

Brukere som leser i dette forumet: Ingen registrerte brukere og 6 gjester


Du kan ikke opprette nye emner i dette forumet
Du kan ikke skrive innlegg i dette forumet
Du kan ikke redigere dine egne innlegg i dette forumet
Du kan ikke slette dine egne innlegg i dette forumet
Du kan ikke laste opp vedlegg til dette forumet

Søk etter:
Gå til forum:  
Drevet av phpBB® Forum Software © phpBB Group
phpBB.no - Norsk phpBB-support