Eg set samanlitt klipp og sånt, eingong i blant, når eg føler for det. Eg lagde meg ein ny kanal no veldig nyleg, då den eg lagde for fleire år sidan, kanskje ikkje var så "marknadsføringsvennlig" som eg kunne tenkt meg no.
Uansett, her er ein eg lagde til i dag. Dette vart teke under Stryn Motorfestival, 2. Juni 2012. Dette er ein dag for alle motorinteresserte, men er ikkje å stikke under ein kjepp, at det også synte seg svært mange amcars her.
Lagde nyleg ein film frå Gatebil Rudskogen julitreffet 2012 også, og den ligg jo inne på kanalen om det er interesse for det.
http://www.youtube.com/watch?v=34--weHhAek
_________________
Papi Media Productions @ Youtube
www.youtube.com/user/PapiMediaProductionsI <3 CAKE.