AMCARFORUM.NO

Forum for Amerikansk bil
Dato/klokkeslett: Ons 24. Jun 2026 12:45

Tidssone UTC + 1 time [ DST ]




Opprett et nytt emne Svar på emnet  [ 1 innlegg ] 
Forfatter Melding
 Innleggets emne: Dragrace på DVD
InnleggSkrevet: Man 30. Jan 2006 21:41 
Avlogget
Rookie
Rookie

Registrert: Lør 28. Jan 2006 19:00
Innlegg: 35
Bosted: Fosser
SUPERT ! Et norsk forum for film om amerikansk bil og motorsport !

Har i mange år hatt gode kontakter i USA på profesjonelle filmer fra treff / Rod Run / Corvette / Mustang mm. Filmene er nå litt akterutseilt pga. at de er på VHS-video (NTSC).Men veldig mye bra og hvis du har videomaskinen inntakt så si ifra, jeg har ennå noen eks igjen ! Samlerobjekter ?

Har nå om dagen god kontakt med et engelsk selskap som produserer DRAGRACEFILMER fra Santa Pod og Shakespeare Dragways i UK.
Til de som er interessert så kan jeg sende info om filmene. Har 10-15 titler og flere kommer til. Alle klasser inkl. bike. Også MOPAR EURONATIONALS.
(Skal legge inn annonse under kjøp og salg i dette forumet etter hvert.)


Vedlegg:
Filkommentar: C:Documents and SettingsBent OveMine dokumenterMine bilderHardcore Street 2005 mini.JPG
Hardcore Street 2005 mini.JPG
Hardcore Street 2005 mini.JPG [ 4.71 KiB | Vist 2599 ganger ]
Topp
 Profil  
Svar med sitat  
Vis innlegg fra forrige:  Sorter etter  
Opprett et nytt emne Svar på emnet  [ 1 innlegg ] 

Tidssone UTC + 1 time [ DST ]



Hvem er i forumet

Brukere som leser i dette forumet: Ingen registrerte brukere og 7 gjester


Du kan ikke opprette nye emner i dette forumet
Du kan ikke skrive innlegg i dette forumet
Du kan ikke redigere dine egne innlegg i dette forumet
Du kan ikke slette dine egne innlegg i dette forumet
Du kan ikke laste opp vedlegg til dette forumet

Søk etter:
Gå til forum:  
Drevet av phpBB® Forum Software © phpBB Group
phpBB.no - Norsk phpBB-support