Pappa Wolf skrev:
cool, sitter å overvejer, om ikke neste års ferie, kommer til å gå til polen!
må dog nok snakke med konen først!!!!!

Hei
Vi var hele familien der i Torun for 3 år siden.
Og alle storkoste seg og så er det jo veldig billig å feriere der, og det er jo ikke noe minus.
Torun er meget pen by, gamlebyen er omringet med en gammel mur og det er masse gågater med masse butikker og ute resturanger.
Langs elven ligger det båter fortøyd, som selger pils og mat, noe lignende som aker brygge.
Jeg bruker å reise ned til stockholm, nynashamn og ta ferja , den går i 18.00 og er framme i Gdansk neste dag kl 12.00.
Så da kan man ta seg noen pils ombord og alikevel være i kjørbar stand til neste dag.
For deg vil det være lettere å reise over i fra Ystad ved Malmø, den båt turen, tror jeg tar ca 8 timer, den går både på dagtid og nattestid.
Her er noen bilder.
De har et kjempestort market i Torun, mye billig der.
Bilde i fra Harley cafe, det er min kompis Peter som eier det.
Da jeg var på Harley fabrikken i York PA, kjøpte jeg en T skjorte til han.
Tror du han ble glad for den eller?
Så den brukes bare ved spesielle annledninger.
Gamlebyen
Muren rundt gamlebyen.
Store basseng.(det var en kompis som hadde oversyn av bassenget, så etter kl 6 om kveldene, hadde vi annlegget alene.
Her er han kompisen utenfor hotellet.