| AMCARFORUM.NO https://www.amcarforum.no/phpBB2/ |
|
| 34 plymouth rod https://www.amcarforum.no/phpBB2/viewtopic.php?f=3&t=98 |
Side 1 av 2 |
| Forfatter: | mopar man [ Fre 10. Feb 2006 18:37 ] | |||
| Innleggets emne: | 34 plymouth rod | |||
mitt navn er runar aufles fra mosjøen.driver og bygger bil som vanlig.driver no og bygger en rod av en 34 plymouth 2dr sedan.har kappet taket 2" forran og 1" bak.fjernet takrennene.har montert en 360 magnum crate motor i den.727 automat.8 3/4 bakaksel med sperre fra en dart.tilt ratt stamme fra gm karosseriet forøvrig skal bli tilnærmet originalt.skal ikke bruke panser sider. 15" american racing felger.el håndbrek er konstruert.fram stoler fra en ford courier.bremspedal fra toyota.lokar gearshifter,gasspedal og wirer.
|
||||
| Forfatter: | TommyV8 [ Fre 10. Feb 2006 19:20 ] |
| Innleggets emne: | |
Detta blir tøft
Her må du legge ut mer bilder når du kommer videre
Stå på
|
|
| Forfatter: | pontchief [ Søn 12. Feb 2006 12:07 ] |
| Innleggets emne: | |
Hei Runar. Hvor kjøpte du de droppa spindlene? Og ble det my frakt på å få de hjem. Jeg angrer veldig på at jeg ikke kjøpte det til 57 Oldsen når jeg var over sist. Så jeg tror jeg går for kappa fjærer i første omgang. Skal ta meg en tur ned i garasjen å "beundre" neste gang jeg drar til Trofors for skru på Oldsen. Kom hjem med 76 Electraen i går kveld,godt å endelig få den hjem. |
|
| Forfatter: | mopar man [ Søn 12. Feb 2006 20:15 ] |
| Innleggets emne: | spindler |
hei ha du en fin tur heim.hørte det var kaldt. kjøpte spindlene fra fatmanfab.com fant ikke ut at dem har til 57 oldsmobil. du får ta deg en tur inom når du er i mosjøen.har no montert luftbelgene forran og bak.holder på og skal lakkere torpedoveggen no.må bygge om bakskjermene 2" så det blir plass til hjul.har bygd inn baksjermene til ramma.flyttet baksetet litt fram slik at det blir plass til batteri og luftkompressor og lufttank.skal prøve og lage litt plass til bagasje og.får se om jeg ikke lakker den selv.skal jo ha den ferdig til 1.mai og det er mye arbeid igjen. |
|
| Forfatter: | moparman [ Søn 12. Feb 2006 20:27 ] |
| Innleggets emne: | Rod |
Hei dette blir rått
rod bygd på mopar er tøft. Stå på videre mopar man.
|
|
| Forfatter: | mopar man [ Tor 23. Feb 2006 18:26 ] |
| Innleggets emne: | rod |
hei ha montert i motoren og holder på og montere deler.er det noen som veit av ei lita servopumpe som bygger lite og har lite reimhjul.må ikke flowe mere en ca 2.5-2.5 gallon.det ble dårlig plass til original pumpen.ha ei mustang pumpe og men den ble og for stor.skulle kanskje hatt ei pumpe med løst olje reservoar.skal ta noen flere bilder i løpet av noen dager |
|
| Forfatter: | mopar man [ Tir 18. Apr 2006 17:52 ] | ||
| Innleggets emne: | lakk | ||
har akkurat fått lakk på bilen(sort matt)flammer gikk det dårlig med.vannbasert lakk er ikk egnet til og lakkeres i en kjeller med vann på gulvet.tørka aldri så jeg måtte slipe den ned igjen.no skal jeg begynne med interiøret.begynner og bli travelt til 1.mai.
|
|||
| Forfatter: | elcamino [ Man 01. Mai 2006 14:56 ] |
| Innleggets emne: | |
Blir tøft det her |
|
| Forfatter: | TT [ Tor 04. Mai 2006 15:00 ] |
| Innleggets emne: | Bilder |
Her er noen bilder av Plymouthen som er tatt under Vårmønstringen 1. mai og Amcar Cruise Night 3. mai. |
|
| Forfatter: | Scottsdale [ Tor 04. Mai 2006 18:08 ] |
| Innleggets emne: | |
Tøft. Men syns den minner veldig om 1934 Chevrolet, men er vel som med alle andre tidlig 30 talls amerikansk, minner veldig om værandre, skulle nesten tru dem var laga etter samme tegninga. Men blei tøft, og blir jo litt spes, skiller seg litt ut fra mengden innen rod miljøet, er jo værken Ford eller Chevrolet så. |
|
| Forfatter: | TommyV8 [ Tor 04. Mai 2006 18:24 ] |
| Innleggets emne: | |
FY FLATE! Så rått! Den baken var jo drit tøff! |
|
| Forfatter: | 71mach172 [ Tor 04. Mai 2006 23:45 ] |
| Innleggets emne: | |
Rå bil! |
|
| Forfatter: | leaded [ Tir 05. Des 2006 00:12 ] |
| Innleggets emne: | Re: rod |
mopar man skrev: hei
ha montert i motoren og holder på og montere deler.er det noen som veit av ei lita servopumpe som bygger lite og har lite reimhjul.må ikke flowe mere en ca 2.5-2.5 gallon.det b.... PS! se på opel vectra pumpa, eller toyota cressida tidlig -80! Liten og funksjonell |
|
| Forfatter: | halvor [ Fre 08. Des 2006 05:06 ] |
| Innleggets emne: | |
vet at servopumpe fra dodge omni 2,2 er små..... kan kanskje skaffe ei og få tatt noen mål hvis du er interessert... |
|
| Forfatter: | pontchief [ Fre 08. Des 2006 12:58 ] |
| Innleggets emne: | |
Bare til opplysning. Han har solgt denne bilen. |
|
| Side 1 av 2 | Tidssone UTC + 1 time [ DST ] |
| Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group https://www.phpbb.com/ |
|