AMCARFORUM.NO
https://www.amcarforum.no/phpBB2/

Heisann!!
https://www.amcarforum.no/phpBB2/viewtopic.php?f=3&t=976
Side 1 av 1

Forfatter:  T-K [ Lør 18. Nov 2006 13:51 ]
Innleggets emne:  Heisann!!

Mitt navn er Torgeir , netopp blitt medlem.

Jeg er 26 år, fra Trondheim, men er mye av tiden i Bergen. Kjører en 1978
Pontiac Trans Am :D

Vedlegg:
TA_fueling.JPG
TA_fueling.JPG [ 68.85 KiB | Vist 2744 ganger ]

Forfatter:  challenger [ Lør 18. Nov 2006 14:44 ]
Innleggets emne: 

Velkommen til forumet! :)

Trans Amen såg godt ut på bildet og fin farge. Bryter litt med alle dei svarte og raude rundtom. Ta godt vare på den og bruk gjerne forumet aktivt :!:

Forfatter:  pontchief [ Lør 18. Nov 2006 18:23 ]
Innleggets emne: 

Flott T/A.

Forfatter:  Roar [ Lør 18. Nov 2006 23:55 ]
Innleggets emne: 

pontiac ta , OK bil hehe skal snart bygge opp en banditt bil. velkommen og post mye

Side 1 av 1 Tidssone UTC + 1 time [ DST ]
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
https://www.phpbb.com/