| AMCARFORUM.NO https://www.amcarforum.no/phpBB2/ |
|
| Heisann!! https://www.amcarforum.no/phpBB2/viewtopic.php?f=3&t=976 |
Side 1 av 1 |
| Forfatter: | T-K [ Lør 18. Nov 2006 13:51 ] | ||
| Innleggets emne: | Heisann!! | ||
Mitt navn er Torgeir , netopp blitt medlem. Jeg er 26 år, fra Trondheim, men er mye av tiden i Bergen. Kjører en 1978 Pontiac Trans Am
|
|||
| Forfatter: | challenger [ Lør 18. Nov 2006 14:44 ] |
| Innleggets emne: | |
Velkommen til forumet! Trans Amen såg godt ut på bildet og fin farge. Bryter litt med alle dei svarte og raude rundtom. Ta godt vare på den og bruk gjerne forumet aktivt |
|
| Forfatter: | pontchief [ Lør 18. Nov 2006 18:23 ] |
| Innleggets emne: | |
Flott T/A. |
|
| Forfatter: | Roar [ Lør 18. Nov 2006 23:55 ] |
| Innleggets emne: | |
pontiac ta , OK bil hehe skal snart bygge opp en banditt bil. velkommen og post mye |
|
| Side 1 av 1 | Tidssone UTC + 1 time [ DST ] |
| Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group https://www.phpbb.com/ |
|