| AMCARFORUM.NO https://www.amcarforum.no/phpBB2/ |
|
| Hallo https://www.amcarforum.no/phpBB2/viewtopic.php?f=3&t=920 |
Side 1 av 1 |
| Forfatter: | Ørnulf [ Tor 26. Okt 2006 05:12 ] | |||||
| Innleggets emne: | Hallo | |||||
Halloen!!! Mitt navn er Sindre Digernes, og har for ikkje så lenge siden registrert meg her på amcarforumet. Fattet for lenge siden interessen for amerikanske biler, men det var ikkje før nylig at muligheten for eget kjøp dukket opp. Er opprinnelig fra Ørsta, men har de siste 3-4 årene vært busatt i Stavanger pga studier etc. Når det kjem til amerikanske biler så er det Pontiac som er den store favoritten. Likevel har eg med tiden blitt ganske alt-spisende, og langt inne skal man ikkje sjå bort i fra at det befinner seg en skap-mopar i meg… Når det gjelder avataren min så er den mest retta for å irritere min gode venn simon, som er svoren chevy-entusiast. Vi har hatt mang en diskusjon om hva som er det grommeste merke, og heldigvis klarer vi aldri å bli enige. Min første amerikanske bil ble lite overaskende en Pontiac Trans-Am. Siden eg første gang som pitteliten gutt såg en 87 Trans-Am i et bilblad, har eg alltid sagt at ein slik bil skal eg ha. Når det for ei stund tilbake dukka opp ei annonse med det råeste som ble produsert dette året, en 87 T/A GTA, var det ikkje mykje å tenke på. Eg slo til og var plutselig eier av min egen Flaming Red Bird!!! Dette er ein bil som nok aldri kjem til salgs igjen, og man skal ikkje sjå bort i fra at den en gang i tiden får selskap av en BB 73 T/A som står som nummer 2 på ønskelista. Ligger noen bilder av bilen min under ”den store firebird / Trans-Am tråden”, men legger her ved noen nye bilder
|
||||||
| Forfatter: | challenger [ Tor 26. Okt 2006 11:51 ] |
| Innleggets emne: | |
Herlig bil det der, gratulerer og velkommen hit! Eg hadde klippt ut eit stort bilde fra eit bilblad og hengte det rett foran leksepulten min. Det husker eg godt, akkurat samme farge og felger på den og GTA-utgave. Har lagt bak meg ein del timer sikkel på den.
|
|
| Forfatter: | imperial [ Tor 26. Okt 2006 13:35 ] |
| Innleggets emne: | |
Jasså gitt....positive ord om GM fra uventet hold..... |
|
| Forfatter: | challenger [ Tor 26. Okt 2006 14:53 ] |
| Innleggets emne: | |
imperial skrev: Jasså gitt....positive ord om GM fra uventet hold.....
Ja, men sjekk den unge herremannens avatar, du! |
|
| Forfatter: | imperial [ Tor 26. Okt 2006 19:38 ] |
| Innleggets emne: | |
Den så jeg ikke før nå. |
|
| Forfatter: | Simon [ Tor 26. Okt 2006 21:24 ] |
| Innleggets emne: | Ørnulf |
Velkommen da ørnulf! Va på tide du fikk fram en presentasjon no. Takk for prøveturen av nye gliset ditt!! Ikkje akkurat en chevrolet da, men va no GRETT nåkk ditta hehehehe...tenke du lyte prøve chevella so du forandra avataren din PS:trans amen va nydelig (ikkje ej som sa) |
|
| Forfatter: | Erling [ Søn 17. Aug 2008 21:27 ] |
| Innleggets emne: | aldri selge? |
.. .. og nå ser jeg den allikavel er for salg?? Hva skjedde? |
|
| Side 1 av 1 | Tidssone UTC + 1 time [ DST ] |
| Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group https://www.phpbb.com/ |
|