AMCARFORUM.NO
https://www.amcarforum.no/phpBB2/

Lars-Petter Kolkind....
https://www.amcarforum.no/phpBB2/viewtopic.php?f=3&t=9
Side 1 av 1

Forfatter:  429CJ [ Fre 27. Jan 2006 06:42 ]
Innleggets emne:  Lars-Petter Kolkind....

....her... Mustang-mann på min hals.

Sitter for tiden i styret i Norsk Mustang Club som registeransvarlig.
Dvs. at jeg har ansvaret for medlemsregisteret og bilregisteret som inneholder ca. 2500 Mustanger.
Innehar masse opplysninger, deriblant ca 95% av eierhistorikken som finnes på de norske bilene.

Jeg har selv for tiden to biler:
En 1987 Hatcback som er original med 4'er og 5 trinns manuell.
Her er det blitt byttet ut til tilsvarende motor fra en noe tidligere Thunderbird som hadde Turbo.
Har noe småtteri igjen med ledningsnett kontra hjerne, ellers er den startet og flyttet for egen maskin.
Bilde
Bildet er fra forumets administrator. Håper det er i orden.... :roll:
Denne er ment som helårsbil. Hvorfor kjøre Sierra til 10K, når man kan kjøpe en Mustang til 7K.... :?: :wink:

Den andre er en 1971 Mach1, en original 429 Cobra Jet-bil.
Dette er vel den bilen de fleste kjenner meg meg. I kjørbar brukstand, men også som et rullende restaureringsobjekt......
Bilde
Denne bilen er rød på tredje laget. Altså original rødfarge, en kort stund som rød metallic, og nå som den fremstår idag.
Bilen ble første gangs reg. i Norge Juli 1971, og har hatt noen eiere.
Er det noen som kjenner til noe slags form for historier på denne, er det av den største intersse.


Så dersom noen skulle ha noe å lure på akkurat ang. Mustang, er det bare å sende meg en email, eller slå på tråden.

Glad i alt som er amerikansk, men har vel kanskje grodd meg spesielt inn i dette med Mustanger..... :roll: :D

Mvh
Registeransvarlig NMC
Lars-Petter Kolkind

Forfatter:  moparman [ Tir 30. Mai 2006 22:05 ]
Innleggets emne:  mustang

Hei 429CJ jeg har noen bilder av en mustang en kamerat av meg tokk
Hjem fra statene.
Den ble solgt vidre. Kan Prøve og finne ut hvor den havnet.
Leger ved bilder.

Vedlegg:
DSCN0306.JPG
DSCN0306.JPG [ 22.4 KiB | Vist 5810 ganger ]
DSCN0307.JPG
DSCN0307.JPG [ 23.32 KiB | Vist 5810 ganger ]

Forfatter:  429CJ [ Tir 30. Mai 2006 22:26 ]
Innleggets emne: 

Jeg har en mistanke om hvilken bil dette er, men tar gjerne imot info hvis det finnes.... :mrgreen:

Forfatter:  moparman [ Tir 30. Mai 2006 22:32 ]
Innleggets emne:  mustang

Ok jeg skal se hva jeg klarer.
Det er en 68 hardtop på vei fra statene og. Men den har jeg ikke noen bilder av ennå. Skal sende bilder av den når den er kommet.

Forfatter:  rallyruth [ Tor 06. Jul 2006 12:16 ]
Innleggets emne: 

mustang du lissom..... :wink:

Forfatter:  moparman [ Søn 16. Jul 2006 22:32 ]
Innleggets emne:  mustang

Hei sender bilde av en mustang du ikke har :!: :!:
Den er orginal gul med sort venyltak. reg nr H-4770.

Vedlegg:
DSCN1051.JPG
DSCN1051.JPG [ 38.96 KiB | Vist 5644 ganger ]

Forfatter:  moparman [ Søn 16. Jul 2006 22:54 ]
Innleggets emne:  mustang

Fant et bilde til som rallyruth har tatt.

Vedlegg:
IMG_2410.jpg
IMG_2410.jpg [ 75 KiB | Vist 5637 ganger ]

Forfatter:  Roar [ Fre 21. Jul 2006 22:15 ]
Innleggets emne: 

har en 68 musse 428 på gang, mangler motor men er the real deal

Forfatter:  429CJ [ Fre 21. Jul 2006 22:22 ]
Innleggets emne: 

Roar skrev:
har en 68 musse 428 på gang, mangler motor men er the real deal


:shock: :shock: :shock:

Kunne du skrevet noen ord om den mon tro :?: :?: :?:

Gjerne på PM dersom du skulle føle for det...... :idea: :D

Forfatter:  429CJ [ Fre 21. Jul 2006 22:25 ]
Innleggets emne:  Re: mustang

moparman skrev:
Hei sender bilde av en mustang du ikke har :!: :!:
Den er orginal gul med sort venyltak. reg nr H-4770.


Den er nå behørig notert.... :D
Og jeg er selvsagt meget interessert i kodene som er på blikkplata i bakkant på førerdøra.... :wink: Hint, hint... :mrgreen:

Forfatter:  moparman [ Fre 21. Jul 2006 23:42 ]
Innleggets emne:  mustang

Det skal vel la seg gjøre :wink: :wink:

Side 1 av 1 Tidssone UTC + 1 time [ DST ]
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
https://www.phpbb.com/