| AMCARFORUM.NO https://www.amcarforum.no/phpBB2/ |
|
| Chevy Nova 75 https://www.amcarforum.no/phpBB2/viewtopic.php?f=3&t=8412 |
Side 1 av 2 |
| Forfatter: | Nova 75 [ Fre 12. Jun 2009 18:05 ] |
| Innleggets emne: | Chevy Nova 75 |
Hei alle sammen her inne. Er ny her på forumet og her kommer jeg til å trives,mye nyttig å lære pl.annet. Kjøpte min "sommerbil" i 2005,en Chevy. I følge forrige eier så hadde bilen stått på en låve i 10 år med sprengt motor så han satt i en 305 og 350kasse fra en van for å kunne kjøre med den på treff. Desverre så har ikke jeg hatt tid til bilen de første åra jeg hadde pga langtransport og lite fritid,ikke før nå da:) Så nå i tiden som kommer så håper jeg på å få gjort litt,står fortsatt samme motor i som da jeg kjøpte den men satser på å få tak i en trimma 350. Lakken er over 14 år gammel og dårlig grunnarbeid så det har kommet rust rundt om,så det blir ny lakk etterhvert. Bilen er en Chevrolet Nova Custom 1975,ikke den mest populære modellen men jeg har det jaggu mye gøy med den. ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]()
|
|
| Forfatter: | robsol [ Fre 12. Jun 2009 21:24 ] |
| Innleggets emne: | Re: Chevy Nova 75 |
Velkommen hit Liker bilen din |
|
| Forfatter: | st-remy [ Fre 12. Jun 2009 21:26 ] |
| Innleggets emne: | Re: Chevy Nova 75 |
| Forfatter: | jolly [ Fre 12. Jun 2009 23:39 ] |
| Innleggets emne: | Re: Chevy Nova 75 |
synes nå den så tøff ut:)velkommen:) |
|
| Forfatter: | Bead-lock [ Fre 12. Jun 2009 23:57 ] |
| Innleggets emne: | Re: Chevy Nova 75 |
Velkommen ja... Sett den der frese forbi på E-18 i Bamble innimellom.... |
|
| Forfatter: | Nova 75 [ Lør 13. Jun 2009 16:31 ] |
| Innleggets emne: | Re: Chevy Nova 75 |
Takk for det,alle sammen Stemmer det,Bead-lock. Må jo lufte bilen av og til,syntes hver gang det er mye fint å se på i dumpa hos dere |
|
| Forfatter: | 76Monarch [ Lør 13. Jun 2009 21:06 ] |
| Innleggets emne: | Re: Chevy Nova 75 |
tøff bil du har
|
|
| Forfatter: | Nova 75 [ Lør 13. Jun 2009 23:05 ] |
| Innleggets emne: | Re: Chevy Nova 75 |
Takk |
|
| Forfatter: | ølbøen [ Søn 14. Jun 2009 02:12 ] |
| Innleggets emne: | Re: Chevy Nova 75 |
velkommen, litt spesiell og kul bil da |
|
| Forfatter: | alfaalfa [ Søn 14. Jun 2009 16:51 ] |
| Innleggets emne: | Re: Chevy Nova 75 |
Disse liker jeg..Velkommen hit.Alfa |
|
| Forfatter: | Nova 75 [ Man 27. Sep 2010 03:55 ] |
| Innleggets emne: | Re: Chevy Nova 75 |
Noen nye bilder... ![]() ![]() ![]() ![]() ![]()
|
|
| Forfatter: | crusing layback [ Man 27. Sep 2010 06:09 ] |
| Innleggets emne: | Re: Chevy Nova 75 |
| Forfatter: | sigheri [ Man 27. Sep 2010 08:06 ] |
| Innleggets emne: | Re: Chevy Nova 75 |
Tøfft stuk på tøff Nova! |
|
| Forfatter: | blazerteam [ Man 27. Sep 2010 16:37 ] |
| Innleggets emne: | Re: Chevy Nova 75 |
Diggbar Nova..liker stuket Så denne bilen til salgs nettop..du har tydeligvis forandret mening. |
|
| Forfatter: | Pappa Wolf [ Tir 28. Sep 2010 15:07 ] |
| Innleggets emne: | Re: Chevy Nova 75 |
den er tøff, velkommen til forummet! |
|
| Side 1 av 2 | Tidssone UTC + 1 time [ DST ] |
| Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group https://www.phpbb.com/ |
|