| AMCARFORUM.NO https://www.amcarforum.no/phpBB2/ |
|
| hei jeg heter sigg å er ny her på forumet https://www.amcarforum.no/phpBB2/viewtopic.php?f=3&t=837 |
Side 1 av 1 |
| Forfatter: | Sigg [ Man 25. Sep 2006 20:43 ] |
| Innleggets emne: | hei jeg heter sigg å er ny her på forumet |
(sigbjørn pedersen) jeg er altså ny på dette forumet.. har alltid likt 60 og 70 talls amerikanere.. så måtte jo skaffe meg en selv:P uansett, i vinter så begynner jeg med å fixe på den, fordi det er en del som må gjøres.. her er tråden min: http://www.amcarforum.no/phpBB2/viewtopic.php?t=836 |
|
| Forfatter: | Mr.Transam [ Tir 26. Sep 2006 13:16 ] |
| Innleggets emne: | |
Velkommen! Noen som sa starsky and hutch? |
|
| Forfatter: | mach1frh [ Tir 26. Sep 2006 14:39 ] |
| Innleggets emne: | |
Cool bil Nærmer seg et år siden jeg kjøpte min første bil (amcar ja), hærlig følelse |
|
| Forfatter: | Sigg [ Tir 26. Sep 2006 15:59 ] |
| Innleggets emne: | |
Mr.Transam skrev: Velkommen!
Noen som sa starsky and hutch? tusen takk.. ja så det:P helt enig starsky and hutch stil passer best til disse bilene!:) det var når jeg så filmen starsky and hutch jeg først begynte elske torinoer:P |
|
| Forfatter: | Sigg [ Tir 26. Sep 2006 16:06 ] |
| Innleggets emne: | |
mach1frh skrev: Cool bil
Nærmer seg et år siden jeg kjøpte min første bil (amcar ja), hærlig følelse det har du rett i jeg er ikke gamle karen.. 18 år:P ja enig, hærlig.. |
|
| Forfatter: | kustomchry [ Tor 28. Sep 2006 22:29 ] |
| Innleggets emne: | |
Velkommen! Har sett bilen din på gata noen ganger i sommer, kul bil Lykke til med prosjektet! |
|
| Forfatter: | Sigg [ Lør 30. Sep 2006 12:27 ] |
| Innleggets emne: | |
takk takk:) |
|
| Forfatter: | Roar [ Lør 30. Sep 2006 18:52 ] |
| Innleggets emne: | |
hei på deg du |
|
| Side 1 av 1 | Tidssone UTC + 1 time [ DST ] |
| Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group https://www.phpbb.com/ |
|