AMCARFORUM.NO
https://www.amcarforum.no/phpBB2/

hei jeg heter sigg å er ny her på forumet
https://www.amcarforum.no/phpBB2/viewtopic.php?f=3&t=837
Side 1 av 1

Forfatter:  Sigg [ Man 25. Sep 2006 20:43 ]
Innleggets emne:  hei jeg heter sigg å er ny her på forumet

(sigbjørn pedersen)

jeg er altså ny på dette forumet..:) kjøpte meg min første bil i sommer, som er en ford gran torino 75 modell..
har alltid likt 60 og 70 talls amerikanere.. så måtte jo skaffe meg en selv:P


uansett, i vinter så begynner jeg med å fixe på den, fordi det er en del som må gjøres.. her er tråden min:
http://www.amcarforum.no/phpBB2/viewtopic.php?t=836

Forfatter:  Mr.Transam [ Tir 26. Sep 2006 13:16 ]
Innleggets emne: 

Velkommen!

Noen som sa starsky and hutch? :D hehe

Forfatter:  mach1frh [ Tir 26. Sep 2006 14:39 ]
Innleggets emne: 

Cool bil :wink: . Din første bil sier du? Ikke værst, kansje ikke gamle karen heller da? Kjekt med flere ungefolk her (som meg selv).

Nærmer seg et år siden jeg kjøpte min første bil (amcar ja), hærlig følelse :D .

Forfatter:  Sigg [ Tir 26. Sep 2006 15:59 ]
Innleggets emne: 

Mr.Transam skrev:
Velkommen!

Noen som sa starsky and hutch? :D hehe


tusen takk..

ja så det:P helt enig starsky and hutch stil passer best til disse bilene!:) det var når jeg så filmen starsky and hutch jeg først begynte elske torinoer:P

Forfatter:  Sigg [ Tir 26. Sep 2006 16:06 ]
Innleggets emne: 

mach1frh skrev:
Cool bil :wink: . Din første bil sier du? Ikke værst, kansje ikke gamle karen heller da? Kjekt med flere ungefolk her (som meg selv).

Nærmer seg et år siden jeg kjøpte min første bil (amcar ja), hærlig følelse :D .


det har du rett i jeg er ikke gamle karen.. 18 år:P
ja enig, hærlig..:) har lenge drømt om egen amcar:P

Forfatter:  kustomchry [ Tor 28. Sep 2006 22:29 ]
Innleggets emne: 

Velkommen!
Har sett bilen din på gata noen ganger i sommer, kul bil 8)
Lykke til med prosjektet!

Forfatter:  Sigg [ Lør 30. Sep 2006 12:27 ]
Innleggets emne: 

takk takk:)

Forfatter:  Roar [ Lør 30. Sep 2006 18:52 ]
Innleggets emne: 

hei på deg du

Side 1 av 1 Tidssone UTC + 1 time [ DST ]
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
https://www.phpbb.com/