AMCARFORUM.NO

Forum for Amerikansk bil
Dato/klokkeslett: Tor 25. Jun 2026 02:10

Tidssone UTC + 1 time [ DST ]




Opprett et nytt emne Svar på emnet  [ 4 innlegg ] 
Forfatter Melding
 Innleggets emne: Grombil.com her...
InnleggSkrevet: Lør 23. Sep 2006 22:37 
Avlogget
Rookie
Rookie

Registrert: Lør 23. Sep 2006 22:19
Innlegg: 4
Bosted: Helleland
Hei

Så en diskusjon på Bilforum.net med link hit...

Mitt navn er Roy Conny. Jeg er 31år, gift og har en sønn på snart 8år...Jeg er komplett bilgal og driver en nettside (Non profit en så lenge...) som heter Grombil.com. Jeg kjører nå for tiden en Ford SVT Lightning 2004mod som jeg har hatt i tre,fire mnd...

Jeg er ikke noen typisk amcar elsker, men liker mye amerikansk, men også mye av andre merker og nasjonaliteter... :-). Solgte nylig en 400SS pick up til fordel for denne SVT`n som jeg har en del planer for i vinter. Bilen har vertikale dører, er noe tunet (425hk) og har fått en go del kosmetiske oppgraderinger. Bilen er senket og har 23" lisser....

Håper å finne andre "lyn eiere" her inne :-)

Sjekk gjerne innom Grombil.com siden og vårt forum... Bare ikke la det bli en erstattning til dette forumet hva amcars angår... Er ikke ute etter å praje brukere :-)

_________________
Grombil.com - Nordens Grommeste webside
Modifisert.net - Norges største sammling av linker


Topp
 Profil  
Svar med sitat  
 Innleggets emne:
InnleggSkrevet: Søn 24. Sep 2006 00:23 
Avlogget
Soon a pro
Soon a pro
Brukerens avatar

Registrert: Tor 13. Apr 2006 08:33
Innlegg: 1362
Bosted: Tollnes , Skien
velkommen hit da :)
hyggelig med flere folk her :) hehe

var det du som knuste en viper eller?? (knuste som i kjørte fra på drag!)
leste om det nettopp på bilforumet..hehe!

_________________
|And the girls say: Save a horse, Ride The Cowboy|

x - 1980 Dodge Mirada!
x - 2003 Chevrolet Tahoe!
o - 2002 Harley Davidson 883R!


Topp
 Profil  
Svar med sitat  
 Innleggets emne:
InnleggSkrevet: Søn 24. Sep 2006 11:15 
Avlogget
Rookie
Rookie
Brukerens avatar

Registrert: Fre 24. Mar 2006 20:28
Innlegg: 72
Bosted: Iambroken
Velkommer innom .

Veldig Cool bil du har - hvis jeg bare hadde hatt en bil - ville jeg med stor sansynlighet også hatt en slik 8)

Synd at du ikke er mer interresert i Amcar - Roy Conny .
Hvis du kunne klart å dreid ungdommens hoder i Okka By vekk fra Japskjerrene - og BmW'ene - hadde du utretta noe stort her i Dalane :lol:

Synes det er veldig positivt det du driver med (du må ikke misforstå) hadde vært gøy å ta ei Cola :wink: med deg en dag , og en liten bilprat :!:

_________________
1930 - PU Roadster Pro.
1955 - PU F -100 Pro.
1956 - PU F -100 Pro.
1956 - Mercury Pro.
1964 - Galaxie Conv.
1965 - Mustang Ht. x 2 Pro.
1966 - Mustang Ht. x 2 Pro.
1967 - Mustang Fb. Pro.
1968 - Ranchero Pro.


Topp
 Profil  
Svar med sitat  
 Innleggets emne:
InnleggSkrevet: Søn 24. Sep 2006 14:09 
Avlogget
Rookie
Rookie

Registrert: Lør 23. Sep 2006 22:19
Innlegg: 4
Bosted: Helleland
Jan Roar skrev:
Velkommer innom .

Veldig Cool bil du har - hvis jeg bare hadde hatt en bil - ville jeg med stor sansynlighet også hatt en slik 8)

Synd at du ikke er mer interresert i Amcar - Roy Conny .
Hvis du kunne klart å dreid ungdommens hoder i Okka By vekk fra Japskjerrene - og BmW'ene - hadde du utretta noe stort her i Dalane :lol:

Synes det er veldig positivt det du driver med (du må ikke misforstå) hadde vært gøy å ta ei Cola :wink: med deg en dag , og en liten bilprat :!:


Jeg er veldig interesert i Amcar, men jeg har også andre favoritter i bilverden... Føler vel egentlig de flaste bilmerker har noe interesangt å by på... Kunne godt tenke meg å fått til et godt miljø for Grombiler i Okka by... Fått opp standarden på bilene og fått il litt mer organiserte meets osv... Holder på med å planlegge en mulig klubb... Men er ikke sikker på hvordan dette skal gjennomføre i praksis eventuelt... Kan ikke si nei til noen og ja til andre, men vil heller ikke ha en klubb full av "gatebiler" ala familiebiler og mada 323 osv... Kansje delt opp i hovedmedlem og støtte medlammer? Så kunne de avansere når de fikk seg en skikkelig grombil :-)

_________________
Grombil.com - Nordens Grommeste webside
Modifisert.net - Norges største sammling av linker


Topp
 Profil  
Svar med sitat  
Vis innlegg fra forrige:  Sorter etter  
Opprett et nytt emne Svar på emnet  [ 4 innlegg ] 

Tidssone UTC + 1 time [ DST ]



Hvem er i forumet

Brukere som leser i dette forumet: Google [Bot] og 10 gjester


Du kan ikke opprette nye emner i dette forumet
Du kan ikke skrive innlegg i dette forumet
Du kan ikke redigere dine egne innlegg i dette forumet
Du kan ikke slette dine egne innlegg i dette forumet
Du kan ikke laste opp vedlegg til dette forumet

Søk etter:
Gå til forum:  
Drevet av phpBB® Forum Software © phpBB Group
phpBB.no - Norsk phpBB-support