| AMCARFORUM.NO https://www.amcarforum.no/phpBB2/ |
|
| 1971 Chevrolet Camaro SS reddet fra svenskene... https://www.amcarforum.no/phpBB2/viewtopic.php?f=3&t=817 |
Side 1 av 1 |
| Forfatter: | Mr.Camaro [ Tir 19. Sep 2006 13:56 ] |
| Innleggets emne: | 1971 Chevrolet Camaro SS reddet fra svenskene... |
Her er det en Camaro som blir reddet ut av en garasje i Sverige. Den har stått her i 12 år! Eieren var med i en mc ulykke og endte i rullestol. Drømmen om en dag å fullføre prosjektet endte med at bile sto her i 12 år uten å bli montert etter lakkering...
Her var vi spente, selgeren i bakgrunnen som er venn av tidligere eier... Robin.
Det ble handel, og vi fikk den ut i dagslys for første gang på 12 år!
Satt på henger og klar for turen hjem til Ilseng... |
|
| Forfatter: | Charger440 [ Tir 19. Sep 2006 15:09 ] |
| Innleggets emne: | |
flott bil! skulle tro den var nylakkert i går |
|
| Forfatter: | elcamino [ Tir 19. Sep 2006 17:58 ] |
| Innleggets emne: | |
Ble vel ny farge etter bildene her |
|
| Forfatter: | Mr.Camaro [ Tir 19. Sep 2006 19:40 ] |
| Innleggets emne: | Fargevalg |
Helsvensk Volvo blå var ikke akkurat det jeg hadde tenkt meg nei! kjørte bilen rett fra grensa og inn til lakkering i Brumunddal. Sa til min bror at jeg ville ha den tilbake blut orange med sølv striper... Men tror dere den ble lakkert slik? Nei da, brodern sa at han kunne ikke lakkere den orange, han hadde egne ideer... Her ligger bilder og resten av historien om denne bilen: http://2gencamaro.diskusjonsforum.no/?mforum=2gencamaro |
|
| Side 1 av 1 | Tidssone UTC + 1 time [ DST ] |
| Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group https://www.phpbb.com/ |
|