| AMCARFORUM.NO https://www.amcarforum.no/phpBB2/ |
|
| J Myhre https://www.amcarforum.no/phpBB2/viewtopic.php?f=3&t=8 |
Side 1 av 1 |
| Forfatter: | 65Mustang [ Fre 27. Jan 2006 04:08 ] |
| Innleggets emne: | J Myhre |
Håper dette tar av!!!!!!!! alltid gøy når noen prøver på noe nytt. Bilen tok jeg inn i august og viste den nesten samme dag jeg fikk den. Fikk kun annmerkning for rust i gulv ellers gikk allt imellom. Men akkurat ja rust i gulv det er ikke akkurat min greie derfor skal bilen selges. Kjøpte lissom en en eier's bil bla bla bla klassisk amerika import historie altså p....lt i ræ..a sagt på en pen måte brukte bilen litt på sluttsommeren og alt virker ok ellers.
Bilen skal forøvrig selges. bilder av bilen http://www.minebilder.no/show_album.php?aid=644038 annonse http://www.autodb.no/bil/ Ok J M |
|
| Forfatter: | 429CJ [ Fre 27. Jan 2006 06:26 ] |
| Innleggets emne: | Re: J Myhre |
65Mustang skrev: Håper dette tar av!!!!!!!!
alltid gøy når noen prøver på noe nytt. Bilen tok jeg inn i august og viste den nesten samme dag jeg fikk den. Fikk kun annmerkning for rust i gulv ellers gikk allt imellom. Men akkurat ja rust i gulv det er ikke akkurat min greie derfor skal bilen selges. Kjøpte lissom en en eier's bil bla bla bla klassisk amerika import historie altså p....lt i ræ..a sagt på en pen måte brukte bilen litt på sluttsommeren og alt virker ok ellers. ![]() Bilen skal forøvrig selges. bilder av bilen http://www.minebilder.no/show_album.php?aid=644038 annonse http://www.autodb.no/bil/ Ok J M Heisann 65mustang. Du får huske på å nevne for eventuelle kjøpere at dette er en special paint utgave da..... |
|
| Forfatter: | 65Mustang [ Fre 27. Jan 2006 23:29 ] |
| Innleggets emne: | farge |
Ja om det er det det stod for da. Du følger med du Raskt på'n på forumet også. |
|
| Forfatter: | 429CJ [ Fre 27. Jan 2006 23:33 ] |
| Innleggets emne: | |
Slik doortagen er satt opp, er dette en special order paint-bil. Problemet er nok å finne den fargen som var original, men den er ifra Fords fargekart i 1965. Og det er jo moro å være med fra starten av når noe nytt blir forsøkt.... Jo flere, jo bedre, og her er det fritt fram med høyde over havet.... |
|
| Side 1 av 1 | Tidssone UTC + 1 time [ DST ] |
| Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group https://www.phpbb.com/ |
|