AMCARFORUM.NO
https://www.amcarforum.no/phpBB2/

J Myhre
https://www.amcarforum.no/phpBB2/viewtopic.php?f=3&t=8
Side 1 av 1

Forfatter:  65Mustang [ Fre 27. Jan 2006 04:08 ]
Innleggets emne:  J Myhre

Håper dette tar av!!!!!!!! :D
alltid gøy når noen prøver på noe nytt.

Bilen tok jeg inn i august og viste den nesten samme dag jeg fikk den.
Fikk kun annmerkning for rust i gulv ellers gikk allt imellom.

Men akkurat ja rust i gulv det er ikke akkurat min greie derfor skal bilen selges.

Kjøpte lissom en en eier's bil bla bla bla klassisk amerika import historie altså p....lt i ræ..a sagt på en pen måte :lol:



brukte bilen litt på sluttsommeren og alt virker ok ellers.

Bilde

Bilen skal forøvrig selges. :?

bilder av bilen

http://www.minebilder.no/show_album.php?aid=644038

annonse
http://www.autodb.no/bil/

Ok
J M

Forfatter:  429CJ [ Fre 27. Jan 2006 06:26 ]
Innleggets emne:  Re: J Myhre

65Mustang skrev:
Håper dette tar av!!!!!!!! :D
alltid gøy når noen prøver på noe nytt.

Bilen tok jeg inn i august og viste den nesten samme dag jeg fikk den.
Fikk kun annmerkning for rust i gulv ellers gikk allt imellom.

Men akkurat ja rust i gulv det er ikke akkurat min greie derfor skal bilen selges.

Kjøpte lissom en en eier's bil bla bla bla klassisk amerika import historie altså p....lt i ræ..a sagt på en pen måte :lol:



brukte bilen litt på sluttsommeren og alt virker ok ellers.

Bilde

Bilen skal forøvrig selges. :?

bilder av bilen

http://www.minebilder.no/show_album.php?aid=644038

annonse
http://www.autodb.no/bil/

Ok
J M


Heisann 65mustang.

Du får huske på å nevne for eventuelle kjøpere at dette er en special paint utgave da..... :wink:

Forfatter:  65Mustang [ Fre 27. Jan 2006 23:29 ]
Innleggets emne:  farge

Ja om det er det det stod for da.

Du følger med du :wink:

Raskt på'n på forumet også.

Forfatter:  429CJ [ Fre 27. Jan 2006 23:33 ]
Innleggets emne: 

Slik doortagen er satt opp, er dette en special order paint-bil. Problemet er nok å finne den fargen som var original, men den er ifra Fords fargekart i 1965. 8)

Og det er jo moro å være med fra starten av når noe nytt blir forsøkt.... :D

Jo flere, jo bedre, og her er det fritt fram med høyde over havet.... :D

Side 1 av 1 Tidssone UTC + 1 time [ DST ]
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
https://www.phpbb.com/