AMCARFORUM.NO

Forum for Amerikansk bil
Dato/klokkeslett: Tor 25. Jun 2026 04:26

Tidssone UTC + 1 time [ DST ]




Opprett et nytt emne Svar på emnet  [ 9 innlegg ] 
Forfatter Melding
InnleggSkrevet: Ons 15. Feb 2006 20:04 
Avlogget
Get going
Get going
Brukerens avatar

Registrert: Ons 15. Feb 2006 19:39
Innlegg: 144
Bosted: Egersund
Heisann, heter da Fredrik Haavarsen, bor i Egersund og kjører en 72 Plymouth Duster. (se linker under) Bilen har 318 motor, 904 kasse og 8.3/4 bakaksling m/sperre, Interiørmessig er det Bucketseats, ettermontert turteller og 13,5"Grant ratt...

Har ikke gjort så mye på bilen selv siden jeg kjøpte den, bytta rattet, regulator og påluggledninger, neste "stopp" er bremsene som ikke lenger er som di skal :evil: , og ta litt rust her å der... Er forøvrig 18 år nå, nettop fått lappen, og kan nok litt lite om det å skru på biler, men er veldig glad i å prøve meg frem, og liker å skru. (Har jo blitt en hel del mopedskruing, men lite bil)

Drømmebilen har i mange år nå vært Mustang, og jeg regner med at Mustangen står i tunet når økonomien er bedre.. :D

http://i24.photobucket.com/albums/c43/m ... eren25.jpg
http://i24.photobucket.com/albums/c43/m ... eren24.jpg
http://i24.photobucket.com/albums/c43/m ... eren23.jpg
http://i24.photobucket.com/albums/c43/m ... eren15.jpg
http://i24.photobucket.com/albums/c43/m ... teren7.jpg
http://i24.photobucket.com/albums/c43/m ... eren14.jpg
http://i24.photobucket.com/albums/c43/m ... eren13.jpg
http://i24.photobucket.com/albums/c43/m ... eren11.jpg

_________________
1972 Plymouth Duster 318 (prosjekt)
x - 1974 Plymouth Valiant 318 (Bruksbil)


Topp
 Profil  
Svar med sitat  
 Innleggets emne:
InnleggSkrevet: Ons 15. Feb 2006 22:06 
Avlogget
Get going
Get going

Registrert: Fre 27. Jan 2006 08:41
Innlegg: 310
Bosted: Strømmen
Nå får du noe å tenke på:eeek: :

Bilde
Bilde

Synes det er en fin bil du har :thumbsup: Har du noen bilder innvendig? =P~
OG du er god til å ta bilder =D> Stå på \:D/

_________________
MASSE bilder fra treff, prosjekt bilder, Classic Junkies, andre grombiler ++ --> FRANTZENRACING.com


Topp
 Profil  
Svar med sitat  
 Innleggets emne:
InnleggSkrevet: Tor 16. Feb 2006 00:09 
Avlogget
Get going
Get going
Brukerens avatar

Registrert: Fre 03. Feb 2006 00:17
Innlegg: 180
Bosted: Jessheim
Fortsatt nydelig bil du har! :D Og enig i at du tar fine bilder gitt;)

Men hvordan går det med vinterkjøringa? Var det ikke du som skulle bruke den en del på vintern hvis det blei nødvendig? :)

_________________
Thomas

1972 Mustang Mach1
Hjemmesiden min


Topp
 Profil  
Svar med sitat  
 Innleggets emne:
InnleggSkrevet: Tor 16. Feb 2006 10:05 
Avlogget
Get going
Get going
Brukerens avatar

Registrert: Ons 15. Feb 2006 19:39
Innlegg: 144
Bosted: Egersund
Takker for det, joda stemmer at bilen blir brukt nå på vinterstid også, men er jo ikke snø her hvor jeg bor så det går gret, klarer meg fint med somerdekk. De dagene det er snø eller glatt får den stå. Tror ikke rustet har utvikla seg noe serlig heller :D

Har photoshoppa litt selv også ja, synes igrunn ikke bilen kler å sleike grus. Bilen er forøvrig lav nok, å det er ikke sjeldent jeg subber nedi, rundforbi. Hjula prøver til stadighet å få spsit litt hjulbuer også :cry: Men må få juster torisjonsfjørene litt, spesielt førersida er laaav, passasjer sida er kansje litt høy... :cry:

_________________
1972 Plymouth Duster 318 (prosjekt)
x - 1974 Plymouth Valiant 318 (Bruksbil)


Topp
 Profil  
Svar med sitat  
 Innleggets emne:
InnleggSkrevet: Tor 16. Feb 2006 20:52 
Avlogget
Get going
Get going
Brukerens avatar

Registrert: Fre 03. Feb 2006 00:17
Innlegg: 180
Bosted: Jessheim
Blir sikkert bra :D

Kanskje litt off-tpoic, men IKKE SNØ!? Her på Jessheim er det en og en halv meter snø nå, og det snør fortsatt :?

_________________
Thomas

1972 Mustang Mach1
Hjemmesiden min


Topp
 Profil  
Svar med sitat  
 Innleggets emne:
InnleggSkrevet: Tor 16. Feb 2006 21:46 
Avlogget
Super Amcar pro
Super Amcar pro
Brukerens avatar

Registrert: Fre 27. Jan 2006 00:33
Innlegg: 5285
Bosted: Brønnøysund/Bosque County Tx
71mach172 skrev:
Blir sikkert bra :D

Kanskje litt off-tpoic, men IKKE SNØ!? Her på Jessheim er det en og en halv meter snø nå, og det snør fortsatt :?


Du må flytte sørover skal du slippe unna de snøvintrene. :mrgreen:
Dette bildet er tatt i Brønnøysund på Søndagen.
Nåja ,det e no ikke helt fritt for snø her heller.
Bilde

_________________
Per Arne Sund

Bilde
67 F100 stepside*75 Buick LeSabre cab*72
Malibu 350 Tx*48 Hudson Tx*48 Pontiac Silver Streak Tx*
97 Lincoln Tx


Topp
 Profil  
Svar med sitat  
 Innleggets emne:
InnleggSkrevet: Lør 18. Feb 2006 16:47 
Avlogget
Get going
Get going
Brukerens avatar

Registrert: Ons 15. Feb 2006 19:39
Innlegg: 144
Bosted: Egersund
Satser på at det skal bli godt ja. Er greit me bare veier også ja, men når det er sagt er jo litt mer underholdene når det er sånn småglatt rundtforbi :D Men er nå herlig å komme seg opp bakker også ja, nå om dagene er det ikke vått på veiene en gang :o :shock:

_________________
1972 Plymouth Duster 318 (prosjekt)
x - 1974 Plymouth Valiant 318 (Bruksbil)


Topp
 Profil  
Svar med sitat  
 Innleggets emne:
InnleggSkrevet: Søn 04. Jun 2006 00:31 
Avlogget
Rookie
Rookie
Brukerens avatar

Registrert: Fre 24. Mar 2006 20:28
Innlegg: 72
Bosted: Iambroken
Hvordan går det med (R)usteren ........ Skal du snart få inn noen flere bilder ..... eller kan jeg :?: :P


Topp
 Profil  
Svar med sitat  
 Innleggets emne:
InnleggSkrevet: Ons 07. Jun 2006 16:55 
Avlogget
Get going
Get going
Brukerens avatar

Registrert: Ons 15. Feb 2006 19:39
Innlegg: 144
Bosted: Egersund
Joda, bare legg ut bilder du, du skal få lov til å maile dem til meg også, hehe... Takka for hjelpa også :D

_________________
1972 Plymouth Duster 318 (prosjekt)
x - 1974 Plymouth Valiant 318 (Bruksbil)


Topp
 Profil  
Svar med sitat  
Vis innlegg fra forrige:  Sorter etter  
Opprett et nytt emne Svar på emnet  [ 9 innlegg ] 

Tidssone UTC + 1 time [ DST ]



Hvem er i forumet

Brukere som leser i dette forumet: Ingen registrerte brukere og 10 gjester


Du kan ikke opprette nye emner i dette forumet
Du kan ikke skrive innlegg i dette forumet
Du kan ikke redigere dine egne innlegg i dette forumet
Du kan ikke slette dine egne innlegg i dette forumet
Du kan ikke laste opp vedlegg til dette forumet

Søk etter:
Gå til forum:  
Drevet av phpBB® Forum Software © phpBB Group
phpBB.no - Norsk phpBB-support