AMCARFORUM.NO

Forum for Amerikansk bil
Dato/klokkeslett: Tor 25. Jun 2026 04:09

Tidssone UTC + 1 time [ DST ]




Opprett et nytt emne Svar på emnet  [ 15 innlegg ] 
Forfatter Melding
 Innleggets emne: Det blir jo aldri vinter jo!
InnleggSkrevet: Søn 20. Aug 2006 21:16 
Avlogget
Get going
Get going
Brukerens avatar

Registrert: Lør 08. Apr 2006 07:00
Innlegg: 470
Bosted: Hobøl
Nå mener de fleste (og sikkert med rette) at det har tørna for meg, men jeg venter på å sette Chargeren på bukk og pelle ut motoren for en helsesjekk og bremsestrekk. I tillegg blir en komplett opprydding i motorrommet, nye støpejernsheaders, nye motorfester, oppgradering av elanlegget for å nevne noe. Litt interiørarbeide blir det nok også. Man blir aldri helt ferdig med gamle damer

Får vel kuske rundt en måned til. Deretter er det bare å finne frem elefanten, fastnøkkelsettet og kaffekanna.
Have a nice (and crazy) day
Morten


Vedlegg:
Filkommentar: Halden august 06
S3010024.JPG
S3010024.JPG [ 63.18 KiB | Vist 7575 ganger ]
Topp
 Profil  
Svar med sitat  
 Innleggets emne:
InnleggSkrevet: Man 21. Aug 2006 15:04 
Avlogget
Get going
Get going
Brukerens avatar

Registrert: Søn 11. Jun 2006 21:08
Innlegg: 251
Bosted: Buskerud
kjempefin charger du har der!
legg ut noen flere bilder av bilen a :wink:


Topp
 Profil  
Svar med sitat  
 Innleggets emne:
InnleggSkrevet: Man 21. Aug 2006 15:32 
Avlogget
Get going
Get going
Brukerens avatar

Registrert: Lør 08. Apr 2006 07:00
Innlegg: 470
Bosted: Hobøl
Takk for det. Du finner noen bilder under Prosjekter på dette forumet. Temaet er "kvelden før grensetreffet i Halden". Har tatt med noen bilder i forbindelse med fjorårets vinteraktiviteter.
mvh Morten


Vedlegg:
Charger i halvmørket en sen garasjekveld.jpg
Charger i halvmørket en sen garasjekveld.jpg [ 90.16 KiB | Vist 7515 ganger ]
Herlig null rust og rette flater.JPG
Herlig null rust og rette flater.JPG [ 131.64 KiB | Vist 7516 ganger ]
I lakkboksen fortsatt.jpg
I lakkboksen fortsatt.jpg [ 98.01 KiB | Vist 7516 ganger ]
I lakkboksen og snart ferdig.jpg
I lakkboksen og snart ferdig.jpg [ 95.41 KiB | Vist 7516 ganger ]
Klar for bytting til nye RT bladfjærer.jpg
Klar for bytting til nye RT bladfjærer.jpg [ 101.66 KiB | Vist 7516 ganger ]
Topp
 Profil  
Svar med sitat  
 Innleggets emne:
InnleggSkrevet: Man 21. Aug 2006 15:35 
Avlogget
Get going
Get going
Brukerens avatar

Registrert: Lør 08. Apr 2006 07:00
Innlegg: 470
Bosted: Hobøl
Et par til sånn på tampen


Vedlegg:
Sulten front dager etter lakkering.jpg
Sulten front dager etter lakkering.jpg [ 120.16 KiB | Vist 7507 ganger ]
Søndag morgen på grensetreffet 06.JPG
Søndag morgen på grensetreffet 06.JPG [ 58.7 KiB | Vist 7507 ganger ]
Topp
 Profil  
Svar med sitat  
 Innleggets emne:
InnleggSkrevet: Man 21. Aug 2006 22:32 
Avlogget
Amcar pro
Amcar pro

Registrert: Man 19. Jun 2006 23:54
Innlegg: 2633
Bosted: Halden
Er det en 70 500 det der ?


Topp
 Profil  
Svar med sitat  
 Innleggets emne:
InnleggSkrevet: Tir 22. Aug 2006 00:36 
Avlogget
Get going
Get going
Brukerens avatar

Registrert: Fre 03. Feb 2006 00:17
Innlegg: 180
Bosted: Jessheim
Nydelig bil! :D Null rust og rette flater =P~ Kunne jeg tenkt meg på Mustangen :wink:

Men kan ikke vi som vil ha sommer ha det, så kan heller du begynne å skru mens det er sommer :?: (vil ikke ha vinter :? :lol: )

_________________
Thomas

1972 Mustang Mach1
Hjemmesiden min


Topp
 Profil  
Svar med sitat  
 Innleggets emne:
InnleggSkrevet: Tir 22. Aug 2006 06:58 
Avlogget
Get going
Get going
Brukerens avatar

Registrert: Lør 08. Apr 2006 07:00
Innlegg: 470
Bosted: Hobøl
Er enig at vi må bruke sommern maksimalt. Skal nok klare å holde meg unna verktøykassa en stund til. Vi har jo Late Summer Car Meet den 24 september og hadde ikke tenkt å trekke'n på henger'n. Med ønske om fortsatt mange fine dager og kvelder på veien denne sesongen
Morten


Topp
 Profil  
Svar med sitat  
 Innleggets emne:
InnleggSkrevet: Tir 22. Aug 2006 07:01 
Avlogget
Get going
Get going
Brukerens avatar

Registrert: Lør 08. Apr 2006 07:00
Innlegg: 470
Bosted: Hobøl
Roar skrev:
Er det en 70 500 det der ?

Yes


Topp
 Profil  
Svar med sitat  
 Innleggets emne:
InnleggSkrevet: Ons 23. Aug 2006 23:40 
Avlogget
Amcar pro
Amcar pro

Registrert: Man 19. Jun 2006 23:54
Innlegg: 2633
Bosted: Halden
Har en 70 500 selv ser du, men den blir kanskje solgt til helgen.
matching number bil med masse utstyr.


Topp
 Profil  
Svar med sitat  
 Innleggets emne:
InnleggSkrevet: Tor 24. Aug 2006 07:14 
Avlogget
Get going
Get going
Brukerens avatar

Registrert: Lør 08. Apr 2006 07:00
Innlegg: 470
Bosted: Hobøl
Spennende. Ligger den ute på nettet under "selges"? Min er ikke matching nr men snarere oppgradert til min smak. Den blir i første omgang en R/T klone og kanskje over tid en R/T SE klone. Har tenkt å beholde denne bilen (har allerede hatt den siden årskitfte 2001/2002) og man får jo et visst forhold til disse "gamle damene" spesielt når man legger ned mye tid og penger. Lykke til med salget
Morten


Topp
 Profil  
Svar med sitat  
 Innleggets emne:
InnleggSkrevet: Tor 24. Aug 2006 07:18 
Avlogget
Super Amcar pro
Super Amcar pro
Brukerens avatar

Registrert: Fre 27. Jan 2006 00:33
Innlegg: 5285
Bosted: Brønnøysund/Bosque County Tx
Fin bil med uvanlig fargekombinasjon.Bilde

_________________
Per Arne Sund

Bilde
67 F100 stepside*75 Buick LeSabre cab*72
Malibu 350 Tx*48 Hudson Tx*48 Pontiac Silver Streak Tx*
97 Lincoln Tx


Topp
 Profil  
Svar med sitat  
 Innleggets emne:
InnleggSkrevet: Tor 24. Aug 2006 07:34 
Avlogget
Get going
Get going
Brukerens avatar

Registrert: Lør 08. Apr 2006 07:00
Innlegg: 470
Bosted: Hobøl
Takk for det. Ja jeg brukte en del tid på å finne en kombinasjon som kanskje var litt utenom det vanlige. Inntil videre blir det sånn. Den kom fra USA med en gråhvit farge og så egentlig møkkete ut uansett hva man gjorde. Jeg har i ettertid funnet bilens opprinnelige farge (mørk metallic grønn) Ikke så rart egentlig da vinduer, tak og interiør er grønt. Ser ikke bort fra det kan bli fasiten over tid (beholder de orange feltene). Her kan mye fortsatt skje
Morten


Topp
 Profil  
Svar med sitat  
 Innleggets emne:
InnleggSkrevet: Tor 24. Aug 2006 22:39 
Avlogget
Amcar pro
Amcar pro

Registrert: Man 19. Jun 2006 23:54
Innlegg: 2633
Bosted: Halden
Lå ute i en uke og ble oppring av en hyggelig kar som ville ha bilder. Tenkte ikke noe mer på det og trakk egentlig bilen tilbake for og restaurere den , men nu vil karen komme og titte så da går den kanskje.
Pokker får aldri tak i en slik charger igjen men slik er livet.


Topp
 Profil  
Svar med sitat  
 Innleggets emne:
InnleggSkrevet: Lør 09. Sep 2006 17:05 
Avlogget
Get going
Get going
Brukerens avatar

Registrert: Søn 11. Jun 2006 21:08
Innlegg: 251
Bosted: Buskerud
liker virkelig slike old school nascar felger.. lett og få tak i de i norge?


Topp
 Profil  
Svar med sitat  
 Innleggets emne:
InnleggSkrevet: Søn 10. Sep 2006 08:31 
Avlogget
Get going
Get going
Brukerens avatar

Registrert: Lør 08. Apr 2006 07:00
Innlegg: 470
Bosted: Hobøl
Felgen er av American Racing og kan bestilles i hvilken som Amcarsjappe i Norge. Det finnes egentlig to typer (de ser like ut) hvorav den ene typen er en kopi. Flere har vært uheldigemed kopien grunnen ubalanse i felgene (typisk at de ikke er 100% runde). Jeg mener å huske at prisen ikke er avskrekkende for de ekte felgene (ca 1200,- stik tror jeg at jeg betalte)
Morten


Topp
 Profil  
Svar med sitat  
Vis innlegg fra forrige:  Sorter etter  
Opprett et nytt emne Svar på emnet  [ 15 innlegg ] 

Tidssone UTC + 1 time [ DST ]



Hvem er i forumet

Brukere som leser i dette forumet: Ingen registrerte brukere og 17 gjester


Du kan ikke opprette nye emner i dette forumet
Du kan ikke skrive innlegg i dette forumet
Du kan ikke redigere dine egne innlegg i dette forumet
Du kan ikke slette dine egne innlegg i dette forumet
Du kan ikke laste opp vedlegg til dette forumet

Søk etter:
Gå til forum:  
Drevet av phpBB® Forum Software © phpBB Group
phpBB.no - Norsk phpBB-support