Hei
S-55 striper er bestilt og blir satt på etter at karosseriet er ferdig montert. Senking vil absolutt bli vurdert, men av grunner man kan tenke seg selv vil det ikke skje før bilen er vist og godkjent.
Hvis du har kapsler som ligner på den som er på bildet av bilen min, er dette til orientering kapsler til 1966 Ford

og ikke til Mercury.
Når det gjelder den bilen du nevner som manglet papierer, tror jeg du tar litt feil. Dette var i følge den informasjonen jeg sitter inne med en 1968 Meteor Montcalm S-33 cab. Den bilen ble hugget på vestlandet, og fronten fra den sitter i dag på en 1967 Mercury coupe. Meteor,som du helt korrekt sier er en bil lagd i Canada, var en blanding av Ford og Mercury. Den hadde på senere del av 60 tallet karosseri fra Mercury, litt annen grill, front, baklykter og noen ganger annet listverk, drivlinjen var det samme som Ford, dvs du kunne få den med smallblock, og interiøret var det samme som i Ford. En Montcalm S-33 hadde samme interiør som en Galaxie 500XL med bucket seat og midtkonsoll. Mens S-55 i USA var en performance modell med blant annet 428 motor, var S-33 i Canada kun en bucket seat option.
Det er ikke bare enkelt å finne korrekt produksjonstall for Canadisk bygde biler, men det ble produsert 188 Meteor Montcalm S-33 cabber i 1968, mens det ble lagd 514 av 66 modellen. 67 modellen av samme bil har jeg ikke klart å finne noen god dokumentsjon på, men har fått opplyst at det ble lagd ca 200 - 250 biler, noe som virker sannsynlig sett ut fra produksjonen året før og året etter.