| AMCARFORUM.NO https://www.amcarforum.no/phpBB2/ |
|
| Flame trowers https://www.amcarforum.no/phpBB2/viewtopic.php?f=3&t=713 |
Side 1 av 1 |
| Forfatter: | 66gt [ Lør 12. Aug 2006 08:51 ] |
| Innleggets emne: | Flame trowers |
Hei, har en 53 chevrolet som jeg har tenkt å sette flamekaster på, For en tid tibake så var det i Wheels eller power en repotasje om det. Jeg trenger det koblingskjemaet, Er det noen her som husker vilket blad det stod i og hvilket nr det var? Håper på svar |
|
| Forfatter: | widing [ Lør 12. Aug 2006 11:53 ] |
| Innleggets emne: | |
Jeg vil tro du vil få bråk med snuten vist de ser du har flammekastere |
|
| Forfatter: | The Cowboy [ Lør 12. Aug 2006 13:46 ] |
| Innleggets emne: | |
widing skrev: Jeg vil tro du vil få bråk med snuten vist de ser du har flammekastere
nope, har sett de her i pors og! ingen snut som har komme etter de og bra er det |
|
| Forfatter: | KennyNova [ Tir 29. Aug 2006 23:48 ] |
| Innleggets emne: | |
har det wheels bladet.. ta kontakt så ordner vi det.. Kenneth |
|
| Forfatter: | 66gt [ Man 04. Sep 2006 22:59 ] |
| Innleggets emne: | |
Takker for det, men har alt fått ordnet det. |
|
| Forfatter: | madmax [ Man 13. Nov 2006 22:35 ] |
| Innleggets emne: | |
LEGG DET UT HER DÅ.....HADDE VERT KULT MED FLAMS ETTER CAMAROEN HEHE |
|
| Forfatter: | leaded [ Man 04. Des 2006 23:28 ] |
| Innleggets emne: | RE: flamethrower |
Jeg har oppskrift på en super thrower! Fikk oppskrifta fra en gærning i USA som driver med dette i oppvisninger... 40 feet er ikke umulig! PM meg |
|
| Forfatter: | mopar [ Man 11. Des 2006 22:59 ] |
| Innleggets emne: | Re: RE: flamethrower |
leaded skrev: Jeg har oppskrift på en super thrower! Fikk oppskrifta fra en gærning i USA som driver med dette i oppvisninger... 40 feet er ikke umulig!
PM meg jeg lagde flame throwers selv , men hadde vert kult å fått 40 feet flammer... legg det ut på tråden... |
|
| Forfatter: | leaded [ Søn 24. Des 2006 18:33 ] |
| Innleggets emne: | FLAMIN´ |
Flame thrower setup. få tak i en el.bensinpumpe med godt trykk,koble denne til bensintanken. monter et T- uttak sammen på utløpet som går til eksosrørene bak.monter en enveisventil på tilførselrørene, monter små rørender som klemmes flat i enden inn i eksosrørene, eller injectiondyser inn i røra, koble til el.bryter for pumpa. Monter "hurtige" glødeplugger til dieselbil bak i eksosrøra, koble disse også over samme bryter, og du har FLAMEtHrowers som gir ordentlige flammer, hvis pumpa gir nok trykk. Og det går ikke utover motoren! Oppsettet vil gi varierende lengde på flammer, allt etter drivstofftrykk, eller hvor lenge innsprøytning pågår..... NB! Brukes kun når motoren går! Skal såkalt også ikke brukes på offentlig vei............for alles sikkerhet, spesiellt bilen bakenfor! |
|
| Side 1 av 1 | Tidssone UTC + 1 time [ DST ] |
| Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group https://www.phpbb.com/ |
|