| AMCARFORUM.NO https://www.amcarforum.no/phpBB2/ |
|
| Crimelord hilser alle bilgale https://www.amcarforum.no/phpBB2/viewtopic.php?f=3&t=68 |
Side 1 av 1 |
| Forfatter: | crimelord [ Tor 02. Feb 2006 00:04 ] | |||
| Innleggets emne: | Crimelord hilser alle bilgale | |||
Heisann, heter Steinar og er 35 år, har ALLTID vært gal etter biler. Dette er en skikkelig gobil. Er ikke helt vridd mot kun Amerikansk, men liker mye rart og spesielt.
|
||||
| Forfatter: | fox-body [ Tor 02. Feb 2006 00:10 ] |
| Innleggets emne: | |
Hei Steinar og velkommen. Syclonen var noe penere tidligere ja...... |
|
| Forfatter: | crimelord [ Tor 02. Feb 2006 00:14 ] | ||
| Innleggets emne: | |||
Hallo Morten, Nja, den har jo sett noe bedre ut da, men det har jo jeg og. Vi (GMC`n og jeg) eldes med stil....! Slenger med et bilde til jeg.
|
|||
| Forfatter: | Mr Juliebø [ Man 10. Apr 2006 23:20 ] |
| Innleggets emne: | |
Hei,korleis går d med Syclonen,har du fått retta litt på den Såg ut som at den hadde fått sej en kraftig smell Var bilen orginal maskinelt eller var den trimma Har akkurat begynnt på et Typhoon prosjekt sjøl, så d hadde våre artig å høre litt erfaringar fra andre ang. Sy/Ty... |
|
| Side 1 av 1 | Tidssone UTC + 1 time [ DST ] |
| Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group https://www.phpbb.com/ |
|