AMCARFORUM.NO
https://www.amcarforum.no/phpBB2/

Crimelord hilser alle bilgale
https://www.amcarforum.no/phpBB2/viewtopic.php?f=3&t=68
Side 1 av 1

Forfatter:  crimelord [ Tor 02. Feb 2006 00:04 ]
Innleggets emne:  Crimelord hilser alle bilgale

Heisann, heter Steinar og er 35 år, har ALLTID vært gal etter biler. :twisted: Har nå som prosjekt å rette opp Syclonen igjen etter et "lite" uhell :x . Trenger derfor deler til S 10, hytte, motordeler etc, alt av interesse.
Dette er en skikkelig gobil. :D
Er ikke helt vridd mot kun Amerikansk, men liker mye rart og spesielt.

Vedlegg:
Filkommentar: Nice ride
bil før skade.jpg
bil før skade.jpg [ 142.19 KiB | Vist 3049 ganger ]
Filkommentar: Au Au AU
front høyre.jpg
front høyre.jpg [ 109.62 KiB | Vist 829 ganger ]

Forfatter:  fox-body [ Tor 02. Feb 2006 00:10 ]
Innleggets emne: 

Hei Steinar og velkommen.

Syclonen var noe penere tidligere ja......

Forfatter:  crimelord [ Tor 02. Feb 2006 00:14 ]
Innleggets emne: 

Hallo Morten,
Nja, den har jo sett noe bedre ut da, men det har jo jeg og. Vi (GMC`n og jeg) eldes med stil....! Slenger med et bilde til jeg.

Vedlegg:
Filkommentar: Jeg vant...:-)
vålerbanen01.jpg
vålerbanen01.jpg [ 61.22 KiB | Vist 3039 ganger ]

Forfatter:  Mr Juliebø [ Man 10. Apr 2006 23:20 ]
Innleggets emne: 

Hei,korleis går d med Syclonen,har du fått retta litt på den :?:
Såg ut som at den hadde fått sej en kraftig smell :(

Var bilen orginal maskinelt eller var den trimma :?:
Har akkurat begynnt på et Typhoon prosjekt sjøl, så d hadde våre artig å høre litt erfaringar fra andre ang. Sy/Ty...

Side 1 av 1 Tidssone UTC + 1 time [ DST ]
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
https://www.phpbb.com/