AMCARFORUM.NO
https://www.amcarforum.no/phpBB2/

ny bil ,gammelt medlem ;0)
https://www.amcarforum.no/phpBB2/viewtopic.php?f=3&t=6474
Side 1 av 2

Forfatter:  Mathos [ Søn 14. Des 2008 22:43 ]
Innleggets emne:  ny bil ,gammelt medlem ;0)

hei.n å har fått meg ennå ein amcar. har fått meg ein chevy astro 94 model ,som er til oppusing. denna blir bruksbilen,og komme til å bli sett på mange lokale biltreff til vår/sommer.

Forfatter:  Mr.Camaro [ Man 15. Des 2008 00:27 ]
Innleggets emne:  Re: ny bil ,gammelt medlem ;0)

Her mangler det bilder.... hehe..

Du har startet med vanen? Legg ut noen bilder da, og la oss få høre planene du har for den...

Forfatter:  Mathos [ Man 15. Des 2008 01:36 ]
Innleggets emne:  Re: ny bil ,gammelt medlem ;0)

det komme snart :0)

Forfatter:  Mr.Malibu [ Man 15. Des 2008 07:16 ]
Innleggets emne:  Re: ny bil ,gammelt medlem ;0)

Gratulerer med ny bil Mathos! Er vel digitale instrumenter i disse?

Forfatter:  Mathos [ Man 15. Des 2008 15:54 ]
Innleggets emne:  Re: ny bil ,gammelt medlem ;0)

nei,faktisk ikje. sko hatt nye ,men vett ikje kor eg kan få det.nåken så vett kanskje?

Forfatter:  jolly [ Man 15. Des 2008 17:11 ]
Innleggets emne:  Re: ny bil ,gammelt medlem ;0)

gratulere med bil:)kjøpt på anker?:)

Forfatter:  Mathos [ Tir 16. Des 2008 22:25 ]
Innleggets emne:  Re: ny bil ,gammelt medlem ;0)

heisann.jo takk takk. jepp,kjøpt på naker den :0) .har ikje angra på det kjøpet

Forfatter:  Mr.Malibu [ Ons 17. Des 2008 00:32 ]
Innleggets emne:  Re: ny bil ,gammelt medlem ;0)

Mathos skrev:
nei,faktisk ikje. sko hatt nye ,men vett ikje kor eg kan få det.nåken så vett kanskje?


Evilbay, kanskje?

Forfatter:  jolly [ Ons 17. Des 2008 12:47 ]
Innleggets emne:  Re: ny bil ,gammelt medlem ;0)

Mathos skrev:
heisann.jo takk takk. jepp,kjøpt på naker den :0) .har ikje angra på det kjøpet


bare lurte eg:) koslige og kjekke derda....har jobbet litt der :)

Forfatter:  Mathos [ Ons 17. Des 2008 13:27 ]
Innleggets emne:  Re: ny bil ,gammelt medlem ;0)

ja,e kjekke dei.. sjekke som oftest der fyste .så e ganske fornøyd med dei.

Forfatter:  jolly [ Ons 17. Des 2008 13:49 ]
Innleggets emne:  Re: ny bil ,gammelt medlem ;0)

Mathos skrev:
ja,e kjekke dei.. sjekke som oftest der fyste .så e ganske fornøyd med dei.


har vært veldig fornøyd med de eg da...ikke handlet bil der da..men mye dekk og felger.....
alt har vært veldig bra til nå da..ikke noe å klage på...

Forfatter:  Mathos [ Ons 17. Des 2008 23:38 ]
Innleggets emne:  Re: ny bil ,gammelt medlem ;0)

håpe eg får ett bra tilbud der snart. kunne tenkt meg å hatt bredere dekk bak enn framme,så an fikk senka fronten litt. og så gangster cap, hehe.

Forfatter:  jolly [ Tor 18. Des 2008 00:46 ]
Innleggets emne:  Re: ny bil ,gammelt medlem ;0)

tror det hadde blitt fint:)ikke lavprofil?

Forfatter:  Mr.Camaro [ Tor 18. Des 2008 02:24 ]
Innleggets emne:  Re: ny bil ,gammelt medlem ;0)

Mathos skrev:
håpe eg får ett bra tilbud der snart. kunne tenkt meg å hatt bredere dekk bak enn framme,så an fikk senka fronten litt. og så gangster cap, hehe.


Jeg har en ny gangstercap liggende til salgs...
Bilde
En vinge også, hvis det er av interesse...

Har et sett 20" felger ,helt nye dekk med spacere også, kan ta de felgene som er på bildet i innbytte...
Bilde

Forfatter:  Mathos [ Tor 18. Des 2008 11:56 ]
Innleggets emne:  Re: ny bil ,gammelt medlem ;0)

hehe,felgene ska eg ha sjøl.det e vinterdekkå mine det. blir sommerdekkenen som eg ska ha større dekk på bak en framme. men ka ska du ha for gangstercapen da?

Side 1 av 2 Tidssone UTC + 1 time [ DST ]
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
https://www.phpbb.com/