| AMCARFORUM.NO https://www.amcarforum.no/phpBB2/ |
|
| ny bil ,gammelt medlem ;0) https://www.amcarforum.no/phpBB2/viewtopic.php?f=3&t=6474 |
Side 1 av 2 |
| Forfatter: | Mathos [ Søn 14. Des 2008 22:43 ] |
| Innleggets emne: | ny bil ,gammelt medlem ;0) |
hei.n å har fått meg ennå ein amcar. har fått meg ein chevy astro 94 model ,som er til oppusing. denna blir bruksbilen,og komme til å bli sett på mange lokale biltreff til vår/sommer. |
|
| Forfatter: | Mr.Camaro [ Man 15. Des 2008 00:27 ] |
| Innleggets emne: | Re: ny bil ,gammelt medlem ;0) |
Her mangler det bilder.... hehe.. Du har startet med vanen? Legg ut noen bilder da, og la oss få høre planene du har for den... |
|
| Forfatter: | Mathos [ Man 15. Des 2008 01:36 ] |
| Innleggets emne: | Re: ny bil ,gammelt medlem ;0) |
det komme snart :0) |
|
| Forfatter: | Mr.Malibu [ Man 15. Des 2008 07:16 ] |
| Innleggets emne: | Re: ny bil ,gammelt medlem ;0) |
Gratulerer med ny bil Mathos! Er vel digitale instrumenter i disse? |
|
| Forfatter: | Mathos [ Man 15. Des 2008 15:54 ] |
| Innleggets emne: | Re: ny bil ,gammelt medlem ;0) |
nei,faktisk ikje. sko hatt nye ,men vett ikje kor eg kan få det.nåken så vett kanskje? |
|
| Forfatter: | jolly [ Man 15. Des 2008 17:11 ] |
| Innleggets emne: | Re: ny bil ,gammelt medlem ;0) |
gratulere med bil:)kjøpt på anker?:) |
|
| Forfatter: | Mathos [ Tir 16. Des 2008 22:25 ] |
| Innleggets emne: | Re: ny bil ,gammelt medlem ;0) |
heisann.jo takk takk. jepp,kjøpt på naker den :0) .har ikje angra på det kjøpet |
|
| Forfatter: | Mr.Malibu [ Ons 17. Des 2008 00:32 ] |
| Innleggets emne: | Re: ny bil ,gammelt medlem ;0) |
Mathos skrev: nei,faktisk ikje. sko hatt nye ,men vett ikje kor eg kan få det.nåken så vett kanskje? Evilbay, kanskje? |
|
| Forfatter: | jolly [ Ons 17. Des 2008 12:47 ] |
| Innleggets emne: | Re: ny bil ,gammelt medlem ;0) |
Mathos skrev: heisann.jo takk takk. jepp,kjøpt på naker den :0) .har ikje angra på det kjøpet bare lurte eg:) koslige og kjekke derda....har jobbet litt der |
|
| Forfatter: | Mathos [ Ons 17. Des 2008 13:27 ] |
| Innleggets emne: | Re: ny bil ,gammelt medlem ;0) |
ja,e kjekke dei.. sjekke som oftest der fyste .så e ganske fornøyd med dei. |
|
| Forfatter: | jolly [ Ons 17. Des 2008 13:49 ] |
| Innleggets emne: | Re: ny bil ,gammelt medlem ;0) |
Mathos skrev: ja,e kjekke dei.. sjekke som oftest der fyste .så e ganske fornøyd med dei. har vært veldig fornøyd med de eg da...ikke handlet bil der da..men mye dekk og felger..... alt har vært veldig bra til nå da..ikke noe å klage på... |
|
| Forfatter: | Mathos [ Ons 17. Des 2008 23:38 ] |
| Innleggets emne: | Re: ny bil ,gammelt medlem ;0) |
håpe eg får ett bra tilbud der snart. kunne tenkt meg å hatt bredere dekk bak enn framme,så an fikk senka fronten litt. og så gangster cap, hehe. |
|
| Forfatter: | jolly [ Tor 18. Des 2008 00:46 ] |
| Innleggets emne: | Re: ny bil ,gammelt medlem ;0) |
tror det hadde blitt fint:)ikke lavprofil? |
|
| Forfatter: | Mr.Camaro [ Tor 18. Des 2008 02:24 ] |
| Innleggets emne: | Re: ny bil ,gammelt medlem ;0) |
Mathos skrev: håpe eg får ett bra tilbud der snart. kunne tenkt meg å hatt bredere dekk bak enn framme,så an fikk senka fronten litt. og så gangster cap, hehe. Jeg har en ny gangstercap liggende til salgs... ![]() En vinge også, hvis det er av interesse... Har et sett 20" felger ,helt nye dekk med spacere også, kan ta de felgene som er på bildet i innbytte...
|
|
| Forfatter: | Mathos [ Tor 18. Des 2008 11:56 ] |
| Innleggets emne: | Re: ny bil ,gammelt medlem ;0) |
hehe,felgene ska eg ha sjøl.det e vinterdekkå mine det. blir sommerdekkenen som eg ska ha større dekk på bak en framme. men ka ska du ha for gangstercapen da? |
|
| Side 1 av 2 | Tidssone UTC + 1 time [ DST ] |
| Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group https://www.phpbb.com/ |
|