AMCARFORUM.NO
https://www.amcarforum.no/phpBB2/

Gm prosjekter
https://www.amcarforum.no/phpBB2/viewtopic.php?f=3&t=6191
Side 1 av 2

Forfatter:  Hardcore Pontiac [ Søn 16. Nov 2008 01:24 ]
Innleggets emne:  Gm prosjekter

Har en gmc vandura van 79 mod kommer bild, og en pontiac firebird 72 mod, solgte nettopp min 90 mod chevy van starcraft, den gjikk til trondheim. =D>

Vedlegg:
Filkommentar: her er pontiac firebird 72 mod me 396 big block, diff sperr det ryker av begge hjula, skive brems forran.
pontiac 1.jpg
pontiac 1.jpg [ 46.55 KiB | Vist 6535 ganger ]
Filkommentar: akuratt som denne skal min pontiac se ut kansje til sommeren, låv og håpe
pontiac firebird 1.jpg
pontiac firebird 1.jpg [ 22.89 KiB | Vist 6536 ganger ]
Filkommentar: denne solgte jeg med tungt hjerte, lagt en del timer ned i denne.
My Chevyvan krym.jpg
My Chevyvan krym.jpg [ 32.38 KiB | Vist 6537 ganger ]
Filkommentar: 396 bb motor, vert i biter bygd opp igjenn, trimmet.
motor.jpg
motor.jpg [ 55.06 KiB | Vist 6538 ganger ]
Filkommentar: denne bilen har også vert i biter og tatt det som er og ta, satt sammen igjenn, gjenstår puss og lakk og noe nytt intriør
firebird 72.jpg
firebird 72.jpg [ 32.85 KiB | Vist 6537 ganger ]

Forfatter:  st-remy [ Søn 16. Nov 2008 01:35 ]
Innleggets emne:  Re: Gm prosjekter

:) se der ja , såg bra ut den der Van da 8) har du flere bilda av bird`n da :?:

Forfatter:  Hardcore Pontiac [ Søn 16. Nov 2008 12:47 ]
Innleggets emne:  Re: Gm prosjekter

jepp :)

Vedlegg:
Filkommentar: skiftet ytter og inner skjermer og bak enden
bak krym.jpg
bak krym.jpg [ 43.03 KiB | Vist 6453 ganger ]

Forfatter:  Hardcore Pontiac [ Søn 16. Nov 2008 18:30 ]
Innleggets emne:  Re: Gm prosjekter

hvilke firebird er det du har da, er det formula? er vell bare den eller transam som kom med slik motor?

Forfatter:  st-remy [ Søn 16. Nov 2008 19:09 ]
Innleggets emne:  Re: Gm prosjekter

Hardcore Pontiac skrev:
hvilke firebird er det du har da, er det formula? er vell bare den eller transam som kom med slik motor?


:) Er en Firebird (base) med etter montert olds 455 fra 69 med 390 hk som kommer fra en 88 olds :) lett modifisert med ny kam , alu insug , edel 750 headers så en 400 hk og noen esel er det nok :lol:

Forfatter:  Hardcore Pontiac [ Søn 16. Nov 2008 19:16 ]
Innleggets emne:  Re: Gm prosjekter

høres ut som det er passe gromt under panseret, har prøvd og finne ut en del om min bil men en base firebird kom vist bare med v6 så den 396 bb er det nok noen tidligere eiere som har lurt oppi. :D , men det passet jo fint :D

Forfatter:  st-remy [ Søn 16. Nov 2008 19:28 ]
Innleggets emne:  Re: Gm prosjekter

Hardcore Pontiac skrev:
høres ut som det er passe gromt under panseret, har prøvd og finne ut en del om min bil men en base firebird kom vist bare med v6 så den 396 bb er det nok noen tidligere eiere som har lurt oppi. :D , men det passet jo fint :D


:) I vert fall ikke V6 :lol: Kom med R6 og 350

Forfatter:  Hardcore Pontiac [ Søn 16. Nov 2008 19:40 ]
Innleggets emne:  Re: Gm prosjekter

my bad r6 :shock:

Forfatter:  Hardcore Pontiac [ Søn 16. Nov 2008 19:42 ]
Innleggets emne:  Re: Gm prosjekter

har du svart intreør i din orginalt?

Forfatter:  st-remy [ Søn 16. Nov 2008 20:10 ]
Innleggets emne:  Re: Gm prosjekter

Hardcore Pontiac skrev:
har du svart intreør i din orginalt?


:) Hvit :) viewtopic.php?f=3&t=983

Forfatter:  Hardcore Pontiac [ Søn 16. Nov 2008 20:26 ]
Innleggets emne:  Re: Gm prosjekter

har du noe forslag til eksos me tanke på best lyd og få mest ut av motor, har nye headders må bygge resten, har lurt på magnaflow kjøpe ferdig til bilen, noen som har noe erfaring med d? hørt skal vere jevla rå lyd vertfall. :D

Forfatter:  st-remy [ Søn 16. Nov 2008 20:38 ]
Innleggets emne:  Re: Gm prosjekter

Hardcore Pontiac skrev:
har du noe forslag til eksos me tanke på best lyd og få mest ut av motor, har nye headders må bygge resten, har lurt på magnaflow kjøpe ferdig til bilen, noen som har noe erfaring med d? hørt skal vere jevla rå lyd vertfall. :D


:) hør med Roar her på forumet , tror han har noe liggende
:-k

Forfatter:  Hardcore Pontiac [ Fre 21. Nov 2008 16:17 ]
Innleggets emne:  Re: Gm prosjekter

st-remy skrev:
Hardcore Pontiac skrev:
har du noe forslag til eksos me tanke på best lyd og få mest ut av motor, har nye headders må bygge resten, har lurt på magnaflow kjøpe ferdig til bilen, noen som har noe erfaring med d? hørt skal vere jevla rå lyd vertfall. :D


:) hør med Roar her på forumet , tror han har noe liggende
:-k


du som har samme firebird mod bil som meg, jeg mangler lyktehuset bak på førerside, har lykte glasse men mangler resten, håpløst og få tak i, får nytt lykteglasse men ikke huset til pærene, vet du omm noen som kan ha noe såndt, fant en som hadde i telemark, men han sier bare han skal sjekke hver gang jeg ringer og maser, men skjer ingenting :evil:
kan jo håpe d dukker noe opp på ebay.

Forfatter:  st-remy [ Fre 21. Nov 2008 17:08 ]
Innleggets emne:  Re: Gm prosjekter

:) Her er noen du kan sjekke :wink:

http://www.nationalpartsdepot.com/

http://www.paddockparts.com/Paddock/ass ... URLCheck=1

http://www.classicindustries.com/

https://www.fbodywarehouse.com/fbw/home.php

http://www.amesperf.com/

http://www.cor-vette.com/pontiacs.htm

Forfatter:  Hardcore Pontiac [ Lør 22. Nov 2008 00:13 ]
Innleggets emne:  Re: Gm prosjekter

ja her va det mye bra :D disse linkene har jeg lagret, men dette lykte huset var det verre med, men dukker nok noe opp før eller siden, kansje støpe et i glassfiber vertfall sånn midlertidig.

Side 1 av 2 Tidssone UTC + 1 time [ DST ]
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
https://www.phpbb.com/