AMCARFORUM.NO
https://www.amcarforum.no/phpBB2/

"Lo-mad" trenger litt bremse oppgraderinger i vint
https://www.amcarforum.no/phpBB2/viewtopic.php?f=3&t=5856
Side 1 av 1

Forfatter:  frjacobs [ Man 13. Okt 2008 22:44 ]
Innleggets emne:  "Lo-mad" trenger litt bremse oppgraderinger i vint

Noen som har fetere firma bil for sommer årstiden på forumet? :D
Strøken vogn med 350 motor og gear. Skal få nytt skive bremsekit i løpet av vinteren så kanskje man får stoppet når man må til sommeren :shock:
Bilen er tatt inn som den er fra California med 22" KMC bak og 20" foran. Noe spesielt å kjøre gammelbil med såpass hjul på. Men feeet så det holder da!! :D

Vedlegg:
60 NOMAD 1.jpg
60 NOMAD 1.jpg [ 84.11 KiB | Vist 5406 ganger ]
60 NOMAD 2.jpg
60 NOMAD 2.jpg [ 80.06 KiB | Vist 5406 ganger ]
60 NOMAD 3.jpg
60 NOMAD 3.jpg [ 85.31 KiB | Vist 5405 ganger ]
60 NOMAD 4.jpg
60 NOMAD 4.jpg [ 84.11 KiB | Vist 5407 ganger ]
60 NOMAD 5.jpg
60 NOMAD 5.jpg [ 76.21 KiB | Vist 5407 ganger ]

Forfatter:  halvor [ Man 13. Okt 2008 22:49 ]
Innleggets emne: 

SWEEEEEEEEET! :D regner med bildene er tatt i ameriken, da det var så mye yankee rundt og!!!

men fy flate for en fet firmabil!!!! hva jobber du med?

Forfatter:  frjacobs [ Man 13. Okt 2008 22:54 ]
Innleggets emne: 

Hey! Bildene er tatt før den kom hjem ja, så firma reklamen er fraværende der. Driver bilhoggeri, så trengte en wagon til kjappe turer til post kontor ol for levering av pakker osv vettu :D
Pluss at den pynter opp realt utenfor kontoret såklart hehe...

Forfatter:  Pappa Wolf [ Man 13. Okt 2008 22:59 ]
Innleggets emne: 

hvor holder du til i verdenen?

Forfatter:  frjacobs [ Man 13. Okt 2008 23:02 ]
Innleggets emne: 

Bor i vormsund 20min øst for gardermoen men har firma base i sør odal kommune :D
Se www.bilhogg.com :D

Forfatter:  halvor [ Man 13. Okt 2008 23:05 ]
Innleggets emne: 

frjacobs skrev:
Hey! Bildene er tatt før den kom hjem ja, så firma reklamen er fraværende der. Driver bilhoggeri, så trengte en wagon til kjappe turer til post kontor ol for levering av pakker osv vettu :D
Pluss at den pynter opp realt utenfor kontoret såklart hehe...


haha... den unnskyldningen var en av de bedre! den pynter så fint opp!! :lol: godt nok for meg!

meget pen kjerre! hiv ut noen bilder av hvordan den er i dag da! ;)

Forfatter:  frjacobs [ Man 13. Okt 2008 23:08 ]
Innleggets emne: 

Har ikke tatt noen nye bilder.Står på vinter opplag nå, men den ser fortsatt eksakt slik ut bortsett fra litt diskret reklame på siderutene bak :D

Forfatter:  Pappa Wolf [ Man 13. Okt 2008 23:09 ]
Innleggets emne: 

frjacobs skrev:
Bor i vormsund 20min øst for gardermoen men har firma base i sør odal kommune :D
Se www.bilhogg.com :D


Åhja, der har man jo kjørt forbi en del gange! må jo nesten stikke ind næsen næste gang jeg kommer forbi, Har du kaffe?

Forfatter:  frjacobs [ Man 13. Okt 2008 23:11 ]
Innleggets emne: 

Ja velkommen skal du være pappawolf! Kaffen er alltid klar!!! :D

Forfatter:  Pappa Wolf [ Man 13. Okt 2008 23:14 ]
Innleggets emne: 

cool, da stikker jeg en tur inneom, i den nærmere fremtid!

Forfatter:  frjacobs [ Man 13. Okt 2008 23:16 ]
Innleggets emne: 

Gjør det!! :D Står et og annet å titte på i tillegg på jobben vettu :D

Forfatter:  Pappa Wolf [ Man 13. Okt 2008 23:18 ]
Innleggets emne: 

har altid været en fan, af bilophoggerier, utroligt hvad man kan finne av skjulte skatter! hehe

Forfatter:  frjacobs [ Man 13. Okt 2008 23:21 ]
Innleggets emne: 

Så sant så sant :D

Forfatter:  Galaxie [ Tir 14. Okt 2008 00:14 ]
Innleggets emne: 

Fet bil :D
Jeg har hytte i sør-odal, og har sett denne bilen på utsiden av hoggeriet :wink:

Forfatter:  '69Mach1 [ Tir 14. Okt 2008 02:47 ]
Innleggets emne: 

:) Awesome bil :wink:

Side 1 av 1 Tidssone UTC + 1 time [ DST ]
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
https://www.phpbb.com/