| AMCARFORUM.NO https://www.amcarforum.no/phpBB2/ |
|
| "Lo-mad" trenger litt bremse oppgraderinger i vint https://www.amcarforum.no/phpBB2/viewtopic.php?f=3&t=5856 |
Side 1 av 1 |
| Forfatter: | frjacobs [ Man 13. Okt 2008 22:44 ] | ||||||
| Innleggets emne: | "Lo-mad" trenger litt bremse oppgraderinger i vint | ||||||
Noen som har fetere firma bil for sommer årstiden på forumet? Strøken vogn med 350 motor og gear. Skal få nytt skive bremsekit i løpet av vinteren så kanskje man får stoppet når man må til sommeren Bilen er tatt inn som den er fra California med 22" KMC bak og 20" foran. Noe spesielt å kjøre gammelbil med såpass hjul på. Men feeet så det holder da!!
|
|||||||
| Forfatter: | halvor [ Man 13. Okt 2008 22:49 ] |
| Innleggets emne: | |
SWEEEEEEEEET! men fy flate for en fet firmabil!!!! hva jobber du med? |
|
| Forfatter: | frjacobs [ Man 13. Okt 2008 22:54 ] |
| Innleggets emne: | |
Hey! Bildene er tatt før den kom hjem ja, så firma reklamen er fraværende der. Driver bilhoggeri, så trengte en wagon til kjappe turer til post kontor ol for levering av pakker osv vettu Pluss at den pynter opp realt utenfor kontoret såklart hehe... |
|
| Forfatter: | Pappa Wolf [ Man 13. Okt 2008 22:59 ] |
| Innleggets emne: | |
hvor holder du til i verdenen? |
|
| Forfatter: | frjacobs [ Man 13. Okt 2008 23:02 ] |
| Innleggets emne: | |
Bor i vormsund 20min øst for gardermoen men har firma base i sør odal kommune Se www.bilhogg.com |
|
| Forfatter: | halvor [ Man 13. Okt 2008 23:05 ] |
| Innleggets emne: | |
frjacobs skrev: Hey! Bildene er tatt før den kom hjem ja, så firma reklamen er fraværende der. Driver bilhoggeri, så trengte en wagon til kjappe turer til post kontor ol for levering av pakker osv vettu
Pluss at den pynter opp realt utenfor kontoret såklart hehe... haha... den unnskyldningen var en av de bedre! den pynter så fint opp!! meget pen kjerre! hiv ut noen bilder av hvordan den er i dag da! |
|
| Forfatter: | frjacobs [ Man 13. Okt 2008 23:08 ] |
| Innleggets emne: | |
Har ikke tatt noen nye bilder.Står på vinter opplag nå, men den ser fortsatt eksakt slik ut bortsett fra litt diskret reklame på siderutene bak |
|
| Forfatter: | Pappa Wolf [ Man 13. Okt 2008 23:09 ] |
| Innleggets emne: | |
frjacobs skrev:
Åhja, der har man jo kjørt forbi en del gange! må jo nesten stikke ind næsen næste gang jeg kommer forbi, Har du kaffe? |
|
| Forfatter: | frjacobs [ Man 13. Okt 2008 23:11 ] |
| Innleggets emne: | |
Ja velkommen skal du være pappawolf! Kaffen er alltid klar!!! |
|
| Forfatter: | Pappa Wolf [ Man 13. Okt 2008 23:14 ] |
| Innleggets emne: | |
cool, da stikker jeg en tur inneom, i den nærmere fremtid! |
|
| Forfatter: | frjacobs [ Man 13. Okt 2008 23:16 ] |
| Innleggets emne: | |
Gjør det!! |
|
| Forfatter: | Pappa Wolf [ Man 13. Okt 2008 23:18 ] |
| Innleggets emne: | |
har altid været en fan, af bilophoggerier, utroligt hvad man kan finne av skjulte skatter! hehe |
|
| Forfatter: | frjacobs [ Man 13. Okt 2008 23:21 ] |
| Innleggets emne: | |
Så sant så sant |
|
| Forfatter: | Galaxie [ Tir 14. Okt 2008 00:14 ] |
| Innleggets emne: | |
Fet bil Jeg har hytte i sør-odal, og har sett denne bilen på utsiden av hoggeriet |
|
| Forfatter: | '69Mach1 [ Tir 14. Okt 2008 02:47 ] |
| Innleggets emne: | |
| Side 1 av 1 | Tidssone UTC + 1 time [ DST ] |
| Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group https://www.phpbb.com/ |
|