| AMCARFORUM.NO https://www.amcarforum.no/phpBB2/ |
|
| Nytt medlem https://www.amcarforum.no/phpBB2/viewtopic.php?f=3&t=5832 |
Side 1 av 1 |
| Forfatter: | 59 Fleetwood [ Lør 11. Okt 2008 09:42 ] |
| Innleggets emne: | Nytt medlem |
Har nettop funnet dette forumet. Håper å bli en aktiv bruker, men jobb, familie og hobby (ancar) tar sin tid. Har Selv min tredje Caddy nå. En 59 Fleetwood Sixty Special. Har tidligere hatt 70 Cupe de Ville og 2000 Seville SLS. Bruksbil er 97 Suburban 6.5 TD |
|
| Forfatter: | st-remy [ Lør 11. Okt 2008 09:44 ] |
| Innleggets emne: | |
| Forfatter: | T-K [ Lør 11. Okt 2008 14:33 ] |
| Innleggets emne: | |
Velkommen til forumet ja |
|
| Forfatter: | ølbøen [ Lør 11. Okt 2008 16:01 ] |
| Innleggets emne: | |
velkommmen |
|
| Forfatter: | sunnmøring [ Lør 11. Okt 2008 16:31 ] |
| Innleggets emne: | |
velkommen |
|
| Forfatter: | pontchief [ Lør 11. Okt 2008 22:24 ] |
| Innleggets emne: | |
Velkommen 59 Caddy har bestandig vært en drømmebil. |
|
| Forfatter: | Ornamental [ Søn 12. Okt 2008 05:20 ] |
| Innleggets emne: | |
Velkommen! |
|
| Forfatter: | 502flames [ Søn 12. Okt 2008 08:21 ] |
| Innleggets emne: | |
velkommmen |
|
| Forfatter: | Pappa Wolf [ Søn 12. Okt 2008 08:39 ] |
| Innleggets emne: | |
Halløj og velkommen. Har du bilder
|
|
| Forfatter: | camaroRS [ Søn 12. Okt 2008 11:43 ] |
| Innleggets emne: | |
Velkommen |
|
| Forfatter: | 79 ford LTD [ Søn 12. Okt 2008 17:33 ] |
| Innleggets emne: | |
Hei og velkommen Hvor i lofoten da |
|
| Forfatter: | T & T Store [ Søn 12. Okt 2008 22:18 ] |
| Innleggets emne: | |
Hei og velkommen hit.. Bilde lika vi, spesielt av en 59 caddy |
|
| Side 1 av 1 | Tidssone UTC + 1 time [ DST ] |
| Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group https://www.phpbb.com/ |
|