AMCARFORUM.NO
https://www.amcarforum.no/phpBB2/

guffen
https://www.amcarforum.no/phpBB2/viewtopic.php?f=3&t=5813
Side 1 av 2

Forfatter:  guffen [ Ons 08. Okt 2008 21:47 ]
Innleggets emne:  guffen

Ny figur på forumet.
Har pr idag en 73 buick cab som jeg vurderer å selge.
Ellers jobber jeg som mange andre innen bilbransjen.

Vi hørs! 8)

Forfatter:  st-remy [ Ons 08. Okt 2008 21:52 ]
Innleggets emne: 

:) velkommen te forumet 8)

Forfatter:  guffen [ Ons 08. Okt 2008 21:59 ]
Innleggets emne: 

Mange takk! :D

Forfatter:  Tarjei [ Ons 08. Okt 2008 22:11 ]
Innleggets emne: 

bilder?=)

velkommen ja=)

Forfatter:  guffen [ Ons 08. Okt 2008 22:26 ]
Innleggets emne: 

kommer snart,men sjekk ut hjemmesiden vår,www.guffesen.com.
Mye rart der...

Forfatter:  st-remy [ Ons 08. Okt 2008 22:38 ]
Innleggets emne: 

guffen skrev:
kommer snart,men sjekk ut hjemmesiden vår,www.guffesen.com.
Mye rart der...


:) Sjekka den ja , mye fint der 8) , scania maskinist i den bussen da eller :?:

Forfatter:  guffen [ Ons 08. Okt 2008 22:41 ]
Innleggets emne: 

st-remy skrev:
guffen skrev:
kommer snart,men sjekk ut hjemmesiden vår,www.guffesen.com.
Mye rart der...


:) Sjekka den ja , mye fint der 8) , scania maskinist i den bussen da eller :?:
Er bare det som duger vel?? :lol:

Forfatter:  st-remy [ Ons 08. Okt 2008 22:49 ]
Innleggets emne: 

guffen skrev:
st-remy skrev:
guffen skrev:
kommer snart,men sjekk ut hjemmesiden vår,www.guffesen.com.
Mye rart der...


:) Sjekka den ja , mye fint der 8) , scania maskinist i den bussen da eller :?:
Er bare det som duger vel?? :lol:


det er nok det 8) :lol:

Forfatter:  57belair [ Ons 08. Okt 2008 22:50 ]
Innleggets emne: 

velkommen :)

Forfatter:  Ornamental [ Ons 08. Okt 2008 23:23 ]
Innleggets emne:  Re: guffen

guffen skrev:
Ny figur på forumet.
Har pr idag en 73 buick cab som jeg vurderer å selge.
Ellers jobber jeg som mange andre innen bilbransjen.

Vi hørs! 8)

Denne figuren skal selge Buick'en for å kjøpe Mopar, right? :wink:
Uansett, velkommen til forumet! :)

Forfatter:  guffen [ Ons 08. Okt 2008 23:26 ]
Innleggets emne: 

hehe takk,men blir nok dårlig med mopar denne gangen hvertfall :lol:

Forfatter:  st-remy [ Tor 09. Okt 2008 00:13 ]
Innleggets emne: 

guffen skrev:
st-remy skrev:
guffen skrev:
kommer snart,men sjekk ut hjemmesiden vår,www.guffesen.com.
Mye rart der...


:) Sjekka den ja , mye fint der 8) , scania maskinist i den bussen da eller :?:
Er bare det som duger vel?? :lol:


:) ka model e delta`n da :?:

Forfatter:  T & T Store [ Tor 09. Okt 2008 03:11 ]
Innleggets emne: 

Hei og velkommen til forummet!!

Forfatter:  Pappa Wolf [ Tor 09. Okt 2008 06:58 ]
Innleggets emne: 

Halløjs, og velkommen til!


Hvorfor sælge?

Forfatter:  Galaxie [ Tor 09. Okt 2008 19:24 ]
Innleggets emne: 

Hei buss sjåfør, og velkommen hit :wink:

Side 1 av 2 Tidssone UTC + 1 time [ DST ]
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
https://www.phpbb.com/