AMCARFORUM.NO
https://www.amcarforum.no/phpBB2/

1958 Cadillac
https://www.amcarforum.no/phpBB2/viewtopic.php?f=3&t=5792
Side 1 av 1

Forfatter:  kib [ Søn 05. Okt 2008 22:10 ]
Innleggets emne:  1958 Cadillac

Hei, er ny på forumet men det er jo en første gang for alt. For tiden leier jeg ut garasjen til min sønn som har funnet seg et skogsvrak som vi sammen skal prøve å få på veien igjen.

Min bil og mine tidligere kan sees på siden:

http://www.veterancadillac.com

kib

Forfatter:  Pappa Wolf [ Søn 05. Okt 2008 22:46 ]
Innleggets emne: 

Hej og velkommen.

Har du bilder av begge bilerne? :D :D :D

Forfatter:  pontchief [ Man 06. Okt 2008 09:52 ]
Innleggets emne: 

Velkommen hit 8)

Trivelig med flere helgelændinger her. :D

Forfatter:  T & T Store [ Man 06. Okt 2008 11:51 ]
Innleggets emne: 

Hei.

Velkommen hit til forumet.. :lol: :lol:

Forfatter:  st-remy [ Ons 08. Okt 2008 23:10 ]
Innleggets emne: 

:) Velkommen te forumet 8)

Forfatter:  502flames [ Tor 09. Okt 2008 07:46 ]
Innleggets emne:  ,

Hei og velkommen til forumet.

Forfatter:  ølbøen [ Tor 09. Okt 2008 13:21 ]
Innleggets emne: 

Velkommen te forumet

Forfatter:  Galaxie [ Tor 09. Okt 2008 19:22 ]
Innleggets emne: 

Hei og velkommen hit :D

Forfatter:  camaroRS [ Tor 09. Okt 2008 21:25 ]
Innleggets emne: 

Velkommen! :D

Side 1 av 1 Tidssone UTC + 1 time [ DST ]
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
https://www.phpbb.com/