| AMCARFORUM.NO https://www.amcarforum.no/phpBB2/ |
|
| 1958 Cadillac https://www.amcarforum.no/phpBB2/viewtopic.php?f=3&t=5792 |
Side 1 av 1 |
| Forfatter: | kib [ Søn 05. Okt 2008 22:10 ] |
| Innleggets emne: | 1958 Cadillac |
Hei, er ny på forumet men det er jo en første gang for alt. For tiden leier jeg ut garasjen til min sønn som har funnet seg et skogsvrak som vi sammen skal prøve å få på veien igjen. Min bil og mine tidligere kan sees på siden: http://www.veterancadillac.com kib |
|
| Forfatter: | Pappa Wolf [ Søn 05. Okt 2008 22:46 ] |
| Innleggets emne: | |
Hej og velkommen. Har du bilder av begge bilerne? |
|
| Forfatter: | pontchief [ Man 06. Okt 2008 09:52 ] |
| Innleggets emne: | |
Velkommen hit Trivelig med flere helgelændinger her. |
|
| Forfatter: | T & T Store [ Man 06. Okt 2008 11:51 ] |
| Innleggets emne: | |
Hei. Velkommen hit til forumet.. |
|
| Forfatter: | st-remy [ Ons 08. Okt 2008 23:10 ] |
| Innleggets emne: | |
| Forfatter: | 502flames [ Tor 09. Okt 2008 07:46 ] |
| Innleggets emne: | , |
Hei og velkommen til forumet. |
|
| Forfatter: | ølbøen [ Tor 09. Okt 2008 13:21 ] |
| Innleggets emne: | |
Velkommen te forumet |
|
| Forfatter: | Galaxie [ Tor 09. Okt 2008 19:22 ] |
| Innleggets emne: | |
Hei og velkommen hit |
|
| Forfatter: | camaroRS [ Tor 09. Okt 2008 21:25 ] |
| Innleggets emne: | |
Velkommen! |
|
| Side 1 av 1 | Tidssone UTC + 1 time [ DST ] |
| Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group https://www.phpbb.com/ |
|